Motorji AR 1.8 TS

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Altmann

Pozdravljeni,
koncno je prisel cas, da si zopet privoscim po doooooolgih letih (10 let je ze mimo :( ) eno Alfico, za duso, da bi reku...
V ozji izbor so sedaj prisle AR 156 in GTV-jke do letnika 2001-2002.
In pri teh dveh modelih z motorjem 1.8 TS, sem danes ze v cetrto naletel na zvoke, ki mi niso vsec, sploh!
Ker ne znam drugace povedati, bom poizkusil opisati opazanje pri teh motorjih.
Ko avto zalaufas, v prvem momentu se motor malce zazene, nakar pod Standgasom normalno laufa. Ko pa na kratko pohodis in spustis gas (plin), motor najprej obcutno zamori (obcutek,kot, da bo ugasnil), nato pridobi v kaksni dobri sekundi na obratih, nakar se zaslisi zvok, kakor da bi nekje zrak sesalo (tudi traja kako dobro sekundo)...
Ja, pa tudi v pospeskih se mi je zdelo, da so ti motorji bili slabsi, kot normalno delujoci.
Ja, mal kompliceran sem napisal, upam, da boste razumeli, kaj sem mislil.
Sicer sem po formu ze iskal zapise o tej zadevi, a pri tej kolicini zapisov, sem po treh dneh scagal z iskanjem...


Najlepsa hvala, za mnenja, nasvete, ideje,...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

GTV 1.8 TS - ne boš našel. Vsaj primerek vreden nakupa ne. 156 verjetno bolj.

Si mislil tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4754173&show=1

Ker to je trnutno edina in verjetno po dolgem času edina GTV z 1.8 motorjem.

Nasplošno imajo TS-ji probleme z LMM senzorji, luknjastimi cevmi za zrak in loputami za prosti tek. Vse to je lahko vzrok nemirnega teka. Ali pa pač preprosto dolgo stojijo in rabijo nekaj časa, da malo "oživijo". Vprašanje tudi, kakšno je stanje olja in ostalih tekočin. To, da ga skor zalije, ko pohodiš plin, je verjetno posledica nepravilne mešanice goriva/zraka za kar je možen vzrok LMM, ki je umazan ali več ne dela. Če pa praviš, da se sliši zvok zraka, je pa velika verjetnost, da je naluknjana rebrasta cev za zrak in motor vleče zrak mimo senzorja in posledično je gorivna mešanica preslaba.

Že sama menjava olja se fejst pozna na živahnosti motorja, tako da tu pomaga po moje samo en dober servis menjave tekočin in filtrov, pregled cevi za zrak in pa delovanje LMM-ja ter posledično čiščenje LMM-ja in lopute za prosti tek.
Uporabniški avatar
matej007
Alfist
Alfist
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 4:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Imam isti motor in se mi dogaja isto. Ko avto vžgeš najprej deluje na malo več kot 1000 obratih. Glede tega da ga zamori je isto pri meni(servisi narejeni vse deluje kot mora). Ampak to se dogaja samo dokler se motor vsaj malo ne ogreje. Potem obrati padejo lepo pod 1000 obratov in tudi odzivnost plina se poveča in ga nič več ne zamori :wink:

LMM senzor se da lepo sčistit z namenskim sprejem.Če seveda ni že odšel v krtovo deželo :P

glede zvoka zraka bi se pridružil mnenju @alfa_samca da je nekje naluknjana rebrasta cev.ampak to se verjetno dobi na kakšnem odpadu za zmerno ceno.

jaz glede motorja nisem imel še nebenih težav (dobrih 15.000 km odkar imam avto). je pa res da je avto bil lepo čuvan in ima trenutno 140.000km.

no upam da sem ti kaj pametnega odgovoril :) če te pa še kaj zanima pa me vprašaj :wink:
Altmann

Najprej vama najlepsa hvala za informacije. Zopet nekaj vec vem...
Sem pa vceraj gledal tole Alfo http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ltpb1kc4sppb,
Ta je imela poleg te tezave tudi zanic zadnje selene in sklopko ( sem se tudi naucil na temu formu ).
Da ne zacenjam nove teme, bom kar tukaj nadaljeval.
Iscem si eno Alfo, bolj za ljubico, se pravi ne kot avto za vsak dan. Mislim, da se bom osredotocil kar na GTV-jke, ker mi 156 nekako ne sede.. Mi je AR 155 se vedno veliko boljsa (mogoce stvar navade in stare sole).
Imam pa se eno GTV ogledano, http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... 1_c01_4201 , samo je lastnik trenutno v Ameriki in pride cez 3 tedne. Ufff, bo se dolga...
Kakor koli ze, ugotovil sem, da je preko prodajalcev-posrednikov (Händler-jev) vec ne bom iskal, ker samo nat......o. :evil:
Mogoce samo nasvet-namig se iz prakse, na kateri motor se naj bolj osredotocim, 1.8 ; 2.0 ; 3.0.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če misliš, da boš dobil odličen primerek GTV-ja v nekaj tednih, potem naj ti povem, da je kaj takšnega utopija. Probleme imajo vsi, razlikujejo se samo v številu le-teh; ponavadi pa imajo bolj ko ne vsi zjebano zadnje vzmetenje, amortizerje+vzmeti, zadnje zavore, ročno, kakšen LMM, cev za zrak ali dotrajan hladilnik (ali klime ali hlad. tekočine), zjahan voznikov sedež, znucan volan/menjalno ročko. Vse kar je več, je že huda drvarnica, čeprav tudi tole ni mačji kašelj :)

1.8 - redek motor v že tako ali tako redkem modelu, tako da ga je še kar težko najti. Ne ribajo, poraba ista kot 2.0TS, slabše performanse.
2.0 - najpogostejši motor, ribajo pri okoli 160-180k km na ojničnih ležajih. Ne vsi, malo jih pa tudi ne. Poraba 9l, z nežno vožnjo 8. Brez polne servisne zgodovine ne kupuj, tudi z znano bi sam preventivno menjal ležaje, vseeno so 30€+delo (sploh, če je bilo olje menjavano na predpisanih 20.000km)
3.0 - tudi dokaj redek motor, zanesljiv. Najti lepo ohranjen primerek je težko, sploh v SLO.

Odvisno kaj iščeš, kaj rabiš in kaj najdeš.
Altmann

Kratko in jedernato! Res hvala za zelo uporabne informacije.
Vem, da ne bom dobil ne vem kako ohranjen Auto, posebno ne za ta denar, ki sem ga namenil za Auto, pa vendarle nebi rad cisto "bos" sel v nakup.
Bom pa Auto kupil tu v Nemciji, ker ne vem kako, ce je sploh mozno uvazati iz SLO. Ravno tako je ponudba malenkost boljsa :D . Tudi cene so nekako primarljive (tukaj so namrec v ponudbi MOCNO prenapihnjene).
Kot sem pa ze zgoraj omenil, bo Alfa bolj za drugi Auto in hobi. Dirkal tudi ne bom prevec, ker je tu v vsaki vasi po 5 (mal pretiravam, je pa skor res) :evil: radarjev, tako mi moc niti poraba ne predstavljata prioritete. Bolj mi je vazno, da kot celota nekam zgleda in bo uzitek peljati....
Uglavnem,kot sem razbral, vzeti si cas in potrplenje. Potem pa ni vrag, da nekaj najdem :D .
Se pa priporocam za se kaksen nasvet, ko bom zopet do problema prisel.
l.p.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

popravek za alfa samca : 2.0 TS 16V motor ob nezni nogi na relacijo spravis na 7.5 L /100km tudi nizje gre. sam sem imel rekord 7.2 L /100km. relacijska voznja 110km/h
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pri GTV definitivno ne, ker je nekaj 100 kg težji od 145 :wink:

Edit: na slabih 8 mi je uspelo ga spravit (nekje 7,9), nižje po moje ne bi šlo.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Altmann

Wauuu.. tale je pa res lepa!
Bi takoj imel, a je tezava, da mora biti motor vsaj Euro2 in s katalizatorjem. Ker drugace ne dobim Umweltplakette (so 2, 3, 4) in potem ne morem voziti po mestih. Predelava izpuha pa pride predraga se zaenkrat :evil:
Vseeno hvala za namig.
Odgovori
  • Informacija