Pridem dopoldne do Alfe in takoj opazim, da je zadnja leva guma prazna. Ker sem se nujno moral odpeljati sem jo zamenjal s tisto malo, smešno imitacijo gume, ki je mišljena kot rezervna (115/70/14, max 80 kmh). BTW: se da kar dokaj normalno z njo voziti
Kasneje si le podrobneje ogledam kaj je narobe: v gumi je bil žebelj oz. bolje, vijak (na vrhu, nekako na sredini tekalne površine). Kličem malo nakoli, če bi kakšen vulkanizer to lahko popravil ampak v nedeljo noben ne dela. Ko sem že skoraj obupal mi nekdo iz Iga reče, da naj se odpeljem na Petrol na Igu kjer mi bodo to zrihtali. Iz gume je mojster potegnil dobrih 5 cm dolg vijak, malce razširil tisto luknjo in vanjo dal nekakšen gumijast trak. Temu se menda reče injekcija. Zadeva naj bi predstavljala kar trajno rešitev in z gumo naj ne bi bilo sedaj prav nič narobe.
Ima kdo s tem kakšne izkušnje in kakšna so mnenja glede kvalitete in trajnosti takega popravila? Gume so še relativno nove in jih, če ni nujno, ne bi rad kar menjal oz. kupoval (vsaj dveh) novih.