to sem že gledal. jaz bi v bistvo rad imel dvojno dno narejeno tako, da bi ojačevalec stisnil v med prostor čisto ob zadnje sedeže, in s tem ko bi odprl loputo, da bi prišel do ojačevalca, bi lahko odprl še spodnjo dno, da pridem do rezervne pnematike...razumljivo napisano?
Tu ti žal ne morem svetovat, se ne spoznam. Jaz imam pa namesto rezervne gume frej plac spodaj, zato sem tja stlačil ojačevalec. Zraven pa še kit za popravilo pnevmatik
pa je ta kit za "ta plave" zadovoljiv? tudi to sem že imel v mislih....kit, gasilni aparat in ojačevalec v prostoru za rezervno gumo...sam bi rajši ostal pri klasični opremi...
Slike nimam, drugače pa nič posebnega. Tam kjer je prostor za rezervo, je pač nekakšno "korito" iz stiropora z predalčki.. Malo sem robove porezal in se amp lepo prilega. Po zakonu naj bi bil kit dovolj, vendar če že imaš rezervo not, bi ti raje predlagal da jo obdržiš. Ta kit je primeren samo za manjše poškodbe, če zapelješ na kakšen žebljiček, če pa nasadiš kaj večjega ali robnik, ne boš s tistim naredil nič.
res je...pravkar sem pobrskal po blogih oz. forumih, in ta kit po večini odsvetujejo..tako da ta varianta odpade...gremo nazej na varianto dvojno dno... tudi to mi ne diši najbol, ampak nimam ideje, kam drugam skriti ojačevalec...namreč preostali prostor v prtljažniku rabim za občasni prevoz psov.. oz. škatle za psa...
jz nevidim kje je problem
narediš lih tako dvojno dno samo da spodnji del narediš samo do polovice tako da lahko pol ko zgornjega odpreš prideš do rezervnega kolesa... z malo domišljije ter dela se vse izvede