Kolesni lezaj ali...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

129ps
Alfist
Alfist
Prispevkov: 262
Pridružen: Sr Jan 11, 2006 5:19 pm
Vozilo: Alfe
Kraj: notranjska

Damijan napisal/-a:Kaj pa če so za tuljenje krive pnevmatike?
Ker praviš, da ni razlike pri vožnji naravnost ali v ovinke.
Jaz bi tudi sumil gume,sploh če imaš kakšne stare
kixs
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 790
Pridružen: To Avg 23, 2005 3:11 pm

Gume so stare ja... kupljene nove junija 2008 - Pirelli P7. Tudi z zimskimi ni bilo nic boljse/slabse.

Sej pravim, cudno :doubt:
Slika
kixs
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 790
Pridružen: To Avg 23, 2005 3:11 pm

Vceraj sem sel menjat se oba desna lezaja.

Zdaj je vse cool... matr se je lepo tiho peljat... samo cena... lezaja + delo = 180€. So se popoldanci kar podrazili :?
Zadnjič spremenil kixs, dne Če Maj 13, 2010 4:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Koliko pa je prišel material in koliko delo, ker cena ja kar visoka ja.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Za 147 je bil samo zadnji levi ležaj čez 100€, na motomatu s popustom... O_o
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Zadnji ležaji za 145 z ABSjem so od 45 do 55 €/kos
kixs
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 790
Pridružen: To Avg 23, 2005 3:11 pm

Mislim, da je bil zadnji nekaj cez 40€, prednji pa okoli 60€. Ostalo je delo.
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

H komu pa to voziš.. da ostali vemo da TJA NE IT :)
kixs
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 790
Pridružen: To Avg 23, 2005 3:11 pm

haha... p****, vcasih je imel normalne cene. Odkar se je zacel pa z ralijem bavit, pa samo :oops: Ze prejsni servis sem dal 340€ in se mi je zdelo :roll: ... ampak je kao res precej stvari postimal (olje Selenia TD + oljni filter
+ naftni filter + zračni filter + levi sprednji ležaj + levi in desni volanski končnik + menjava servo olja + menjava obeh zajl za ročno + menjava luck v armaturki). Vendar se mi je vseeno zdelo tumach. Dobro, sej ne pricakujes, da bo clovek delal zastonj... a zdej sem vseeno pricakoval nekje do 150€.

Verjetno si bom moral novega najti... pozna kdo koga dobrega od Ljubljane do Trebnjega morda do NM?

lp
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Ja jest mam enga v LJ. On prevzame avto pa mi ga nazaj prpelje. Če prideš na Alfa Rally se bosta lahko v živo zmenla.
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Mogoče kdo ve kakšen je fi (Φ) zadnjega desnega ležaja pri AR GT. Ali je 30 ali 35mm?
Namreč moram zamenjat ležaj.
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

vem za mere, ampak naj bi bil isti, kot za 156. In glej ga zlomka, ko sem jaz menjaval, SKF ni bil na zalogi, pa sem vzel FAG, ki je bil sicer malo cenejsi. Ampak not v skatli je bil SKF-ov lezaj. Al so kdaj gledali pa zaj... v stacuni al pa vse dela ena firma... ni mi jasno.
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hja.. sej to je to, ker sem hotel vzet SKF pa ima dve opciji tako 30 kot 35 in zdej ne vem kater je taprav. :S
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
alfa 166
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 510
Pridružen: Če Jul 29, 2004 2:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Pozdravljeni!
Včeraj sem zamenjal platišča z zimskimi gumami 16" z letnimi 18". Prednja leva guma je očitno čez zimo spustila, zato sem se do benc.postaje (cca 1500 m) počasi (z jajci) pripeljal in dopumpal vse gume. Med vožnjo mi je že pri nizki hitrosti začelo tuliti pri prednjih kolesih, tako da sem prednjo levo kolo zamenjal z rezvervo. Ugotovil sem da je guma, ki se je prejšnjo sezono nahajal levo zadaj, znotraj po robu močno požrta. Namestil sem rezervno kolo in se odpravil do vulkanizerja. Z rezervo je sicer manj tulilo, vulkanizer mi je namontiral novo gumo ( Falken fk-452, 225/40/18"), opazil pa je da se desna prednja narobe vrti, zato jo je namestil na levo, novo gumo pa na desno. Zdaj tuli manj, vedno močneje pri nižji hitrosti.
Ne razumem pa kako se je lahko narobe vrtela, če sem pa samo prednje gume zamenjal z zadnjimi ( zadnjo desno s prednjo desno ...)in jih nisem nič obračal. A je možno da so mi že lansko leto ko sem menjal zadnjo desno gumo, le to narobe obrnili in mi zato tuli ali je možno da je deformiran ležaj?

Hvala za pomoč
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če s prejšnimi gumami ni tulilo, potem ni ležaj, ampak gume.

Obnem pa če človek ne vidi oznak (in profila) na gumah, kam se morajo vrtet, pa ne morem pomagat. :roll:

Optiko pa tudi naredi, ker čene boš samo gume menjal, če je pa OK, bodo pa roke za zamenjat.


PS
Jaz sem s prazno gumo naredil 500m in je bilo norti naribane gume, kot bi jo skozi obl mašino poslal. Kompresor/ček je kar priročna zadeva za take primere.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija