alfa 147 2.0 ts

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

vem, da je bilo že veliko napisanega o teh motorjih vendar me vseeno zanima, če so novejši motorji 2.0 kaj bolj vzdržljivi kot npr. v AR 145?
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Motor je identičen, razlika je samo v elektoniki zaradi doseganja novejše EURO norme, tako da je enako vzdržljiv.
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

to se pravi, da je isto.redno vzdrževanje pa je to to.nekaj sem bral o variatorju, pa o tem da zariba oz. da je problem z ležajem na glavni gredi, pa me zanima še kaj o tem, ker vsem na forumu je avto zaribal vsaj nekje pri 200 km/h.zdaj pa ne vem, če bi nekako "normalno" vozil naj do tega ne bi prišlo?
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

nobene ideje alfisti?????
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ob vzdrzevanju ni problema. motorja nista drugacna samo elektronsko zaradi euro norme ampak je razlika tudi v mehanskih delih okoli motorja kot recimo starejsi tip 145 2.0 ima potisni lezaj navaden, pri novejsih hodravlicni + lukna na kosari je 2mm vecja. termostat drugacen. in se bi nasteval. to je samo popravek k postu od foggyja. ce variator ne dela avto NE zariba. samo performance motorja je rahlo ( recimo 2% ) manjsi.
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

ok, ta variator je pač napaka s katero se moraš sprijaznit.to se pravi da le niso tako slabi motorji. alfa naprej. =D> =D>
Uporabniški avatar
scorpionx
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Pe Sep 21, 2007 3:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: obala

Variator ne naredi nobene skode pa tudi performanse se ne poslabsajo opazno. Edino zvok je vrhunski, ce se pokvari variator. :lol:
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

potem ko se bom odločil za nakup ni panike.edino kar me moti, da težko dobiš obični menjalnik.ker v seelespeed pa glih ne zaupam.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

selespeeda bi se jaz izogibal. ni glih nek bonbon pri tej znamki.

LP
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

2,0 treba je olje pazit da je nad minimumom pa menjat redno al mal prej... na 10 k pa dobro olje pa gre.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Motor je najbrž tehnološko najbolj dodelan iz alfine štale bencincev (v primerjavi z 2.0V6 turbo, V6 2.5, 3.0) iz svojega časa.
varialbilno krmiljenje sesalne odmične gredi (ala, Vtec, VANOS, VVTI,...), protivibracijske gredi, spremenljive dolžine sesalnih cevi...
Motor je tehnično povsem primerljiv z BMW-jevim M52TU in pogojno z M54 (ki sta šestaka), manjka mu le varibilno krmiljenje izpušne gredi, ki pa itak nima nekega večjega efekta, aja, prej omenjena motorja sta drugače tehnična dragulja, no razen tega da M54B30 v veliko primerih porabi cca 1l olja na 2.500km (vgrajeval se v 530i E39,E60, X5 in 330i E46 in malo spremenjen v E63, E60, X5 in E90)

Pa vendar se mi zdi, da je neučinkovit v smeri kontroliranja temperature olja, pozicija vodne črpalke me tudi kar malo straši pri menjavah hladilne tekočine.

Se mi pa zdi, da če se zavedaš njegovih slabosti:
- olju v tem motorju ni prizanešeno (da bi s tem motorjem delal 20.000 na servisni interval lahko takoj pozabiš)
- hladilni sistem mora biti vedno v top kondiciji (drugače bo prišlo do pregrevanja v glavi in do ustreznih posledic.
- ko je motor že malce utrujen se mi zdi, da odmična gred ni ustrezno mazana (slabi olnični ležaji, zdi se mi, da ob slabem variatorju steče preveč olja proti variatorju in premalo do odmičnih gredi)

Torej, v osnovi se mi zdi zelo dober motor, le termično bi bil lahko bolj dodelan, sploh zaradi obratov, ki jih dosega.
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

super.lepo si tole napisal.sem zdaj v kratkem govoril z mehanikom z alfa servisa, pa je rekel da so motorji sami v reu.problemi so z ležaji ker dobijo "luft" in da je dobro če jih preventivno menjaš.mi je pa priporočil, za mojih 20-25 tisoč km letno JTD.imam pa že JTD ampak sem zdaj na hitro dobil željo po TS.sem mislil da je z bencinarjem manj vzdrževanja (pa ne mislim okvar ampak redno vzdrževanje) kot z jtd.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

jtd je cenejsi za vzdrzevat... al so pa cene glih tamtam..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ti garantiram da je dizel na dolgi rok dražji za vzdrževanje...
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Če 2.0 ribne niti ne :P
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Odgovori
  • Informacija