Osebno mislim, da je razlog za slabo prodao 159 večinoma slabo trženje.
Avto ni slab, na številnih testih mu niso vsi skupaj našli omembe vredno število pomanjkljivosti. Za primer bi dal recimo Mazdo 6. Mazda ni nikdar bila tako emocionalna znamka kot Alfa Romeo, pa se je za šanki stalno govorilo o 6tki, ko je prišla na trg. Predvidevam, da zato, ker so imeli dokaj agresiven marketing z močnim oglaševanjem po več ali manj vseh medijih. In tako so ljudje o njej govorili. V sredo sem bi na poti iz Lj. v Mursko soboto, pozoren na stalno ponavljajoče se oglase (jumbo plakate) za novega Passata. Ko ga vidiš tridesetič se ti že ne zdi več tako napačen
Ali pa novi Clio....
Za Alfo pa sami veste kako je z oglaševanjem. Če imaš veliko srečo najdeš kje kakšen oglas, tak s srebrno, na prvi pogled nič posebnega, Alfo 159. Kje so čustva, emocije...? Še oglas od KW za nove vzmeti me bolj sune, v smislu, matr je hud avto.
Po drugi strani pa, jo je že kdo od nas kupil? No,....