Aha spet tema, kjer bomo ugotavljal kaj je boljše vrstni ali boer motor...
Alfa je bila dolgo časa na stani boxer motorjev s čimer si je priborila sloves požrešnešev olja kot negativno stran.
Pozitivne pa so bile čudovit glas in skoraj dieselsko navor.
Na žalost je zmanjševanje stroškov pripeljalo do tega, da se v alfah vrtijo sicer dobro dodelni, ki v manj dodelani obliki vrtijo tud v fiatih.
In kakor koli obrnete, je tudi vrstni motor (zaradi mene je lahko še 16V), zahteva priganjanje, posledično dokaj visoko porabo in poden navor.
Zato so vi novejši motorji nekje pod kotom, torej nekje vmes in se trudijo izrabit prednosti obeh tipov motorjev.
Zakaj bi potemtakem sploh še delali čiste boxer motorje? Mogoče edino zaradi zelo nizkega težišča in dobre lege?
V6 ali V8 pod dovolj velikim kotom, pa bi bil tudi glas pravi.
Noben ekstrem ni najboljši, ideal je vedno nekje vmes.
Je pa slovo boxer motorjev, pomenilo tudi del izgube identitete. In edino kar se bojim, da če se koncern ne pobere, Alfo kupi kak drug koncern...
Če samo pomislim, da bi se v moji alfi vrtel traktorski motor tipa VW ali Opel mi gre na kozlanje vsaj po moje tudi smrt znamke z zavidljivo tradicijo.