Do prvih točk bo še trnova pot,vsekakor pa bo težje kot je bilo to v STK 1000 kar je prej vozil,ker v SS je res huda konkurenca tu ni polovičarstva! Vsekakor pa,če se mu na kateri od evropskih dirk,ki še prihajajo in kjer steze že pozna uspe pripeljati med 15 ali mogoče (upajmo,ampak bo težka) celo do 10 mesta bo to fenomenalen uspeh! Prvih 10 pa mislim,da je letos zanj nedosegljivo!!! Sploh ne dvomim v njegove kvalitete,problem je v materijalu,ki ga ima na rezpolago! Za tim,kjer je lansko sezono vozil E.Laverty (letos vozi tovarniško yamaho SBK) smo lansko sezono delali za njih karbonske wind kanale,ki pridejo v airbox ter dekle in še nekaj malenkosti in sem bil lansko sezono z prjatlom za katerega delam parkrat na dirki pri njih v boxu in ko vse to vidiš ti je hitro jasno zakaj je prvih 5 toliko hitrejših!
Mimogrede samo lanska elektronika in pripadajoča telemetrija,ki so jo uporabljeli za Lavertya stane več kot Markotov cel motor!