F1 - 2014

Alfa racing, GHD, ETCC, F1, ostali moto športi
Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ja odpre se nova funkcija - komentator na dirki za gledalce.

Vedno me bega, kaj vsi jamrajo, noben pa ne vpelje nove serije (recimo - hard racing series) in uporabi/se poveže z dirkališči ala Imola, Turčija, .... in določijo pravila.
Predlog pravil.
dolžina 300 km + 1 krog
določena min teža (se bom zmislu - 700 kg, da bo lahko v formuli tudi kakšen dec)
max. dovoljena količina goriva 120 kg
določena min in max širina/dolžina/višina
max površina vseh spojlerjev .... recimo 1,5 m2
ravno dno na projekciji bolida na tla
dovoljena uporaba 1000 agregatov, menjalnikov,.....

Dovoljene vse vrste motorjev, diesel, bencin 2_takt, wankel,..... v16 do enovaljnega, turbo, kompresor,......

Na ta način bo razvoj šel tisto pot, ki bo pomenila najboljši izkoristek,.....

Že vidim interesente, Toyota, Audi, Lambo, Dallara, .......

Res je težko prerezat popkovino?

Podobna zgodba je z našimi dobavitelji breskev na Primorskem, ki so vdani Fructalu, namesto da bi ustanovili svojo zadrgo, kjer bi peljali proizvodnjo z istim kadrom, ki je zgubil delo v Fructalu. Slovenski kupci bi vedeli, kaj se je zgodili in ni hudič, da ne bi uspeli.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Res je težko prerezat popkovino?
Verjetno, ker jo dirkališča tudi ne bi odnesla brez penalov s strani že podpisanih pogodb o sodelovanju. Se spomniš, ko je Ferrari želel ustvariti lastno tekmovanje, pa je popustil pod grožnjami?

Podobno zadevo, dirkanje skoraj brez omejitev, so recimo poskusili z Group B tekmovanjem, pa se je zadeva močno sfižila na račun nekaj smrti. Saj to se gotovo spomniš. Zadeva je sicer sproducirala nekaj najboljših reli dirkalnikov vseh časov, ampak račun pa je bil kar visok za plačilo na koncu.

Poglej samo kako močno se muči skupina najmočnejših nogometnih klubov, ki želijo že prek 10 let ustanoviti novo Ligo Prvakov (brez Uefe), kjer bi v prvenstvenem sistemu tekmovanja med sabo igrali res samo prvaki, vsak z vsakim. Pa ne morejo dalje od besed. Pa tu denar, vpliv in lobiranje po moje sploh ni problem.

Hočem samo reči, da ni tako enostavno kot se morda zdi.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Dirkališča tako z glave, Zandworth, Kyalami, Imola, Paul Richard, Laguna seca, Magny cours, Turčija (top dirkališče), Zolder, Jarama, Brands Hatch,......
nobeno vezano s trenutno F1!
Zahteve sem nastavil tako, da ne bo nenormalno aerodinamičnega oprijema in bi videli precej powerslid-om, vsekakor bi bil bolid podvržen crash testom, ....

Bi šlo!

Če bi se pa angažiral kakšen renomiran voznik (ni nujno, da je sploh iz F1, npr. Loeb,...) bi šlo pa še lažje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ne pozabi na Nurburgring, ki je insolventen in se prodaja neuspešno že preko leto dni. Očitno le ni tako pomemben.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Nova serija, ki bi bila konkurenca F1, je utopija in to na kubik. To ni samo par pogodbic z dirkališči in en mlahav pravilnik. So bile že ideje in res tudi s strani ferrarija, pa so vsi kaj kmalu ugotovili, da je boljše, da se lepo tiho in vrtijo denar. Saj so jasno povedali, da kdor bo prevzel delo bernia, bo ga najebal. Zadeva je toliko kompleksna, da boli glava.

In ja pravilnik sestavlja fia in ne fom.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Nurburgring je bil pred kratkim v celoti prodan. Vsaj ena dobra novica.

http://www.autoblog.com/2014/03/11/nurb ... 00m-euros/

glede letošnjega začetka sezone, gledal sem prvih 15 krogov posnetka dirke. Ostalo pa le mal sem mal tja prebiral informacije. Glede na prebrano se je mercedes odpeljal naprej in je še dlje pred konkurenco kot se je pričakovalo. Več bomo seveda vedeli v Maleziji če bo vreme dopuščalo, kjer bodo razlike verjetno tudi manjše med mercedesom in ostalimi, ampak kljub temu naj bi vsi razen morda wiliamsa zaostajali debelo sekundo.

glede novega zvoka pa: porazno, sliši se praktično vse razen motorja.

vprašanje za vse ljubitelje F1, ko se odločate ali bi šli na ogled v živo ali ne se odločate na podlagi tega kakšen hamburger prodajajo na dirkališču ali da bi doživeli F1 v vsem svojem sijaju? Imam občutek da se bo Bernie umaknil preden se bo vse skupaj potopilo na dno. Avstralci že grozijo celo s tožbo oziroma bolj verjetno pritiskajo na Bernija da bi manj plačali drugo leto.

da pa nismo samo tisti za TV razočarani nad tem:

Lauda
“At first I said ‘Just take out your earplugs, it’s the same as before’,” triple world champion Lauda told the German broadcaster RTL.
“But I have to honestly say I was slightly disappointed today on television, especially at the start. Simply something was missing,” he added.
Vettel:
World champion Sebastian Vettel said driving in Melbourne felt more like being at the wheel of “a vacuum cleaner than a racing car”.
Button:
Formula 1′s most experienced active driver Jenson Button is also worried, especially after a V10-powered demonstration car did laps at Albert Park at the weekend.

“Oh my god I miss that,” he said. “It sounded amazing. Those were great years for the sound of the engine, but that is no more.”
skratka zadeva zna prerasti v še bolj množičen upad gledalcev tako pred TV zasloni kot na samih dirkališčih.
Uporabniški avatar
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Prispevkov: 390
Pridružen: Po Nov 08, 2010 7:46 pm

Mene zvok sploh ne moti tolk, bolj me je razočarala uvodna dirka, upam da bojo naslednje bolj zanimive.

Kar se sprememb tiče pa po eni strani mi je všeč da so končno spremenili F1 in s tem upam da končali prevlado Red bulla in da bo s tem postalo vse bolj izenačeno in s tem še bolj zanimivo. Po drugi strani pa ne glede na ekologijo in vsa ostala "sranja" mi ni všeč da se omejuje šport kot tak zaradi porabe goriva, izpustov in ostalih meni znanih in ne znanih in razumljivih razlogov. Ker avtomobili,motorji.... in moto šport ne bo rešil problemov, eni bojo rekli da je lahko to dober "zgled" sam se ne strinjam.
Da povem zakaj sicer že dolgo nazaj sem gledal na discovery channel-u, da ena kitajska firma izpusti v zrak v par minutah več okolju škodljivih snovi kot vsi avtomobili na svetu v enem letu (zdaj za podrobnosti ne vem, ker mi se je ta podatek utisnil v spomin in ga verjetno nikoli ne bom pozabil) in ne pozabimo kolko je na svetu takih tovarn.

Da se vrnem na začetek kar se zvoka tiče, zaradi Ališiča tko al tko ne moreš slišat formule :)
Da ne bo pomote, saj je Kralj !
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

THOR napisal/-a:Dej nehaj jamrat. Postavi ti en avto iz tvoje serije ob formulo pa bomo videli, kaj je to dirkanje. Se ti zavedaš kakšne hitrosti so pri f1? g sile?

p.s zvok pa je tak kot je, jebi ga, se bomo morali navadit. kaj bomo šele piskali, ko bodo elektro motorji dokončno izpodrinili derivate. F1 je zmeraj bila znanilka prihodnosti in počasi potem tehnologija pricaplja v serijsko proizvodnjo.
Ja, približno si predstavljam razlike. Ne me razumet narobe - ne kritiziram dirkačev. Kritiziram regulativo, ki povzroča take razlike med posameznimi dirkalniki in moštvi. To, da morajo med dirko šparat, je zame nedopustljivo - razen na vzdžljivostnih dirkah. Pa še tam ne šparajo tok.

Če si želiš pogledati kaj bolj zanimivega dirkanja, si oglej kdaj kakšno dirko V8SC, BTCC, STCC in zadnja leta malo manj zanimiv WTCC (ki pa bo mogoče letos malo boljši s spremenjenimi dirkalniki in Loebom).
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

vprašanje za vse ljubitelje F1, ko se odločate ali bi šli na ogled v živo ali ne se odločate na podlagi tega kakšen hamburger prodajajo na dirkališču ali da bi doživeli F1 v vsem svojem sijaju?
Problem je, ker je tega sijaja ostalo bolj za vzorec. Prej je bilo tako, da te je zvok F1, ko so peljali mimo s polno hitrostjo, sezul. Zdaj ti pa očitno pade čeljust na tla, ker ne veš ali se šalijo s tem zvokom ali mislijo resno. Kot bi vozili Wankli po stezi ...

Vidiš tako ali tako bolj malo, sploh če nisi na glavni tribuni ali kje na kakšnem super mestu. Prehitevanja so bolj redka, vse poteka zgolj in samo iz boksov ali zahvaljujoč okvaram, odstopom. Tega pa ti na enem gričku ne dojameš.

Jaz sem imel letos resen namen iz na Madžarsko spet, pa moram reči, da močno dvomim. Sicer se tu res lepo vidi vse, samo ni to to že zaradi teh sesalcev ... 100€ karta za stojišče tudi ni tako malo :doubt:
Uporabniški avatar
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Prispevkov: 390
Pridružen: Po Nov 08, 2010 7:46 pm

Moj stric je bil parkrat prvič je bil u Imoli in je bil na ravnini in je reku da ne vidiš nič sam švigne mimo :) naslednjič ko je šel je bil na ovinkih kjer celo nekaj vidiš :)
Sam se že lani mislil it u Monzo pa še zdaj ne vem zakaj nisem :cry:
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Sam sem predlani v Monzi videl ogromno, imel sem general add, pa sem se premikal kar po tribunah. Se je jebalo italjanom med dirko. Letos, bolj verjetno pa drugo leto, pa načrtujemo obisk spa-ja. Kar drag zalogaj pride ja. Karte so svinsko drage, sam je skoraj zmeraj povsod dirkališče polno.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Sam info.

Že prehod iz V10 na V8 je bil v smislu zvoka poraz. Sedaj pa jokate za V8 zvokom, kot da bi bil to nek presežek.

Zadnjič sem bil v Imoli sem imel možnost poslušati V8 in omejene V10 in so takrat omejeni peli simfonijo, V8 so bile pa kosilnice.
Da nebi o neomejenih V10,
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Misliš v12?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

THOR napisal/-a:Misliš v12?
A-a, V12 nisem slišal v živo, sem pa V10 do skoraj 20.000 rpm, V10 z omejenimi obrati in prvo leto V8 in V8 je bila napram V10 cela žalost.

Kako so mogli zapeti V12? Najbrž kaj veliko bolje od V10 ne, ker so se vrteli le do ene 16-17.000 rpm
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Na žalost nikoli nisem slišal v12, je pa kolega reku, da je bila prava poezija, sploh na štartni ravnini. :) Res pa da so bili obrati samo 15.800rmp.
Zanimivo bi bilo pogledat porabo v12 v primerjavi z temi motorji danes. Ni kaj časi so se spremenili in tudi, na to se bo potrebno privaditi.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Odgovori
  • Informacija