Na alfaowner sem zasledil tale napotek.Je kdo že probal na svojem avtu?
1. Disconnect battery for 45 mins
2. Reconnect battery, and turn ignition to MAR for 90 secs
3. Turn off and leave 90 secs
4. Start engine WITHOUT pressing throttle and let the car idle for 15 mins (I repeat, do not touch the throttle whilst the car is idling)
5. Turn engine off and leave for 10 minutes
6. Start the car and go for a drive, using a number of styles (eg town, motorway, thrash etc)
Tole je zelo dobro delovalo na starih računalnikih naprimer Bosch M.2.10MPI v 155 16v, ... Ne vem kako je pri novih računalnikih ME7.3.1 v 147, škodi pa jim zagotovo ne ...
Namen 6.točke je da računalnik "doživi" čimveč različnih režimov - in se nauči kako naj se odziva v teh režimih... izvede se dejansko neke vrste kalibracija.
Tako je. Računalnik z tem resetom pozabi vse za nazaj. Z 6. točko se začne ponovno "učiti" in zbirati podatke iz vseh senzorjev in tipal. Zato je pomombno da se greš vozit da računalnim zbere čimveč teh podatkov. Se pa zna zgodit da če je kakšna stvar v zadnjih izdihljajih, da bo to zelo očitno (cukanje, avto brez moči...). Kolikor sem prebral na AO se je dogajalo predvsem tistim kateri so imeli zanič LMM in lambde.
L.P.
em..to bi lahk delovalo tut na 164? men bi to supr prav pršlo edin ka 2 korak pomen? turn ignition to MAR? da daš kontakt za 90 sekund? al kej drugega?
Killergame17 napisal/-a:em..to bi lahk delovalo tut na 164? men bi to supr prav pršlo edin ka 2 korak pomen? turn ignition to MAR? da daš kontakt za 90 sekund? al kej drugega?
hehe tebe tut teh 15 min muči? men se tut precej zdi da pri miru avtu 15 min lavfa..sam če dejansko pomaga pa se res to zgodi se splača..mogoče že dans probam pa sporočim če bo kej drugače..