Se opravičujem ker se mešam v to debato. Namreč sem eden od strastnih privržencov avtokrosa (tudi bivši dirkač z ALFO ) in želim si, da bi Slovenski avtokros pridobil na veljavi, zato sem pripravljen pomagati vsakomur, ki bi želel dirkati v tem zanimivem športu.
Moje mišlenje je, da bi bila ALfa 33 1.3 posrečena in atraktivna izbira, ne pa naj hitrejša, vsaj v osnovi ne. Za večjo hitrost bi potreboval nekoliko več konjev, dirkaški menjalnik z špero, ter dirkalno vzmetenje kar pa po moje nebi bilo problem nabaviti pri sosedih Italjanih.
Avto pa se uredi na nasledni način:
Najprej ga je potregno popolnoma razdreti ter ba kompletnega prevariti, to pomeni da ga ojačaš va vseh spojih, da avto postane bol tog, v notranjost se namesti varnostni lok dirkaški sedež ter nekaj naj nujnejših instrumentov. V zadku mora biti A testirana posodo za gorivo, stekla ne porebuješ, lahk je nameščeno vetrobransko namesto ostalih pa namestiš zaščitne mreže. Motor mora imeti originalni blok ter pretpisano prostornino , ostalo je dokaj prosto.
Dirkač pa potrebuje homologiran kombinezon čelado rokavice... ter vozniško licenco katero ti izda AS 2005, zato pa moraš biti član kakega kluba, v bližini tebe delujeta dva in sicer
http://www.ak-zasavje.com/
http://www.kbm-zagorje.com/racing/ndirke.html
Lahko pa se odločiš za katerega ki delujejo na področju avtokrosa, katere pa nebi našteval. Boš pa moral kar pohiteti saj je prva dirka že sredi aprila v Mariboru koledar dirk pa je na www.avtokrosarena.com
Če pa te zanima še kaj, mi lahko pišeš na zasebno sporočilo
PS Še to Burja Tomaž ASC Mustang ima v svojem bugiyu motor ALFA 2000 V6 turbo katerega je letos še sfriziral z novo elektroniko tako da je pridobil kar nekaj konjev in pa navora.