swirl ventili, povezava loput

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

zanima me ce se da na original servisu narocit povezavo 4ih loput(ta povezava pride navrhu nataknjena na lopute), ki se nahajajo v sealnem kolektorju

gre pa se za 1.9 16v motor s 150 konji?

zadeva je taka, da se je ta povezava oziroma tiste plastike ki so nataknjene na lopute, znucale, in je zadeva stran padla

sicer sem zadevo resil(improvizacija) z nosilci, vzmetjo, in parimi vijaki, tako da zadeva stoji na loputah, in da se premika zahvaljujoc vzmeti

pa em zanima ce se dobi samot o povezavo al je treba komplet kolektor sesalni zamenjat?

sem iskal po eper pa nisem nasel
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kakor jaz vem se prodaja samo komplet kolektor...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

bom poklical jutr na at, ce bodo sploh vedl za kaj se gre

sicer ta izvedba z vzmetjo drzi, upam da ne bo padlo dol, nov kolektor pa pride kolk?1000 je verjetno premalo?

sem se cudil kako je avto sploh lahko laufal, ker 2 sta bili zaprti, ena je pac delovala tako kot mora, druga je bila nkeje na sredini

potem pa sem gledal slike, in ima vbistvu vsak cilinder 2 zracna kanala, eden ki ej skoz odprt, in drugi ki ima to loputo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Na BMWjih te lopute jemljejo ven in ni nobenih problemov - tako naj bi bile tu samo zaradi ekologije.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

naj bi pripomogle k boljsemu odzivu motorja(navor), takoj ko pohodis gas

sem pa slisal za bmw, ko niso lopute delale, da je masino treslo, cudno je vzigala,...
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Ne vem, ce je ravno od tega treslo in slabo vzigalo.

Namrec lahko ti poslikam kolektor od enakega motorja - en ima tovarnisko lopute, drugi jih nima. Razlika je samo v letniku.

Problem je pri dizlih, ki imajo EGR (torej skoraj vsi), ker se ta garez od izpuha, ki jo EGR vraca v izgorevanje nabira povsod in tako tudi na teh loputicah. Ko te zastekajo ponavadi polomi tisti mehanizem, ki jih odpira, zato v 98% primerov menjava samo mehanizma ne pomaga. Treba je odmontirat kolektor in spucat vse.

Popravljali smo eno mazdo 3 (1.6 diesel), ki je po 200k km imela namesto cca. 4 cm FIja od sesalnega kolektorja samo se cca. 0.5 mm. Nekje vmes pa je to garez potegnilo v komoro in zvilo en ventil.

Problem je s temi dizli. Ni mi jasno kako nekaterim dela motor pri cca. 700k km se cisto OK, pri nekaterih pa pri 200k crkne od garezi v sesalnem kolektorju.

S tem, da se v motor, ki ima 700k km toci olje iz Lidla (W5) in menjava na 20k km in vec ali manj kurilec, v onega, ki pa je pri 200k km riknil pa vedno dobro olje, redni servisi, ...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Namrec lahko ti poslikam kolektor od enakega motorja - en ima tovarnisko lopute, drugi jih nima. Razlika je samo v letniku.
Seveda ga lahko poslikaš, vendar težko pa poslikaš razlike v ECU mapingu.

Tudi JTD 16V mašine prve generacije (140PS) nimajo teh ventilov, JTDm pa jih imajo. Pa obe lepo laufate original. Če pa JTDmju zablokiraš te ventile pa imaš raznovrstne probleme.
Nov kolektor je mislim da okoli 400€.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tribes tocno tako niso zastonj te lopute tam

david, saj ni nic polomljeno, samos taknila se je povezava z lloput, inse vidi kako je znucana, ker je narejeno kot na uniball, ampak je sedaj obrabljeno, in ne drzi

ce se ne dobi drugega, bo pa pac tako ostalo, ker funkcionira odlicno

glede egr inpa teh saj, audi a3 1.9 tdi, ko sm sneg egr ventil, ni bilo v sesalnem kolektorju(tam kjer pride egr prisraufan recimo fi 60 je premer tega dela), niti za m5 mm vijak, in ja avto je laufal, sicer ni imel pametne moci, ampak laufal pa je, pa se to verjetno zato, ker je turbo motor, da je turbina tist zrak posiljala cez tisto majhno luknjico

ko smo sneli kolektor sesalni dol, smo iz njega nabrali saj za 1.5 litrsko flaso
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija