Stvar je taka, da se Bellin V6 precej bolje odziva na gas, sedaj po menjavi auspuha.
Rad bi pa to pozitivno naravnanost peljal še malce dlje ...
Torej:
2.5 V6 24 V s sesalnimi rori in prirobnicami od 3.0 /3.2.
Ali je potreben še remap ECU-ja, zaradi večje količine zraka ali bo ECU pokril to razliko?
Vem da ne bom izkoristil vsega potenciala, ampak vseeno.
Zase vem, da bi to moralao it brez problema (za primer dam 75-ko 1.6 in 1.8 imata isti ECU), vendar me je debata v temi na Alfa 156 net malce zmotila: http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=0&TPN=1.
Vprašanje se glasi za tiste, ki se malce več ukvarjajo z ECU-ji ali res pri polnem gasu ECU ne upošteva lambde in merilca pretoka zraka (MAF) in za ta čas deluje po predhodno napisani mapi?
Še malenkost glasnega razmišljanja - kaj se pa zgodi, ko s časom injektorji postanejo zapacani in nimajo več takega pretoka kot novi, kaj se pa takrat zgodi (sploh 166-ke Euro 3, ki imajo filter v tanku, ki se ga ne menja) ...