Sedaj ko se ukvarjam z 1.8 motorčkom za 75-ko, sem se spomnil, da bo po menjavi vseh ležajev na motorni gredi in batnih obročkov verjetno potrebno utečt motor.
Ker imamo kar nekaj TS primerov, kjer so menjali podobne stvari (nekateri še glavne gredi ), me zanima kakšen je bil ta postopek (vrejtno za 8V navadnega ni prevč drugačen). Pa če se je čas kaj podaljšal zaradi uporabe boljših olj?
Pač predlogi na splošno.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Najbolj pomembno, kar si lahko zapomniš, je, da motorja ne teraš, ko je mrzel, se pravi do največ 2500 rpm, da ga ne obremenjuješ- npr. v peti prestavi pri 1500 rpm in poln gas, da zamenjaš olje po recimo 3000 km, da motorja ne ugašaš pred tem, ko pa se segreje.
ko je meni 156 1.8 vžgala sem dobil nasvet: pač dokler ni temp. na 90 pa še malo kasneje nekje do 3k rpm raj manj(pač če imaš kakšen klanc morš bolj pohodit drugače naslednja prestava ne vleče ) ko pa se segreje pa ne čez 4k rpm. Pa moji je zelo pasala vožnja na relacijo, ko je vžgala je lavfala kot dizel, potem sem šel dvakrat v ita. enkrat samo do opčin drugič v lignano, in lavfala je čisto potiho, pa po 2000km sem zamenjal olje ker v tistem se naberejo opilki ali karkoli pač-umazano... tolk z moje strani
Kako pa bat ve, da se bo obrnil 2500 v minuti ali pa 7000krat? Ko vže svečka jih dobi po glavi in še malo okrog in to je to.
Zadnji opilki od batnih obročkov so bili videni pa kdaj? Leta 1916 mogoče.
Sestaviš motor, vžgeš in pelješ. Če si dobro sestavil bo vse ok, če nisi bo narobe. Predlagam ogled kakšnih tovarniških parkirišč in prestavljanja avtomobilov po njih.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Alfaspider napisal/-a:Kako pa bat ve, da se bo obrnil 2500 v minuti ali pa 7000krat? Ko vže svečka jih dobi po glavi in še malo okrog in to je to.
Zadnji opilki od batnih obročkov so bili videni pa kdaj? Leta 1916 mogoče.
Sestaviš motor, vžgeš in pelješ. Če si dobro sestavil bo vse ok, če nisi bo narobe. Predlagam ogled kakšnih tovarniških parkirišč in prestavljanja avtomobilov po njih.
Sevede ga morš ulaufat. In tudi ko je ulaufan ga nesmeš mrzlga gont.
Za tist vidt pa ni treba it do tovarne, je pr prodajalcih isto. Ma oni tist avto premaknejo in ga ne visjo nigr več, ničudno da se ne sekirajo, svojga morš pa popravt ko ga zjebeš...