tudi mene čaka menjava akuja...jeboga, lih zdaj v tem mrazu mora crkovat...
ima kdo kak poceni predlog? aja pa še nekaj: sem v knjižici videl da naj bi bil v moji gtv kao 100 A, zdaj pa je not 74... je to prav?
Moderator: Tehnika moderatorji
kakšna pa je komercialna oznaka tegale akuja? in cena? kaj pa je oduška?Ozi napisal/-a:Kolikor bi ti jaz lahko predlagal je - čim večjega jaz sem v mojo GTV dal 85Ah Topla Top, ki ima močnejšo zagonsko moč kot nekateri 100Ah
Ne pozabit oduška zmontirat, ko boš menjal
Pravi vsi solidni akumulatorji ga imajo, tudi tisti "zaprtega" tipa, pri katerih je sicer izguba elektrolita bistveno manjša ampak še vedno prisotna.Creed napisal/-a:To pa prvič slisim. Sploh pa danes ko je ze tezko dobit aku ki omogoca dopolnitev.
Kolikor mi je znano je edina težava lahko le preslaboten alternator v primeru dokaj praznega akumulatorja pa še to je v današnjih avtomobilih praktično nemogoče, saj so glede na količino elektronike že na mlinčkih vgrajeni kar konkretni alternatorji.Alfa sport napisal/-a:Kupi tako velikost, kot ga priporoča proizvajalec.
So eni štosi, če kupiš premočnega, pa ne bom razlagal, ker nisem dovolj pameten in bi preveč laično razložil (bo kakšen prec v luft skočil).
Upam, da bo kakšen štromar dal kompetenten odgovor.
Na tej strani nisem zasledil ničesar o težavah pri uporabi akumulatorjev z višjo kapaciteto. Nasprotno v drugem odstavku celo piše, da proizvajalci priporočajo akumulatorje s še enkrat večjo kapaciteto, saj se v tem primeru spraznijo le do 50% kar pa pozitivno vpliva na življenjsko dobo.Alfa sport napisal/-a:http://faq.akumulator.si/#8
Mislim, da je povezano s tvojo zadnjo ugotovitvijo. Če je akumulator po kapaciteti prevelik se tudi ne napolni. Proizvajalec avtomobila je predvidel alternator in ustrezen akumulator. Za ustrezno elovanje (polnjenje/praznenje) sta pomembna oba.SHadowX napisal/-a:Na tej strani nisem zasledil ničesar o težavah pri uporabi akumulatorjev z višjo kapaciteto. Nasprotno v drugem odstavku celo piše, da proizvajalci priporočajo akumulatorje s še enkrat večjo kapaciteto, saj se v tem primeru spraznijo le do 50% kar pa pozitivno vpliva na življenjsko dobo.Alfa sport napisal/-a:http://faq.akumulator.si/#8
Pri štarterskih akumulatorjih se je potrebno zavedati, da optimalno življenjsko dobo dosežemo, če je akumulator večino časa poln, praznjenja pa so kratkotrajna.
http://faq.akumulator.si/#21Alfa sport napisal/-a: Mislim, da je povezano s tvojo zadnjo ugotovitvijo. Če je akumulator po kapaciteti prevelik se tudi ne napolni. Proizvajalec avtomobila je predvidel alternator in ustrezen akumulator. Za ustrezno elovanje (polnjenje/praznenje) sta pomembna oba.
Če drugje ne, maš pri Lajterju. Sem glih zadnjič menjal stvar. Cena nekih 65 eur ali nekaj takega.alfa_samec napisal/-a:tudi mene čaka menjava akuja...jeboga, lih zdaj v tem mrazu mora crkovat...
ima kdo kak poceni predlog? aja pa še nekaj: sem v knjižici videl da naj bi bil v moji gtv kao 100 A, zdaj pa je not 74... je to prav?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov