F1 - 2015

Alfa racing, GHD, ETCC, F1, ostali moto športi
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Sem imel šele zdaj čas pogledat kvalifikacije (bil v Naklem na offroadu dopoldne - zakon :P )

Močno sem od začetka Alešiča pogrešal, nato pa mi je postala všeč večja tehnična podkovanost voditeljev. Upam samo, da se bosta v parih dirkah naučila vseh tehničnih podrobnosti. Sta se kar malo lovila in narobe razlagala stvari.. Vsaj po mojem občutku ;)

Drugače pa zelo zanimiv razplet. V nekaterih stvareh sem se zelo motil pri napovedi, na srečo ali pa na žalost. Merc je pometel s konkurenco, kljub konstantnemu jamranju Hamiltona :D Ampak 1,4s do naslednjega moštva, Ferrari? Groza tega Redbull v svoji najboljši sezoni (2013) ni počel. Slednji so očitno na istem nivoju kot njihova manjša ekipa Toro Rosso. Zelo zanimivi pogovori morajo potekati med Helmut Markotom in Franz Tostom trenutno :D
Zelo sem zadovoljen z napredkom Ferrarija in kako blizu sta si po hitrosti Vettel in Raikkonen (5 stotink v prid Vettla). Ferrari je moral narediti ogromen napredek pri motorju, ker izgleda tudi Sauber v nekaterih delih zelo dobro.
Williams je še vedno na krilih lanskega preporoda in upam, da ne popustijo (Pat Symonds je bil noro dobra odločitev 2 leti nazaj).
Rahlo sem razočaran nad Mclarnom, vendar pričakujem do evropskega dela da vsaj ne bodo več zadnji. Sem njihov dolgoletni navijač, vendar sem vsako leto bolj razočaran nad njihovo formo. Bom počasi moral premisliti svoje stališče.. Williams? :-k
Wolfyy tvoje razmišljanje po kvalifikacijah?

Bom poskusil napovedati vrstni red prvih 10ih mest:
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Ricciardo
5. Bottas
6. Massa
7. Raikkonen
8. Grosjean
9. Sainz
10. Kvyat

Če nebo tehničnih odpovedi bi moralo biti nekako tako...

LP



Wolfyy tvoje razmišljanje po kvalifikacijah?
Slika
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Preležal cel večer zato sem mal pozen z odgovorom :mrgreen:

pa ni kaj več odgovarjat za kvalifikacije. Mja ta dva komentatorja govorita samo da blebetata. Boljše kot takrat na poptv ko je šel Ališič stran je, ampak niso nek vrhunec. Še bolj me skrbi kaj bo tekom sezone ali sta sposobna dvignit nivo komentiranja ali bo padel.

Dirka je bila super, če odštejemo mercedes.

za njim imamo ferrari in williams, ki sta očitno zelo zelo izenačena. Potem so pa vsa ostala moštva še dodatno sekundo zadaj skoraj. Redbull se bori s sestrsko ekipo toro rosso za točke. Mateschitz mora bit izjemno zadovoljen s štartom v sezono. :lol:

skratka renault na motorju ni naredil kaj dosti napredka. Ferrari je skoraj ujel mercedes ampak aero paket slednjega je že praktično za sezono 2016. Brez da se bodo spremenila pravila, dvomim da se lahko zaostanek nadoknadi v eni sezoni. Problem je seveda, ker je celoten paket fantastičen in ni ene zadeve kot dvojni difuzor, vpihovanje itd..kot je enemu od moštev zadnja leta pripeljal sekundo prednosti, zato bo letos praktično nemogoče premagat mercedes, upam samo da Hamilton ni toliko hitrejši od Rosberga, kot je bil na tej stezi in da bomo imeli vsaj interni dvoboj.

upam da na naslednji dirki Kimi sname Vettla, pa mehanikom bi eno okol glave dal :mrgreen:
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ferrari je z motorjem naredil lep napredek, sploh kar se tiče voznosti, ampak z močjo so pa še vedno krepko zadaj. Edino v dirki, kjer je poraba omejena na 100kg goriva na dirko in je treba varčevat z gorivom lahko "držijo svečo". Pa še to bolj za silo. Kar kaže da so uspeli zmanjšati porabo.
Je pa avto povsod vidno izboljšan, Alison je očitno naredil dobro delo čez zimo...

Prava moč Mercedesa se pokaže v kvalifikacijah.
Pa ne pozabit Mercedes niti približno ne fura na polno. Če bi bilo treba imajo trenutno še vedno tako prednost, da lahko prehitijo praktično vse za en krog.

Renault je pa globoko v zosu, zgleda da so zelo slabo izkoristili možnosti za upgrade. Sicer jim ostaja še približno 10 tokenov za čez sezono, samo bo težko kaj pametnega naredit. Sicer vozniki se najbolj pritožujejo nad voznostjo motorja, da se ne obnaša kot bi želel na vstopu in izstopu iz ovinka... To načeloma se da zrihtat samo s softwareom, samo to je problem, ker nemorejo testirat...

Še bolj pa je v dreku Honda. Sicer šef Honde je včeraj rekel, da namenoma vozijo s konkretno zmanjšano močjo motorja, ker ne želijo uničiti vseh motorjev v prvih dveh dirkah. Ampak tista dimna zavesa ki jo je pustil Magnusen za seboj, ko se je peljal na štart dirke kaže da imajo še vedno hude probleme. In pomeni tudi da bo imel Alonso (če/ko) se vrne nazaj, samo še 3 motorje za celo sezono. Kriza...

Jasno je da lahko konkurenca letos nima šans, pa tudi drugo leto bodo težko prišli blizu. Mercedes ima še vedno ogromno prednost.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Napredek Ferrarija se zelo zelo lepo vidi v hitrosti Sauberja ;) Felipe Nasr je bil peti, če se ne motim? 8) Ricciardo mu je komaj komaj sledil tekom dirke. Razočaran sem nad Renaultom. Več pričakoval od njih. Najbolj glasni za spremembe, a imeli so najlepše postlano ravno z V8 motorji.

Pri mercedesu je še najbolj vidna (vidi se ne, ampak je drugačna kot pri vseh ostalih) na zadku. Oni imajo menjalnik posebej v majhnem ohišju iz titana. Vstavljen pa je v karbonski del, kjer imajo lahko popolnoma drugačne točke vpetja podvozja. In tudi spreminjajo jih lahko za vsako dirko posebej, če bi hoteli. Pa še najbolj drugačen nos od ostalih imajo - še vedno je narobe obrnjen U, vendar manjši.

Honda bo to sezono shodila s cca. 6 motorji na avto. Renault pravtako. Nebo šlo drugače, ker imata edina popolnoma nov blok motorja in zasnovo. Ferrari in Mercedes sta zgolj evolucija. Vsaj tako pravijo.

Napovedal sem kar uredu, edino Redbull je močno razočaral glede na prejšnja leta in Sauber močno napredoval. Ostalo pa lahko krivim odpovedu :D Če smo že pri dirkanju, vedno rabimo nek izgovor, če ne gre vse po naše :D
Slika
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Ferrari tokrat pošteno presenetil =D>

če bo šlo tako naprej zna biti sezona še zanimiva, saj zgleda da so na hitrih dirkališčh mercedesu zelo blizu na dirkah. Zanimiv je tudi taktični preboj, zadnjih pet let je bilo v tem moštvu res vse narobe. Vsak postanek je bil vedno le kritje konkurence, probali niso praktično nič, danes pa taktično zmleli mercedes, čeprav ne vem kje je Hamilton porabil vse komplete mehkih gum??? (nisem gledal kvalifikacij, ampak so očitno na njih nekaj konkretno ustrelili mimo, ker če bi imel Hamilton v zadnjem delu mehke gume, bi dirko moral gladko dobit)
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Probleme so si zakuhali pri Mercedesu sami, najprej z malo neumno strategijo, v boxe ob SCju ni bila najboljša odločitev. Saj so se zataknili v prometu in tam izgubili debelih 10s preden so prišli mimo vseh, ki niso naredili postanka. Druga stvar, ki jo je prinesel zgodnji postanek, je to da so slabo izkoristili prvi set medium gum (z njimi so naredili samo 5 krogov namesto 15-20) in posledično so morali z naslednjimi kompleti narediti več krogov kot bi si želeli, predvsem s trdimi gumami, s katerimi so imeli veliko več težav kot Ferrari.

Ferrariju je tale vročina zelo koristila, saj so očitno precej manj agresivni na obrabi gum, kar je velika prednost v vročem vremenu. To je verjetno glavni razlog zakaj je bil Ferrari ta vikend tako blizu.

Razlog zakaj je Mercedes ostal brez medium gum, je to da so včeraj v prvem krogu kvalifikacij vozili na medium gumah, in tako porabili en komplet več kot Ferrari. Tako jim na koncu ni ostalo drugega kot da gredo na trde gume, druga opcija bi bile rabljene medium, ki pa seveda nebi zdržale 20 krogov.

Res dober rezultat za Ferrari, mislim pa da že na naslednji dirki na kitajski ne bodo tako blizu Mercedesu.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Aha...pol so včeraj dejansko zajebali in danes jim je SC taktiko porušil.

vsekakor je merc seveda še vedno spredaj vsaj pol sekunde, ampak na nekaterih dirkališčih bo očitno ferrari zraven.

Mihelič pa: Vettel je pameten in bo verjetno dirko končal z 20 do 30m prednosti (a se on sploh zaveda koliko je 20 metrov pri hitrosti 300km/h?) ](*,)
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Se strinjam, tale dirka je bila taktično perfektno izvedena s strani Ferrarija. Lepo je vedeti, da se bodo morali kdaj tudi potruditi malo pri Mercedesu :D
Nevem kako je pri vama, ampak jaz komaj poslušam komentiranje včasih... Ta mladi poba ves čas naklada, kako je Arivabene naredil preporod Ferrarija? :D To je isto kot lani ko so vsi govorili kaj vse je Toto Wolf naredil, da so sedaj tako dobri :doubt: Pri Ferrariju sumim, da je glavni za dobro formo Allison, pri Mercu pa Brawn z nabavo inženirjev od italjanov in Mclarna.

Sej merc je včeraj na kvalifikacijah Q1 vozil samo en krog na medium? Potem so v Q2 imel soft, Q3 je bil pa moker in nima veze. In enako je bilo za vse ostale če se ne motim? Nisem dajal toliko pozornosti včeraj na to... Glavno razlika danes je bila predvsem vročina. Mislim, da je Ferrari nastavil avto za suho stezo, pri mercedesu pa so bili nekaj konzervativni. Kakšne probleme je imel Redbull zaradi tega pri zaviranjih, ker so jih premalo hladili.
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

"Medium" so bile ta vikend mehkejše gume. Druga opcija pa so bile hard gume. "Soft" gume ta vikend ni bilo.

Mercedes je vozil v Q1 in Q2 z medium gumami. Ferrari pa je v Q1 vozil na hard, v Q2 pa na medium.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Nevem kako je pri vama, ampak jaz komaj poslušam komentiranje včasih...
tako da se mi ne sanja kdaj je Kimi prišel iz zadnjega mesta do 4. mesta? Vidu sem ga tam okrog 10, pol naslednjič je bil pa že za Rosbergom :mrgreen:

Mihelič naklada imo preveč tehničnih a nepomembnih stvari (takšnih, ki bi jih moral vsak gledalec F1 poznati, kaj šele ljubitelj), pa še od tega kaj mimo ustreli. Mi je pa všeč tišina na koncu med intervjuji.

če že gledamo kdo je kriv za preporod ferrarija potem lahko rečemo da kar Marco Mattiacci, ki je prišel ubistvu tja, samo da se je naredila čistka v moštvu, čeprav je potem iz neznanega razloga letel baje celo iz samega Ferrarija, da bo ostal na čelu moštva itak ni bilo za pričakovati, ker ni imel znanja v F1 praktično nič.

Kot drugo pa ja Allisonov dirkalnik, ki je že znano da leži Kimiju, oba sta prišla praktično v paketu h Ferrariju. Alonso jo je pa po mojem mnenju popihal, ker ni bilo več po njegovo. Nekako se mi dozdeva da Alonsov stil vožnje onemogoča sovozniku dobro dirkanje (pač dirkalnik razvit zanj). Pripeljali so mu praktično kogar je želel, pa v 6ih letih pri Ferrariju niso dosegli nič. Tu je potem še vodja razvoja motorjev, ki je odletel, Luca di Montezemolo...posodobljen vetrovnik itd... Pač ne da se določit kdo je krivec, čudež je le da so čez zimo naredili takšen korak naprej, ker za letošnjo sezono sem jih jaz odpisal za boj za stopničke.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

TribesMan napisal/-a:"Medium" so bile ta vikend mehkejše gume. Druga opcija pa so bile hard gume. "Soft" gume ta vikend ni bilo.

Mercedes je vozil v Q1 in Q2 z medium gumami. Ferrari pa je v Q1 vozil na hard, v Q2 pa na medium.
No pa mi je že bolj jasno.

Wolfyy: Se strinjam. Samo celoten paket lahko naredi takšen napredek. Vse se je poklopilo, da so dosegli takšen nivo. So tudi mene močno presenetili s trenutno formo. To je jasno že iz mojega posta o zimskih testiranjih.
Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Jaz bom čisto kratek: Končno zmaga Ferrarija!!! =D> =D> =D>

Avanti!!!
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Slika
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Škoda za Kimijeve napake v zadnjem krogu, drugače bi bila druga vrsta verjetno od Ferrarija.

zaostanek na kvalifikacijah še vedno velik, jutri se pričakuje dirko z 2 postankoma, tako da kakšne možnosti da Ferrari preseneti Mercedes niti ni. Race pace je sicer bližje Mercedesu kot kvalifikacijski krog, ampak še vedno ima Mercedes precej prostora za zbežat tistih par sekund in nato varčevat na gumah. Bo pa Mercedes letos moral precej bolj postavljati taktiko že na kvalifikacijah in se ne bodo mogli celo sezono igrat, sploh na dirkališčih kjer bo Ferrariju uspel postanek manj. Veseli me tudi da je Williams blizu Ferrarija po hitrosti in upam da bo vsaj tu boj na stezi.

RTV SLO sem pa ukinil po prvem delu kvalifikacij (bi že prej pa se mi ni dalo umes menjat).

komentiranje prvih 20 minut lahko štejemo med nacionalno katastrofo: zavoj v levo, pospeševanje, sedaj zaviranje, zavoj v desno...potem sem pa razmišljal ali dati zadevo na mute ali v tisti sekundi preklopit drugam, nekako sem preživel nato še zadnji 2 minuti potem pa preklop na sky sports.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Tisti ovinek, ki ga je Kimi usral je naredil sigurno vsaj 0,5s zaostanka če ne več. Lepo je da so malo mešani na štartu :) Mercedes je rutinsko prišel skozi kvalifikacije. Všeč mi je bila zelo majhna razlika med preostalimi moštvi v Q1 (1,7s med prvim in mclarni na 18 mestu, marussia je obup...). Veliko bolje kot lani! Komentator je rekel, da hondi manjka nekako 120 konjev, koliko je to v času na krog? 10 konjev 0,1s? Mclaren ima očitno dirkalnik na ravni williamsa ali lotusa. Upam da Honda do konca pomladi vrže za tistih 9 žetonov razvoja da zmanjšajo deficit na kakih 50 do 80 konjev. Midfield bo potem popoln :)

Jutri pa je vse odprto. Upam na Raikonena, da preseneti. In da oba mclarna prideta do konca.

Vem da ni ravno lepo jamrat, ampak a je v celi sloveniji težko najti voditelja z alešičevim navdušenjem, vendar brez rumenega tiska in tehnično podkovanostjo... Tale stari možakar (Mihelič?) je že res malo počasen. Konstantno meša dirkače in ekipe. Moto GP ima veliko veliko boljše komentiranje. Lahko bi bili za zgled.
Slika
Odgovori
  • Informacija