Kaj pa če so injektorji krivi? Ko so jih meni zamenjali smo dali najprej notr ene od bravota z isto 150KM mašino, samo zadnje 3 številke na injektorjih so bile drugačne od alfinih drugo je vse štimalo, mehanik je reku, da te številke niso pomembne(jaz ne vem kaj pomenijo), no pa mi je avto isto izgubljau moč pri pospeševanju za slabo sekundo, tudi pri prestavljanju v nižjo prestavo potem pa gas do podna. Ampak samo pri hitri vožnji. Pri normalnem pospeševanju in vožnji se ni nič čutilo.
Na drugi strani tudi ne izgleda, da bi kaj bilo blokirano.
A potem lahko tudi tu blokiram in bo enak efekt ali je slabse?
Racunalnik ne javi prav nobene napake. En mehanik je gledal parametre in je rekel, da EGR deluje v redu... sicer ne vem ali ima kaksne izkusnje s tem. Potem lahko ti tocno poves kako in kaj? Danes pa jutri me pa (seveda) ni v LJ.
Tisto z gasom se mi je v dveh letih zgodilo le 2x, tako sem na to ze pozabil. Zdej so pereci problemi le kajenje, manjsa moc, posledicno manjsa koncna in vecja poraba.
Razmisljam, da bi peljal na ciscenje injektorjev po Wynn postopku.
Sem potem blindiral na sesalnem delu, tam ni nic zarostano in se lepo odsraufa in po testu, gas na mestu ni nobene razlike Vsaj kar se tice kajenja. Voznje pa nisem naredil. Res pa sem uporabil zelo tanko kovinsko ploscico, ki je bila po tem kratkem testu kar precej crna, na obeh straneh - na ERG stran malo manj.
Si samo vtaknil vmes plehnato ploščico ali si tudi namestil nove dihtunge?
Brez novih dihtung znaš imet probleme, ker so povsod uporabljene kovinske dihtunge ki niso najbolj navdušene če jih ponovno uporabiš
Moraš vedeti da tudi če ti pušča samo minimalno lahko zaradi tega kadi.
Razlika v tem ali ne kadi, ali pa kadi zelo opazno je mogoče 1-2% več goriva. % zraka pa hitro uide, pa naj bo še tako mala luknjica...
Vceraj sem imel mali servis. Poleg filtrov in olja so opravili se postopek ciscenja injektorjev z Wynn napravo, pa tudi EGR so blokirali na sesalnem delu.
Ker me pri delu ni bilo zraven, nimam pojma kako izgleda to ciscenje injektorjev niti ne vem ali so sploh kaj delali Zdej sem naredil borih 30km in kot izgleda ne kadi vec oz. ce ze, dosti manj kot prej, ker niti ne opazim vec v vzvratnem ogledalu. Koncno hitrost bom izmeril pa jutri
Zanimivo. Ker imam podoben filing kot ti. Avto ne vlece kot mora...to opazam ze nekaj cas. Koncna hitrost ni kot mora bit. Komaj prileze do 190. Vcasih ni bilo problema tudi cez 200. Avto kadi, kljub blindiranemu EGRju. Cevi so OK, menjane z inoxovimi (pa sem tudi preverjal ce je kaj narobe z njimi, pa je vse OK)
No se kot eden od problemov sem razmisljal da bi lahko bila tudi premajhna pretocnost spodnje inox cevi ki ima fi le 45mm, medtem ko zgornja ima fi 60mm. Ti tribesman si dal obe cevi fi60 ane?
Kaj je mozno ciscenje kolektorja? Sam doma? Teranje po AC verjetno ne bo pomagalo
Creed napisal/-a:Zanimivo. Ker imam podoben filing kot ti. Avto ne vlece kot mora...to opazam ze nekaj cas. Koncna hitrost ni kot mora bit. Komaj prileze do 190. Vcasih ni bilo problema tudi cez 200. Avto kadi, kljub blindiranemu EGRju. Cevi so OK, menjane z inoxovimi (pa sem tudi preverjal ce je kaj narobe z njimi, pa je vse OK)
Lahko je se lambda. Morda tudi nastavitev ventilov - to je bolj iz zraka potegnjeno, ker ocitno o tem noben nic ne ve. Kar pa se ne pomeni, da ni mozno. Tudi sam sem to pozabil vprasat mehanik-a/e. Jutri v glavnem probam koncno, ce ne bo nic boljse, bom zatezil se glede ventilov.