Sicer mi je avtoakustika praktično španska vas a glede akumulatorja.
Če se ti zdi da je 55 Ah premal, vzem meter, pomer kako velik akumulator se spraviš na podstavek, pa pejt s temi merami in metrom v štacuno in kup tacga. (Ah ni nikol preveč )
Kar se pa kondenzatorja tiče je pa že SHadowX napisal.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
mike napisal/-a:nop, nimam sam wooferja. je še kup druge robe.
bom šel en dan mal pogledat za akumulator. zdej tega k mam je pomoje 55Ah, s KS tokom 450 oz 480A - nism zihr. bom si pa mal tam na avtoakustiki pogledal kako in kaj. kable mam pa že kar konkretne, tko da glede tega ni panike. vsaj napajalni vem da so že nadstandard, tiste povezave med ojačevalcem in zvočniki pa sem tut dal kar mal debelejše.
Torej ta akumulator prenese do 5.4 kW špice, če torej ni problem akumulator in debelina kabla, potem je verjetno dolžina napajalnega kabla. Zelo verjetno imaš akumulator pod motornim pokrovom in ojačevalec v prtljažniku? 4 metre kabla se pa že kar pozna sploh pri sistemih malo višje moči. S formulami te sicer nebi obremenjeval, ampak vsekakor pri veliki dolžini kabla pomaga le kondenzator ali če montiraš en akumulator samo za avtoakustiko v prtljažnik blizu ojačevalca. Seveda, pa je 55Ah občutno premalo če imaš v avtu veliko glasbe, če ne drugega zato, ker ga boš zelo hitro spraznil, če ne bo tekel motor. Problem tega akumulatorja je le kapaciteta ne pa sposobnost napajanja močnostnih špic.
je res ja, kabla je dost, zato tut upornost pol dela svoje. s formulami me ni treba obremenjevat, me že na faxu dost . sicer sem pa že razmišljal o obeh opcijah, tako kondenzator kot aku v prtljažniku. sicer obe varjanti vežem enako - vzporedno na te obstoječe kable, sam ne vem še, za kaj se bom odloču. se pa kar hitr sprazni, če avto ni vžgan. tko da, če gremo kdaj kam nabijat, ponavad avto parkiram na vrh klanca - za vsak slučaj.
Eden najbolj prodajanih akumulatorjev za avtoakustiko je Exide Maxxima 900, s samo 50Ah kapaciteto. Ima pa 900A zagonskega toka, to je tisto kar je važno. 50Ah pa je pomemben podatek ko avto stoji in je ugasnjen, muzika pa špila.
jaz sem imel kenwoda model 7 sedaj pa imam 8 zakon radijo edino kar je problem ko se ploscica 2x odpira da se po ene 2letih treba zamenat kable ker se zlomijo od tokratnega odpiranja pa se to je menjava z delom 10k
alfa je kod zenska ce ji ne posvecas pozornosti te prevara z mehanikom
kaj ti bo kondezator? Ta denar raje investiraj v boljši akumulator, ki naj ima čimveč kratkostičnega toka. Če ti aku bremza tudi kondič nima kje jemat za kritje špic. Sicer pa je vse odvisno tudi od ozvočenja, ki ga misliš imeti (nisem cele teme bral in se opravičujem če si že kje napisal). Do kW RMS-a če niso vsi ampi ravno AB klase ti bo vsak aku za 40 eur poganjal.
Za avtoradio pa poglej za kakšnim pioneerjem ali alpine mogoče kak jvc in pa clarion če se misliš veliko skeširat. Razni first austria, sony, kenwood... izogni se jim če le lahko.
Mitch_B napisal/-a:kaj ti bo kondezator? Ta denar raje investiraj v boljši akumulator, ki naj ima čimveč kratkostičnega toka. Če ti aku bremza tudi kondič nima kje jemat za kritje špic. Sicer pa je vse odvisno tudi od ozvočenja, ki ga misliš imeti (nisem cele teme bral in se opravičujem če si že kje napisal). Do kW RMS-a če niso vsi ampi ravno AB klase ti bo vsak aku za 40 eur poganjal.
Če že odgovarjaš na skoraj eno leto staro temo si jo obvezno preberi v celoti, mogoče se celo naučiš kaj novega in naslednjič napišeš kaj uporabnega...
tudi js sem okleval med pioneer in alpine in se potem po nasvetu kolega, ki se ukvarja z avtoakustiko odločil za alpine. Izgled ni tok šminkerski kot pioneer vendar je kvaliteta zvoka vseeno malenkost boljša kot v pioneerju. To vem ker je imel fotr v 156-k pioneer, jaz pa imam po tanovem 147 jtd 16v mjet in imam notri Alpine
Torej Alpine!i
camagura napisal/-a:tudi js sem okleval med pioneer in alpine in se potem po nasvetu kolega, ki se ukvarja z avtoakustiko odločil za alpine. Izgled ni tok šminkerski kot pioneer vendar je kvaliteta zvoka vseeno malenkost boljša kot v pioneerju. To vem ker je imel fotr v 156-k pioneer, jaz pa imam po tanovem 147 jtd 16v mjet in imam notri Alpine
Torej Alpine!i
"Jas sem pa poslušal eno no name firmo v lupotu, kolega ima pa nakamichija v hummerju, pa je v lupotu bolje..." človek božji, ne moreš hatchbacka in limuzine primerjat.
Sicer pa sem tudi jaz za alpine, izgled mi ni tako pomemben.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Alpine do ca. 400 EUR niso kaj prida in so kvečjemu slabši od konkurence, vsaj ponujajo zelo malo in niso kaj prida.
Alpine so radiji visokega cenovnega razreda in tam res veliko ponujajo, kar je pa pod 400 eur je pa zgolj zato da zapolnijo tržno luknjo.
Foggy napisal/-a:Alpine do ca. 400 EUR niso kaj prida in so kvečjemu slabši od konkurence, vsaj ponujajo zelo malo in niso kaj prida.
Alpine so radiji visokega cenovnega razreda in tam res veliko ponujajo, kar je pa pod 400 eur je pa zgolj zato da zapolnijo tržno luknjo.