Hranata napisal/-a:avtomobilski motorji so veliko bolj obremenjeni...
Hm, tole ne drži.
Traktorski motor je veliko bolj obremenjen. Če primerjsmo alfo 159 2.4 je v območju maksimalne moči v svoji življenski dobi zelo redko, v območju max navora je sicer velikkrat toda samo stanje vrtljajev v tem območju še ne pomeni, da avto daje od sebe max navor.
Namen traktorja je opravljanje dela in nazivno moč in določene obrate kardanske gredi dosega pri določenih vrtljajih, to je ponavadi v območju max moči ali pa max navora kar je odvisno od zahteve delovnega priključka. Toda tskrat daje traktor vse id sebe, torej je na maksimumu in izkorišča ves svoj potencial, saj ima takrat največji izkoristek, zato je tudi narejen.
Potreba po moči traktorja zavisi od potrebe po moči najzahtevnejšega priključja in to je v večini primerov plug, vsaj kar se tiče srednje težkih do težkih tal. Za 1 brazdo traktor potrebuje cca. 25-35 konjskih moči. Torej za 4 brazde, kar nemalokrat vidimo cca. 120 konjev. Torej ko vidimi da traktor s to močjo vleče 8 ur takšen plug to pomeni, da toliko čass dela na POLNO.
Ne vem, če bi katerakoli alfa zdžala 8 ur na polno. Marsikaterj traktir pa zdrži in to med 500-800 ur letno. Na res obremenjenih posestih pa tudi več. Kadar pa na polno vrti še kardan verjami, da se segreva in pregreva zadnji vijak na traktorju pa mora zadeva zdržati.
Zato pravim, da je zetor 6911 velikooo boljši in vzdržljivejši od slfe 159 2.4. seveda pa primerjava ni namestu, ker gre za drug namen ampak gre za abstrakten comperative.