Jaz sem ga včeraj menjal. Starega spredaj eno uro nisem moral dol dobit je bil tudi zaliman (original) no dobil sem nov znak od UROŠA in to od ene Alfe 33 in že na oko se vidi, da je neuničljiv... Čist drugače narejen. nekako vlito vseskup. Na teh novih je folija čez... Vglavnem Hvala Urošu za znak in moja Alfica je spet lepa pa danes se mi zdi je malo bolj letela... ...
xandrej napisal/-a:Jaz sem ga včeraj menjal. Starega spredaj eno uro nisem moral dol dobit je bil tudi zaliman (original) no dobil sem nov znak od UROŠA in to od ene Alfe 33 in že na oko se vidi, da je neuničljiv... Čist drugače narejen. nekako vlito vseskup. Na teh novih je folija čez... Vglavnem Hvala Urošu za znak in moja Alfica je spet lepa pa danes se mi zdi je malo bolj letela... ...
No sej za izgled je res treba nekaj postoriti, a če pa ta stvar deluje TUDI kot tuning bom to OBVEZNO tudi sam naredil!!!
xandrej napisal/-a:Jaz sem ga včeraj menjal. Starega spredaj eno uro nisem moral dol dobit je bil tudi zaliman (original) no dobil sem nov znak od UROŠA in to od ene Alfe 33 in že na oko se vidi, da je neuničljiv... Čist drugače narejen. nekako vlito vseskup. Na teh novih je folija čez... Vglavnem Hvala Urošu za znak in moja Alfica je spet lepa pa danes se mi zdi je malo bolj letela... ...
Vidim,da LaserJaMM dela lepe prispevke za rubriko male radosti kučnih majstora.Pol pa bi lahko naredil tudi slikice kako se stikalo za elektricna stekla razstavi in pobrusijo kontakti odznotraj.pa ni treba novih kupovat.
Sem na 155-ki 3x to delal,ker se kontakti znotraj malo zasmodijo pa treba tisto počistit pol so pa kot novi.
tjanze1 napisal/-a:Vidim,da LaserJaMM dela lepe prispevke za rubriko male radosti kučnih majstora.Pol pa bi lahko naredil tudi slikice kako se stikalo za elektricna stekla razstavi in pobrusijo kontakti odznotraj.pa ni treba novih kupovat.
Sem na 155-ki 3x to delal,ker se kontakti znotraj malo zasmodijo pa treba tisto počistit pol so pa kot novi.
Ce se ti da, pa glede na to, da si to ze pocel, lahko vodic napises tudi ti, bomo ze moderatorji poskrbeli, da se bo znaslo pri vrhu.
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Bi pa je sedaj majhen problem.
1.Sem menjal avto,sedaj imam 146,pa ne vem če so ista stikala.Tu še nisem jemal nerazen.
2.Pri najboljši volji ne vem kako se slikice dajo gor.Sem bral navodila na forumu,pa mi ni jasno.
3.Lahko pa napišem.
No stikalo ven dobit iz vrat ni neka umetnost.Finta,da ga razstaviš je v tem,da najprej snameš gumbek,ki se stiska s prstom.Ta gumbek drži kontakte oziroma del z kontakti,ki gre potem ven z nasprotne strani.Ko snamemo "gumbek",potem z nasprotne strani z tankim izvijačem izvlečemo kontakte iz škatlice.Kontakti so podobni platinam.Pobrusimo jih tako,da preložimo majhen košček vodobrusnega papirja,tako,da je brusna stran z obeh zunanjih strani.Damo med kontakte,narahlo stisnemo in pobrusimo.Je 5-10 minut dela.Nazaj sestavimo v obratnem vrstnem redu.Gumbek stisnemo not na koncu.Špila.
se mi je odlepla folija na znaku 145 spredaj. pa sem ugotovil da je napis " ALFA ROMEO " na znaku kromirane barve. na foliji pa je bil bele barve čez tisti kromirani.
mi je zdaj brez folije lepše. samo so druge barve zbledele... moram nekak spolirati pa bo... mi bo pa en kolega zrihtau samolepilno prozorno folijo pa bom prek zalimal pa bo en čas drzalo.
No stikalo ven dobit iz vrat ni neka umetnost.Finta,da ga razstaviš je v tem,da najprej snameš gumbek,ki se stiska s prstom.Ta gumbek drži kontakte oziroma del z kontakti,ki gre potem ven z nasprotne strani.Ko snamemo "gumbek",potem z nasprotne strani z tankim izvijačem izvlečemo kontakte iz škatlice.Kontakti so podobni platinam.Pobrusimo jih tako,da preložimo majhen košček vodobrusnega papirja,tako,da je brusna stran z obeh zunanjih strani.Damo med kontakte,narahlo stisnemo in pobrusimo.Je 5-10 minut dela.Nazaj sestavimo v obratnem vrstnem redu.Gumbek stisnemo not na koncu.Špila.
Na koncu je dobro kontakte še pošpricati s kontakt sprejem.S tem jih zaščitimo pred prezgodnjo oksidacijo
Mene pa zanima kako se zamenja zadnja značka na
alfi 155.Ali mogoče obstajajo kakšne slike glede tega
kajti moja je že skoraj brez barve no ja neki se jo
še drži pa še ta je zbledela!?
Pri 155 je pa mal jebe, ker so šravfi brez glavice
Ko odpreš znak imaš dva pokrovčka ki ju odstraniš in pod njima se nahaja šravf, ki pa izgleda kot net ali čep
Fora je ker je treba vrezat v te šravfe špuro da potem izgleda kot šravf za navadni šravfciger, pol pa samo odviješ oba vijaka in gre znak dol, pa mislim da je treba odstranit tapeto notri in odhaklat štangico ki zluži za odklepanje
Pol je pa samo še varovalka na notranji strani pa gre narazen
jasnalukan napisal/-a:A pol se prav da bo jeba če se bom lotu,sam druzga mi ne preostane,
pa mogoče kdo ve koliko stane zadnja značka nova za 155
V compactu piše 24€, torej je na Avtotriglavu še mal dražja, recimo 6.500 SIT.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.