Moderator: Tehnika moderatorji
-tako kot modre-violične 156 SW JTD,od italijanske policije123 napisal/-a:Saj je pomoje 1/2 JTD-jev iz uvoza, raje še več. Pa noben nima "več" kot 120000kmAlchi napisal/-a:vse povedanoSportwagon napisal/-a:iz uvoza
jap, pol se pa folk čudi....smo šli že prevečkrat čez toalfafil napisal/-a:-tako kot modre-violične 156 SW JTD,od italijanske policije123 napisal/-a:Saj je pomoje 1/2 JTD-jev iz uvoza, raje še več. Pa noben nima "več" kot 120000kmAlchi napisal/-a: vse povedano
ker brušenje gredi in menjava ležajev...potegne za sabo še druge zadeve, tesnila,.............. to še dodatno poveča strošek,....heheDaviiD napisal/-a:Meni edino ni jasno zakaj se to nebi splacalo popravljat.
Brusnje gredi in lezaji niso pretirano dragi - edino kar pride drago je delo. Vprasanje pa koliko pride drazje kot nabava in menjava motorja (za katerega pa spet ne ves ce je ok).
Material za Rover 214 16V za komplet generalko + brusenje je cca. 400 € (vsa tesnila, lezaji, batni obrocki, tesnila ventilov, vodila ventilov, ...) ko sem nazadnje racunal. S tem da je potem to prakticno motor z 0 km.
Recimo nabava motorja za isti avto je tudi strosek cca. 400 €, s tem da ne ves v kaksnem stanju je motor (mozno da je proso sito i reseto). Zdaj z komplet generalko je vec dela kot pa z menjavo motorja, ampak ce se menjajo samo lezaji in gred na brisenje pa nisem vec ziher ce je tolko vec (motor lahko ostane v avtu).
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov