alfa 147 2.0 ts

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

ROBERTH napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a: Saj je super, dokler ne zariba :lol: Nevem če obstja močnejši vrstni 4-valjni motor brez prisilnega polnjenja z več KM kot je prav tale 2.0 TS (seveda iz tega obdobja). Ali?
problemi so z ležaji ker dobijo "luft" in da je dobro če jih preventivno menjaš
To da dobijo luft je lepše povedano da se pač obrabljajo zaradi slabe kvalitete materiala. Ker tile TS-i so edini, za katere se "priporoča preventivna menjava ležajev"...
Honda Integra 1.8 191KM??
M3 E30
320iS

-
-
-

Jih je pa vseeno kar nekaj bilo.
Oprosti, ampak E30 m3 je bil 2,3 litra, 320is je L6 motor in ne L4, Integra pa si že ugotovil, da je bila 1.8 :lol:
saj bi pokazal, kako zgledajo po prevoženih 195.000km
Moji so bili v obliki opiljkov :cry:
samo ni mi jasno zakaj niso pri mlajših letnikih popravili to stvar
Ker se niso nevem kako zelo prodajali in bi mogli it v celotno revizijo motorja, da ne omenjam, da bi s tem, nekak posredno priznali, da so v prejšnjih serijah nekaj zajebali.
Hja, če so lastniki pred teboj pravilno vzdrževali 2.0TS motor, te nima kaj skrbet, vendar kot je bilo že rečeno, kje pa boš dobil tako vzdrževan tam motor za recesijsko ceno??
Samo dvomim, da ga bo tak norc po takem vzdrževanju tudi sploh prodal ali pa razmišljal o njegovi prodaji...Ob predpostavki, da je motor tipi-topi.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

320iS je R4

Oznaka S14 B20
Tip vrstni 4-valjni (16V)
Prostornina 1990 cm3
Največja moč 141 kW (192 KM) @ 6900 min-1
Največji navor 210 Nm @ 4900 min-1

No, vsekakor je 2.0TS 16V zelo dober motor, ki je pa le bolj občutljiv na vzdrževanje in kvaliteto olja.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Aja, to ti misliš uno specialno edicijo samo za Portugalski in Italijanski trg? Samo to je bil pola M3 pola L4. Poleg tega, da jih je bilo izdelanih nekje 4.000 komadov samo...Nevem če torej šteje :lol: Pa še katalizatorjev ni imel tako da ni bil euro ustrezen motor.
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

fantje takoj primerjate s hondo in bmw. :lol: :lol: =D> nič, bomo videli kaj bo.najprej bo treba 156jtd prodat potem pa malo pogledat pa se odločit.ali bo 147 2.0TS ali JTD oz. 166 2.5 V6 ali JTDm.bolj mi diši 166.vsakega bo treba vzdrževat pa tankat. :D
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Razpon tvojih želja je tak, kot bi se odločal med nakupom kosilnice na nitko in tisto, ki jo voziš sede okoli.

Rabiš konje, zvok, bling-bling, porabo ali prostor? Ker skor vsaka ima nekaj od tega...
mentol
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne Jan 25, 2009 10:25 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: novo mesto

ja vem da je tako.pač so mi vse všeč pa se je težko odločit.zdaj imam 156 pa je super samo enkrat bi imel bencinarja.bom še premislil pa bomo videli kaj bo priropotalo k hiši.
uros86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Jul 26, 2006 2:36 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

ROBERTH napisal/-a:
mentol napisal/-a:tole sta pa zdaj lepo prikazala.samo ni mi jasno zakaj niso pri mlajših letnikih popravili to stvar, če se tako rado kvari.da se je to dogajalo pri 145 še nekako razumem, ampak pri 147 bi pa to lahko rešili.ne vem če se bom odločil za tale motor.
Hja, če so lastniki pred teboj pravilno vzdrževali 2.0TS motor, te nima kaj skrbet, vendar kot je bilo že rečeno, kje pa boš dobil tako vzdrževan tam motor za recesijsko ceno??

Ne boš, ker je bolj malo "norcev", ki so pripravljeni avto pri 200.000km vzdrževati v piko in ga potem prodati nekomu, ki išče najcenejše primerke na trgu.

Imaš pa možnost, da veš kaj so slabosti in jih takoj po nakupu urediš in imaš relatvno dober motor.

Kdor hoče bulletprof motor na vse zlorabe in zanemarjanja, naj pa pač pogleda kje drugje (kakšen kadett iz l.b.1977 in podobni).
Izjeme se najdejo !!! Moj ima 127.000 ;) Samo ne smeš obupat pa bo...
Za povečanje penisa si preprosto kupite BMW in problem je rešen.Pred uporabo se posvetujte z forumskim pametnjakovičem ali pri uporabniku.
mi2ni3
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:55 pm

2.0 ts motorji imajo faljen blok motorja, tretji mostiček ležaja glavne gredi špona malce na gred po domače povedano , posledično ti "motor" glavna gred zariba ali se razsuje pogleda čez blok, ponavadi pri visokih hitrostih nekje na avtocesti ker je motor dlje časa obremenjen. Zato so 2.0 znani motorji da ribnejo, ni kriva slaba kvaliteta ležajev ali kak drug larifari. In da se ležaje preventivno menja je totalna oslarija..
Če komu ribne pa da se odloči slučajno za generalko ,mora NUJNO brusit blok motorja- nižanje mostičkov ležajev glavne gredi in novo vrtino skoznje da seveda novi ležaji spet lepo pašejo.
Informacija je pa z lastnih izkušenj , mam qv-ejko ki je že dvakrat ribnla pri prejšnih lastnikih ,menjali so gred ,ležaje pač generalka ni da ni ,še račun od zege mam doma za 3 jurje, samo vzroka zaradi česa se to zgodi pa niso odpravili in lej ga zlomka kupim alfo 2.0 z generalno obnovljenim motorjem in mi po 10k kilometrih ribne ,nekje 40k kilometrov po generalki.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Barva tvoje QV?
145 QV,33,145,147,159 TI
mi2ni3
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:55 pm

rumena . bivša Pepsijeva ,mislm da jo večina pozna na forumu.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

OMG, jst sem pa lastnik pred njim bil...(tisti velik kup računov je moj)

No končno sem jo našel revco...imaš ZS :wink:
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

bistri tvoja bivsa je prijela???????? oziroma sedaj pri novem lastniku?
pa nov motor je bil notr al generalno obnovljen?? tole me zanima
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Generalno obnovljen motor, tovarniško obnovljena gred...cel kup ojrov...
145 QV,33,145,147,159 TI
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ajks, pa sem o videl še par dni nazaj pri Vrtaču.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mi2ni3 napisal/-a:rumena . bivša Pepsijeva ,mislm da jo večina pozna na forumu.
kaj se je dogajalo z avtom?kako je prislo do ribata? :?:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija