ROBERTH napisal/-a:alfa_samec napisal/-a:
Saj je super, dokler ne zariba
Nevem če obstja močnejši vrstni 4-valjni motor brez prisilnega polnjenja z več KM kot je prav tale 2.0 TS (seveda iz tega obdobja).
Ali?
problemi so z ležaji ker dobijo "luft" in da je dobro če jih preventivno menjaš
To da dobijo luft je lepše povedano da se pač obrabljajo zaradi slabe kvalitete materiala. Ker tile TS-i so edini, za katere se "priporoča preventivna menjava ležajev"...
Honda Integra 1.8 191KM??
M3 E30
320iS
-
-
-
Jih je pa vseeno kar nekaj bilo.
Oprosti, ampak E30 m3 je bil 2,3 litra, 320is je L6 motor in ne L4, Integra pa si že ugotovil, da je bila 1.8
saj bi pokazal, kako zgledajo po prevoženih 195.000km
Moji so bili v obliki opiljkov
samo ni mi jasno zakaj niso pri mlajših letnikih popravili to stvar
Ker se niso nevem kako zelo prodajali in bi mogli it v celotno revizijo motorja, da ne omenjam, da bi s tem, nekak posredno priznali, da so v prejšnjih serijah nekaj zajebali.
Hja, če so lastniki pred teboj pravilno vzdrževali 2.0TS motor, te nima kaj skrbet, vendar kot je bilo že rečeno, kje pa boš dobil tako vzdrževan tam motor za recesijsko ceno??
Samo dvomim, da ga bo tak norc po takem vzdrževanju tudi sploh prodal ali pa razmišljal o njegovi prodaji...Ob predpostavki, da je motor tipi-topi.