2.5 V6 24V z večjimi sesalnimi rori od 3.0/3.2

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Stvar je taka, da se Bellin V6 precej bolje odziva na gas, sedaj po menjavi auspuha.
Rad bi pa to pozitivno naravnanost :mrgreen: peljal še malce dlje ... :mrgreen:

Torej:
2.5 V6 24 V s sesalnimi rori in prirobnicami od 3.0 /3.2.
Ali je potreben še remap ECU-ja, zaradi večje količine zraka ali bo ECU pokril to razliko?
Vem da ne bom izkoristil vsega potenciala, ampak vseeno.
Zase vem, da bi to moralao it brez problema (za primer dam 75-ko 1.6 in 1.8 imata isti ECU), vendar me je debata v temi na Alfa 156 net malce zmotila: http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=0&TPN=1.

Vprašanje se glasi za tiste, ki se malce več ukvarjajo z ECU-ji ali res pri polnem gasu ECU ne upošteva lambde in merilca pretoka zraka (MAF) in za ta čas deluje po predhodno napisani mapi?


Še malenkost glasnega razmišljanja - kaj se pa zgodi, ko s časom injektorji postanejo zapacani in nimajo več takega pretoka kot novi, kaj se pa takrat zgodi (sploh 166-ke Euro 3, ki imajo filter v tanku, ki se ga ne menja) ... :?:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sicer se na delovanje elektronike bencincev ne spoznam prav dosti, vendar moraš vedeti da se da v ECUju še marsikaj drugega kot samo koliko zraka in koliko goriva gre v motor. Timingi so zelo pomembni...

Pri NA motorjih je treba vsako modifikacijo podkrepit z čipom...

To ti bo mogoče znal Alan kaj povedat na to temo.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Glede na to da so alfini v6 zaliti z bencinom bi jaz samo zmontiral pa gas.
@el barto
Posodim ti jih komot, za prodajo sem ti pa že v ZS razložil.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vem za Squadro, je pa predraga - občutno.

@Alan
Hvala, vendar bi raje imel svoje, ker če bodo gor in bo delalo, nebodo šle nikamor (no po svetu se bodo vozile :mrgreen: ).

Malce še brskam, ali so vsi, ki so menjali odmične ali večali kubaturo tudi delali remap, ker meni še ta strošek ne diši preveč ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Nekateri so menjali odmične za tiste od gta in se pozna brez remapa.

Sej ti dam za probat, pa če se pozna bova pol o ceni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Squadra ima prav, res laufa na revno mešanico, ampak samo v normalnem načinu, kjer se lahko parametri prilagajajo razmeram.
Pri pospeševanju, pa stvar dobi še pa še bencina (tista dva vrha na začetku sta bila pospeševanje na polno 2 - 3):

Slika

Zanimivo je pa videt, kako dela bogato mešanico, po zaviranju z motorjem:

Slika

Se pravi, je možnost, za malce več zraka ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

To kar že stalno govorim....
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

El_barto škoda da nisi tega že prej poizvedoval, torej sem kot kaže tudi jaz v iskanju širših sesalnih cevi. Če prav razumem je potem potrebno vzeti še tudi druge dihtunge, ki so na eni strani malce širše, ostalo pa vse paše?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Sicer nima veze z ostalim, ampak vprasal bi te, kako ves, da dobi se pa se bencna ?

Namrec zmontirano imas narrow band sondo, ki pri vsem nad 14.7:1 pokaze > 0.8V. Torej lahko je samo 14:1 (kar ni nic kaj drasticno bogata mesanica), pa ti bo kazalo isto kot za 12:1 (kar pa je bogata).
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@DaviiD
Ne vem, zato je pa javna razprava, da se izve ali nakladam brezveze (kakor kaže) ali pa taki kot si ti (ki imaš na tem področju precej izkušenj) povedo kako je prav.

Se pravi, bi rabil wide band sondo, pa potem videl kje sem.
Ali pa menjava in testna vožnja?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz imam torej najtanjš verzijo, enako kot 164-ka 3.0 Super, torej 39 mm. Vprašanje za El_barta ali Alana, torej za poleg 45 mm rorov rabim zraven dobiti še kaj vse?

Upam, da bo pri meni enaka razlika kot pri 164 Super - QV, torej cca. 20 konjev, so se mi moji rori vedni zdeli kot hrenovke proti Alfinim 3.0, no zdaj vem zakaj :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Saj že imaš 3.0 s pripadajočimi prirobnicami, a imaš mar rore manjšega premera?
Kakšen pa je zunanji premer?

PS
Za to predelavo sicer rabiš tole (brez ECU-ja), ampak ti bi vse to moral že imeti:
Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Moj 3.0 ima enak premer kot 164-ka 3.0 Super, torej dobrih 39 mm (zunanji premer). Se pravi, da imam najtanjšo možno verzijo. Medtem ko je 164 QV imela 45 mm, in to je tudi edina razlika med Super in QV, posledično je 20 konjev več.

No torej vem kaj rabim (hvala), zdaj je treba samo še najt Alfo :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

To je pa čudna stvar, ker ePer pravi, da imaš enake prirobnice kot 3.0/3.2. Ali so potem samo rori manjši?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija