Vijak v gumi, popravilo z 'injekcijo'

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Pridem dopoldne do Alfe in takoj opazim, da je zadnja leva guma prazna. Ker sem se nujno moral odpeljati sem jo zamenjal s tisto malo, smešno imitacijo gume, ki je mišljena kot rezervna (115/70/14, max 80 kmh). BTW: se da kar dokaj normalno z njo voziti :)

Kasneje si le podrobneje ogledam kaj je narobe: v gumi je bil žebelj oz. bolje, vijak (na vrhu, nekako na sredini tekalne površine). Kličem malo nakoli, če bi kakšen vulkanizer to lahko popravil ampak v nedeljo noben ne dela. Ko sem že skoraj obupal mi nekdo iz Iga reče, da naj se odpeljem na Petrol na Igu kjer mi bodo to zrihtali. Iz gume je mojster potegnil dobrih 5 cm dolg vijak, malce razširil tisto luknjo in vanjo dal nekakšen gumijast trak. Temu se menda reče injekcija. Zadeva naj bi predstavljala kar trajno rešitev in z gumo naj ne bi bilo sedaj prav nič narobe.

Ima kdo s tem kakšne izkušnje in kakšna so mnenja glede kvalitete in trajnosti takega popravila? Gume so še relativno nove in jih, če ni nujno, ne bi rad kar menjal oz. kupoval (vsaj dveh) novih.
Uporabniški avatar
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Izola

mam jaz inekcijo v gumi ze 2 leti in drži brez problema:)
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

To injekcijo sem imel v gumi več kot 2 leti in brez problema.Tko da pomoje si lahko brez skrbi.Sicer je meni to delal vulkanizer in ne nekdo na petrolu tako da nevem koliko ima kaj prakse s tem,govorim o kvaliteti :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 907
Pridružen: To Sep 15, 2009 7:57 pm
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
Kraj: Ljubljana

Jaz sem jo moral tudi pred kakima dvema mesecema peljati k vulkanizerju iz istega razloga. Ni nobenih problemov. Tudi oče ima že kakšna tri leta pokrpano, pa ni nič narobe. Je pa par dni nazaj spet fasal žebelj in moral narest še eno :) #-o Kaj vse se najde na naših cestah ... Kot da bi kdo zanalašč nastavljal žeblje na cesto :) Se rado to dogaja... Najpogosteje tako, da imaš vulkanizerja za vogalom hehee :wink: :wink:
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Torej ni panike. Zdelo se mi je, da tip ve kaj dela. Opravil je v nekaj minutah, cena pa 7 EUR.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Ni problemov s to inekcijo, bodi brez skrbi. Bratranec je na motrorju fasal vijak v zadnjo gubo, ko se je vračal z Grobnika, jih je eden zanalašč posu po cesti, izjemno nevarna stvar, je šele po par sto kilometrov pogrutal, ko je blo po poročilih, da ima vijak v gumi. Zdej si pa predstavljate da maš na motociklu pri 200km/h v zadnji gumi vijak z glavo fi 8mm, v teoriji smrt :?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

kot so ze vsi ostali povedali, s tem ni problema.
Jaz pa sem nabavil namesto rezervnega kolesa (rezervoar za plin) tole:
http://www.mimovrste.com/artikel/342012 ... atik-slime
po testu sodez na AMZS so naredili par lukenj z zeblji, pa dela. Tud ce se potem kaksnega povozis. Je pa zelo majhno, pa se kompresorcek dobis zraven.
Uporabniški avatar
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 907
Pridružen: To Sep 15, 2009 7:57 pm
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
Kraj: Ljubljana

Ker prihajam iz cestno kolesarskih vrst imam tudi s tem nekaj izkušenj. Med kolesarji temu rečemo mleko za gume. Je pa postopek identičen temu, ki je opisan na strani, ki si jo prilimal. Vliješ "mleko" v gumo ter napumpaš. Če pride do razpoke jo zakrpa v nekaj sekundah z minimalno izgubo tlaka. Nisem pa vedel, da se to prakticira tudi na avtomobilskih gumah, ker so le toliko in toliko večje :)

Pri kolesu to pride v poštev le pri tubularjih (torej plaščih brez zračnice) ... Če je kdo kolesar, bo vedel o čem govorim.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

minimi napisal/-a:Ni problemov s to inekcijo, bodi brez skrbi. Bratranec je na motrorju fasal vijak v zadnjo gubo, ko se je vračal z Grobnika, jih je eden zanalašč posu po cesti, izjemno nevarna stvar, je šele po par sto kilometrov pogrutal, ko je blo po poročilih, da ima vijak v gumi. Zdej si pa predstavljate da maš na motociklu pri 200km/h v zadnji gumi vijak z glavo fi 8mm, v teoriji smrt :?
na srečo je pri meni guma spustila čez noč in sem to danes opazil še preden sem se odpeljal. je pa res, da je možno, da sem se s tem vijakom v gumi že včeraj nekaj časa vozil naokoli ampak očitno pnevmatika še ni toliko spustila, da bi se to opazilo.
Zadnjič spremenil alex146, dne Ne Mar 07, 2010 9:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tako moram naredit pri Belli z eno zimsko, ena letna le že tudi tako popravljena. Na 75, ki sem pa imel v dveh (v eni eno, v drugi pa dve taki injekciji).
So mi pa enkrat flikali s tako, kjer je treba gumo dol dat in pride stvar skupaj s fliko in steblom, pa je stvar po dveh dneh spustila. Dali ta trak in je šlo še tiste tri leta, dokler niso bile za zamenjat zaradi starosti.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
serpenx
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 164
Pridružen: To Apr 29, 2008 10:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: PO/LJ

minimi napisal/-a:Ni problemov s to inekcijo, bodi brez skrbi. Bratranec je na motrorju fasal vijak v zadnjo gubo, ko se je vračal z Grobnika, jih je eden zanalašč posu po cesti, izjemno nevarna stvar, je šele po par sto kilometrov pogrutal, ko je blo po poročilih, da ima vijak v gumi. Zdej si pa predstavljate da maš na motociklu pri 200km/h v zadnji gumi vijak z glavo fi 8mm, v teoriji smrt :?
Na avtu s tem ni problema, za motor pa baje ni najbl zdravo...meni niti niso hotli narest, sm mogu skorej novo gumo zamenjat #-o
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

svabo napisal/-a:To injekcijo sem imel v gumi več kot 2 leti in brez problema.Tko da pomoje si lahko brez skrbi.Sicer je meni to delal vulkanizer in ne nekdo na petrolu tako da nevem koliko ima kaj prakse s tem,govorim o kvaliteti :wink:
Petrl na Igu je privat ... imajo doma vulkanizerstvo in delavnico, na sami črpalki pa še vulkanizersko delavnico.
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Meni se je isto zgodilo 5cm vija na sredi gume, zjutraj peljem avto na tehnicnega, pa noce nikamor v klanec :). Potem zadeva zacne cudno ropotati in vidim da je zadnja guma cisto prazna. Italjanska navodila so super ! NOT. S kompresorjem se napolnil na 1.8 bara in zapeljal 3km stran do vulkanizerja...
Zgleda je teh vijakov vec kot dovolj po cestah :S
kixs
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 790
Pridružen: To Avg 23, 2005 3:11 pm

Kje imate montirane te zaflikane gume - spredaj/zadaj?

Spredaj je naceloma guma bolj obremenjena, ze zaradi teze motorja, nato pa se speljevanje in (mocno) zaviranje, zavijanje...

Meni je lani flikal z injekcijo zadnjo levo. Letos pa sem imel namen zamenjat sprednje z zadnjimi, pa imam zaradi prej opisanega pomisleke.

lp
Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Jaz jih normalno zamenjam spredaj zadaj.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija