jtd cuka

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Živjo!

Naslov pove skoraj vse, če vzdržuješ hitrost, lahko čutiš občasno rahlo cukanje, če ga pohodim, pa tudi ne vleče zvezno, ampak ga kdaj pa kdaj nekolk "zmanka". Filter nafte je star pol leta.

Komu kaj jasn? A mogoče kabli prebijajo, al so svečke slabe? :lol:
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Merilec pretoka zraka ? EGR ?
Slika
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Cviček ven, pa pravo nafto not... :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kar nekaj možnosti.
Lahko je filter, EGR, MAF, ...

Čeprav ja najbolj verjeten MAF, razen če se EGR ni zataknil na odprtem - glede na letnik ga lahko enostavno zablokiraš.
Filter za nafto je pa najcenejši ... :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Pozabu napisat, egr zablokiran od prvega dne! :lol: Edin če je blendo požrlo. :lol:

Bom jutr MAF odklopu pa se nekaj časa tako vozu.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hja tisto ugotavljanje, z odklopljenim MAF-om in če gre potem bolje naj se menja, ni najboljše.
V mojem primeru je odklop povzročil še precej slabše obnašanje, čeprav je bil v končni fazi MAF fuč.

Koliko km ima oz. koliko je pa tvoj MAF že star?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

maf je letnik 03 ali 04 ne vem točno, je pa bošev, avto pa ima okol 216kkm. Kakšni so simptomi, da odpoveduje potencimeter? Če motor ne zazna mafa deluje po rezervnem programu. Kakšne težave si imel ko je bil odklopljen?

L.p.
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

je cviček notri al nafta? cviček v sodobnih dizlih je počasna smrt za njih.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Pri odklopljenem MAF-u je na vsakem križišču skorajda crknila (ko so obrati padali je prepozno začela dodajati gas), nihanje obratov na štantgasu, pa še slabše je vlekla kot prej.
Aja pa lučka za motor se je takoj prižgala, drugače pa se je na vsakih 200 km (najprej na več, potem se je interval zelo hitro krajšal).

Stvarca lahko zdrži tudi samo dve leti, ni neke gotovosti.
Če boš menjal, pa najdi Boscha, ostalo je večinoma proč vržen denar.

Če ni MAF-a, potem motronika deluje po predhodno narejeni tabeli, s preostalimi senzorji.

O katerem potencimetru pa govoriš?
Če misliš MAF, potem tam ni ničesar takega, je le senzor temperature zraka in vroč film (spreminja se upornost in tok, glede na količino zraka, ki ga hladi).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

V avto se ni nikol tankal "cvička", vsaj zadnjih 70kkm ne.

V mislih sem imel potencimeter plina. Za gas po domače. Zanimivo je, da če se vozim brez mafa je avto do 2200 rpm bolj živ, višje gre pa slabše.

No, danes nisem mel časa se igrat z avtom (sem porabu 5l benza z motorko :badgrin: ), tako da nič novega en vem. Mogoče bo jutri kakšen izlet za test mafa oz brez mafa.

Še nekaj, ko sem kupu filter nafte, je v filtru nek mehčalec, tak je reku trgovec, mogoče kdo ve kaj je tisto noter, pa čemu je namenjeno?

L.p.
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Morda so injektorji potrebni čiščenja..

sicer bi še pred tem ponovno preveril EGR!
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

andrejk napisal/-a:Morda so injektorji potrebni čiščenja..
To sem tud sam razmišljal! Kakšen strošek bi to bil in kdo to dela?

L.p.
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Najprej lahko poskusiš sam s tekočino, ki jo vliješ v tank (kerozin), da vidiš če bo sploh kaj efekta in da prihraniš nepotreben strošek z UV čiščenjem. Sicer pobrskaj malo po forumu, kolikor vem pa je dovolj učinkovito le čiščenje pri katerem snamejo šobe.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Injektorje čistijo ultrazvočno ali pa z razdiranjem (starejše).
Tista tekočina je pa ponavadi kar white spirit, dodaš ga 1 ali 2 dcl v tank, ki gre proti praznemu (nekaga posebnega čistilnega učinka pa to žal nima).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Kaj naj pol nardim? Dam čistit al ne? Bom res probu tud z špiritom.

Še nekaj, zadnjč je kolegu na PD motorju bat poču, ker mu je šoba "scala", baje da dost pogost pojav na PDjih, se lahko to ugodi tudi na jtd motorju?
Odgovori
  • Informacija