svabo napisal/-a:To injekcijo sem imel v gumi več kot 2 leti in brez problema.Tko da pomoje si lahko brez skrbi.Sicer je meni to delal vulkanizer in ne nekdo na petrolu tako da nevem koliko ima kaj prakse s tem,govorim o kvaliteti
Petrl na Igu je privat ... imajo doma vulkanizerstvo in delavnico, na sami črpalki pa še vulkanizersko delavnico.
ja, tam sem bil. praktično je, ker lahko kaj v zvezi z gumami urediš tudi v nedeljo, česar v ljubljani nisem mogel.
minimi napisal/-a:Ni problemov s to inekcijo, bodi brez skrbi. Bratranec je na motrorju fasal vijak v zadnjo gubo, ko se je vračal z Grobnika, jih je eden zanalašč posu po cesti, izjemno nevarna stvar, je šele po par sto kilometrov pogrutal, ko je blo po poročilih, da ima vijak v gumi. Zdej si pa predstavljate da maš na motociklu pri 200km/h v zadnji gumi vijak z glavo fi 8mm, v teoriji smrt
Na avtu s tem ni problema, za motor pa baje ni najbl zdravo...meni niti niso hotli narest, sm mogu skorej novo gumo zamenjat
Razlog za to da v motorno gumo ne daš injekcijo je že ta da če pomisliš kaj če ti injekcijo vrže vn, ti pa cca. 200 po avtocesti? Drugo pa,motorna guma se bistveno bolj segreje,ima narejeno drugačno karkaso in je injekcija res le začasna rešitev če si kje in da prideš do doma, pa še to z vožnjo v mejah normale.
minimi napisal/-a:Ni problemov s to inekcijo, bodi brez skrbi. Bratranec je na motrorju fasal vijak v zadnjo gubo, ko se je vračal z Grobnika, jih je eden zanalašč posu po cesti, izjemno nevarna stvar, je šele po par sto kilometrov pogrutal, ko je blo po poročilih, da ima vijak v gumi. Zdej si pa predstavljate da maš na motociklu pri 200km/h v zadnji gumi vijak z glavo fi 8mm, v teoriji smrt
Na avtu s tem ni problema, za motor pa baje ni najbl zdravo...meni niti niso hotli narest, sm mogu skorej novo gumo zamenjat
Razlog za to da v motorno gumo ne daš injekcijo je že ta da če pomisliš kaj če ti injekcijo vrže vn, ti pa cca. 200 po avtocesti? Drugo pa,motorna guma se bistveno bolj segreje,ima narejeno drugačno karkaso in je injekcija res le začasna rešitev če si kje in da prideš do doma, pa še to z vožnjo v mejah normale.
sam da veš da je to skoraj nemogoče
si že kdaj slišal da je kermu vrglo ven ?
pa ne baba čula, baba slišala od enega za šankom
Pri 180 km/h na 195/50-15" (GY F1) na 75-ki nobenega od treh trakov ni hotelo ven vržt.
Ko sem gume snel je ta zadeva zgledala, kakor ena gumijasta izboklina - dokaj težko bi jo odstranil, ker se je kar dobro zalimala.
Pri motorjih bi pa taka stvar lahko bila bolj problematična, že zaradi same teže, pa čeprav majhne.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Tudi jaz sem dobil šravf v gumo, kar pa sem po par metrih začutil, vstavil avto in odstranil vijak.
Guma ne pušča in se je sedaj cca 2 meseca vozila ok.
Danes sem menjal gume in sem pregledal "poškodovano" gumo......vidi se kje je bil vijak in glede na to da se vidi za je v "luknji" rja, je verjetno poškodovana tudi kletka.
Vprašanje je kaj naj naredim??
1 Pustim na miru (ker guma ne pušča/ ni bule) , četudi pletenica v gumi rjavi......
2 grem do vulkanizerja da mi naredi luknjo in mi jo potem z inekcijo zalije
Tudi jaz sem dobil šravf v gumo, kar pa sem po par metrih začutil, vstavil avto in odstranil vijak.
Guma ne pušča in se je sedaj cca 2 meseca vozila ok.
Danes sem menjal gume in sem pregledal "poškodovano" gumo......vidi se kje je bil vijak in glede na to da se vidi za je v "luknji" rja, je verjetno poškodovana tudi kletka.
Vprašanje je kaj naj naredim??
1 Pustim na miru (ker guma ne pušča/ ni bule) , četudi pletenica v gumi rjavi......
2 grem do vulkanizerja da mi naredi luknjo in mi jo potem z inekcijo zalije
Pojdi do vulkanizerja in naj vzame gumo dol ter popravi gumo z čepom. On že ve kako se to nardi. Luknjo poveča oz. če ni skozi jo naredi z posebnim svedrom. Potem okoli luknje pobrusi ter očisti. Potem namaže z lepilom in ko se malo posuši vstavi fliko ki ima na sredi 3cm dolg izrastem. To potegne skozi gumo, porola in premaše z inline sealerjem. To je to. Doživotna flika.
Injekcije počasu izumirajo. Če daš injekcijo nikoli neveč kaj dejansko je na drugi strani. Lahko da je bil vijak tako dolg da je drgnil ob bom gume in tam naredil škodo, lahko da se je notri guma razplastila, lahko da je en del vijaka še v gumi...
Če bi bil bljižje logatca doma ti jaz popravim.
L.P.
alex146 napisal/-a:Pridem dopoldne do Alfe in takoj opazim, da je zadnja leva guma prazna. Ker sem se nujno moral odpeljati sem jo zamenjal s tisto malo, smešno imitacijo gume, ki je mišljena kot rezervna (115/70/14, max 80 kmh). BTW: se da kar dokaj normalno z njo voziti
Kasneje si le podrobneje ogledam kaj je narobe: v gumi je bil žebelj oz. bolje, vijak (na vrhu, nekako na sredini tekalne površine). Kličem malo nakoli, če bi kakšen vulkanizer to lahko popravil ampak v nedeljo noben ne dela. Ko sem že skoraj obupal mi nekdo iz Iga reče, da naj se odpeljem na Petrol na Igu kjer mi bodo to zrihtali. Iz gume je mojster potegnil dobrih 5 cm dolg vijak, malce razširil tisto luknjo in vanjo dal nekakšen gumijast trak. Temu se menda reče injekcija. Zadeva naj bi predstavljala kar trajno rešitev in z gumo naj ne bi bilo sedaj prav nič narobe.
ne moreš verjet, že drugič v dveh mesecih vijak v gumi tokrat v 159-ki:
wtf???
na srečo naletim v Kopru na odprt AMZS, kjer so žebelj izvlekli ven. dolg je bil le 2cm in guma ne pušča sploh. Gume pa nove, nekaj tednov stare. Anyways možakar je ocenil, da ni panike, ker žebelj ni bil tako dolg, da bi gumo predrl in da injekcija ni potrebna. Me pa vseeno malo skrbi, če je to zadevo res čisto za ignorirati ali so možne kakšne težave? V končni fazi bi pač raje kupil eno novo gumo in imel mir. Kaj mislite??
Tokrat se mi zdi vse skupaj malce bolj rizično, ker gre le za gumo višjega hitrostnega razreda (W), kot jih imam na 146-ki.
Update: po dobrem tednu vožnje spet preveril tlak v gumah in je vse OK. V tisti kjer je bil vijak je enak kot pri 'kolegici' na drugi strani tako, da sem jo očitno kar srečno odnesel