Dobra optika na Dolenjskem koncu

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

housexy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne Jan 24, 2010 11:31 pm
Kraj: ljubljana

claus napisal/-a:
pelinkovec napisal/-a:
claus napisal/-a:Močno priporočam Zavorni servis Jenič.
Nahaja se pa v Rajnovščah.

LP, Claus
Ta mi je všeč, ker je najbližji... A so kvalitetni? Zadnjič je šel fotr delat optiko na AMZS, zapelje avto noter, gre plačat storitev, pride čez kakšnih 5 min nazaj in je bilo že vse urejeno :?: #-o Pa ne moreš kvalitetno naredit v 5 minutah :roll: #-o

Predvidevam, da se ti bolj posvetijo avtu, a je tako?

Hvala!

lp
A na optiko da garancijo 1 leto? Zanimivo... grem takoj k njemu in čez mesec dni spet... Bi rad vidu kdo mi da garancijo na nastavitev in da bo po pol leta vse ok... glede na to koliko je na naših cestah udarnih jam in pa koliko je robnikov.

Res je, da je Jenič drag in da dela samo od 7h-15h.
Delo pa naredi kvalitetno in dokaj hitro.
Na vsa dela pa nudi tud 1 leto garancije, kar pa tud nekaj pove.
Mogoče ti tud to nekaj pove, da se vozi k njemu avtomobile, ki se jim je vgradilo Eibach fedre pri Kavšek Motorsport-u.

Upam, da je dovolj argumentov ;)

LP, Claus

EDIT: Cena optike je od 25€ naprej!
Pri sodobnih Julijah ima največ uspeha Alfa Romeo ;)
claus
Alfist
Alfist
Prispevkov: 338
Pridružen: Po Feb 25, 2008 8:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

housexy napisal/-a:
claus napisal/-a:
pelinkovec napisal/-a: Ta mi je všeč, ker je najbližji... A so kvalitetni? Zadnjič je šel fotr delat optiko na AMZS, zapelje avto noter, gre plačat storitev, pride čez kakšnih 5 min nazaj in je bilo že vse urejeno :?: #-o Pa ne moreš kvalitetno naredit v 5 minutah :roll: #-o

Predvidevam, da se ti bolj posvetijo avtu, a je tako?

Hvala!

lp
Res je, da je Jenič drag in da dela samo od 7h-15h.
Delo pa naredi kvalitetno in dokaj hitro.
Na vsa dela pa nudi tud 1 leto garancije, kar pa tud nekaj pove.
Mogoče ti tud to nekaj pove, da se vozi k njemu avtomobile, ki se jim je vgradilo Eibach fedre pri Kavšek Motorsport-u.

Upam, da je dovolj argumentov ;)

LP, Claus

EDIT: Cena optike je od 25€ naprej!
A na optiko da garancijo 1 leto? Zanimivo... grem takoj k njemu in čez mesec dni spet... Bi rad vidu kdo mi da garancijo na nastavitev in da bo po pol leta vse ok... glede na to koliko je na naših cestah udarnih jam in pa koliko je robnikov.
Zdej če da tudi na opriko garancijo ne vem.
Ima pa v garaži napisano, da na svoje storitve nudijo 1 leto garancije, če so deli pri njih kupljeni.

LP, Claus
Na cesti si vzemi čas, ne življenja.
Uporabniški avatar
pelinkovec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 163
Pridružen: Po Feb 18, 2008 5:34 pm

Bil danes pri Jeniču. Mislim, da kar kvalitetno opravijo svoje, stvar je trajala cca 1 uro.

Je pa jeba, ker so pri AR, tako brihtni, da se ne da nastaviti podvozja oz optike pri sprednjih kolesih, namreč, ne da se nastaviti naklona prednjih koles #-o :roll: :cry: .

V mojem primeru sta obe nagnjeni rahlo noter, zato mi pobira notranje robove....bo žal gumo prej vrag vzel, kot bi bilo potrebno... :( :(

Hvala za pomoč!

Kar se pa Jeniča tiče, priporočam.
umetnik1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Feb 01, 2010 7:22 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Kaj a se res ne da nastavit sprednjih koles ? Men tud robove po notranji strani pobira...hmm se mi potem sploh splača optiko delat ???
Nikoli ne zaupaj nekomu, ki trdi da je nezmotljiv !
Uporabniški avatar
pelinkovec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 163
Pridružen: Po Feb 18, 2008 5:34 pm

Ne vem, kako je pri 147-ki, pri 159-ki se nagiba žal ne da. Stek koles (ne vem, če se tako pravilno reče :oops: ) se da, nagiba pa ne.

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Edina rešitev za Alfo (147, 156, GT, 159, Brera...) ki imajo spredaj dual wishbone vpetje koles je ta da nastavite stekanje na 0°, torej kolesa popolnoma vzporedno. Vendar v primeru da imate zjahane roke zna bit ta nastavitev problematična, ker bo avto zelo živčen pri vožnji naravnost (sledenje kolesnicam in podobni pripetljaji)...

Bo pa pobiranje robov manjše.
umetnik1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Feb 01, 2010 7:22 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

TribesMan, kolikor jst vem je nastavljat kolesa popolnoma vzporedno zelo problematično, ker se roke med vožnjo vseskozi elastično deformirajo in so najbrž res problemi pri vožnji naravnost.
Nikoli ne zaupaj nekomu, ki trdi da je nezmotljiv !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Dokler imaš roke v dobrem stanju ne bo težav.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

pelinkovec napisal/-a:Bil danes pri Jeniču. Mislim, da kar kvalitetno opravijo svoje, stvar je trajala cca 1 uro.

Je pa jeba, ker so pri AR, tako brihtni, da se ne da nastaviti podvozja oz optike pri sprednjih kolesih, namreč, ne da se nastaviti naklona prednjih koles #-o :roll: :cry: .

V mojem primeru sta obe nagnjeni rahlo noter, zato mi pobira notranje robove....bo žal gumo prej vrag vzel, kot bi bilo potrebno... :( :(

Hvala za pomoč!

Kar se pa Jeniča tiče, priporočam.
To jaz razlagam ze celo vecnost tu po forumu...pa se vedno dobi nekdo ki mi trdi naj grem delat optiko k nekomu ki je "maček" #-o

LP
umetnik1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Feb 01, 2010 7:22 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Hvala Creed ! Si mi prišparal 30eur !
Nikoli ne zaupaj nekomu, ki trdi da je nezmotljiv !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To da se camberja ne da nastavit ni glih izgovor da ne narediš optike... toe-in je bistven pri obrabi notranjega roba. Nastavi na 0° oziroma če se bojiš da bi se avto hecno obnašal nastavni minimalen toe-in (kolesa malenkost na notri), ampak res minimalno.

Če pa imate kolesa nastavljena na ven (toe-out) pa bo pobiranje robov samo še slabše
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

se da nastavljat z neko podlozko ki se trenutno ne spomnim izraza. bom pobrskal malo in prilepil slike.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ne da se nastavljat na 147-156-GT in novejših.

Tisto s podložko gre na starejših, ki imajo navaden mcpherson in ne neke izpeljanke itd.... Pa to je treba kupit posebne vijake.

Kot je tribes napisal važn je toe oziroma stekanje.
Ne priporočam pa ga štelat na noter (tukaj si malo zafrknil tribes)
Povejte na optiki naj ga nastavi na 0 oziroma odpre vsako kolo za max 0,5mm! Serijsko je tudi po 1mm odprto vsako kolo ali celo več.

Zaradi nagiba pa ne požira notranjih robov toliko kot ljudje mislijo. Sam imam spredaj -2 in zadaj -3 nagibe pa je guma bila povsod enako pobrana. Važn je stek! Pa seveda način vožnje :mrgreen:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alan, ravno nastavitev koles na ven je problematična za pobiranje notranjih robov... Malce premisli situacijo. Če so kolesa nastavljena na ven potem ko se avto pelje naravnost kolesi "vleče narazen" saj vsako kolo zavija v svojo smer. Posledica je da je guma še bolj obremenjena na notranjem robu. Če imaš nastavljene (preveč) na notri pa bo začelo pobirati notranje robove...

Povzetek iz carbibles.com:
'Toe' is the term given to the left-right alignment of the front wheels relative to each other. Toe-in is where the front edge of the wheels are closer together than the rear, and toe-out is the opposite. Toe-in counteracts the tendency for the wheels to toe-out under power, like hard acceleration or at motorway speeds (where toe-in disappears). Toe-out counteracts the tendency for the front wheels to toe-in when turning at motorway speeds. It's all a bit bizarre and contradictory, but it does make a difference. A typical symptom of too much toe-in will be excessive wear and feathering on the outer edges of the tyre tread section. Similarly, too much toe-out will cause the same feathering wear patterns on the inner edges of the tread pattern.

Read more: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3 ... z0l0hlq9fA
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ja zarad pobiranja drži tvoje ampak je fwd avto nevozen pol. max je na 0 stek. Zato pravim da 0 ali pa malo odprta (manj kot tovarniško)

Fwd ima u osnovi spredaj odrpta kolesa ali 0, rwd pa zaprta ali 0.
Ker fwd vleče s sprednjimi in jih takrat malo zapira.
Odgovori
  • Informacija