luni napisal/-a:simptomi poskodovanega termostata so ponavadi obratni, torej da je skoz v odprtem stanju in temperatura ne doseze normalne delovne
to da je dejansko kazalec bil na 120 stopinj nakazuje pokvarjenost radiatorja (mozno tudi hladilnega ventilatorja oziroma napeljave)...
no upam da se motim in ti jutri ne bo rekel 50 jurjev za menjavo radiatorja
Pa je možno, da zarad crknjenga termostata ribne mašina? Glih neki na honda forumu bral o tem kako je ribnu motor zarad zjebanga termostata... Men nekak to ni logicno, razn ce bi se avto prekuhavu. Medtem ko ce je crknjen termostat je problem samo v tem, da ti ne kaze dejanskega stanja.
P.S.: Men nekam cudno dela tale termostat se mi zdi, namrec pride do delovne temp. (90C), sam problem je, da ne ostane pri tem, ampak konstantno pada na 70 in potem spet na 90. Je to zaksrbljujoce al pac Alfa sindrom s katerim se sploh ni treba ubadat?