Pa se ta Q4 pogon kan razlikuje glede na ročni ali avtomatski menjalnik.
Če sem prav razumel tudi ne gre za stalni 4x4, namrec razumeti je tako, da se nabor na prednja kolesa prenasa šele, ko gredo kolesa zadaj v prazno oz. pri zdrsu. A ni bil Q4 pri 159ki stalen enako kot quatro.
Različno dimdnzino gum bi pa morali inženirji korigirati z elektroniko, a se to ne da.
Glede zanesljivosti starih Q4 bi se pa szrinjal z miholom. Quatro se mi zdi precej bolj zanesljiv. Enako sincro od holcvagna, ceprav gre v tem primeru za drugacno zasnovo.
Ne ni stalni pogon ne. 159 Q4 je praktično enak pogon kot na audi RS4ki, navaden quattro ima slabšega torsena (T2 proti T3 na Q4).
Mehanike se ne da korigirati, npr. na subarujih se sredinski dif oz. visco obrablja občutno bolj če imaš sprednje gume bolj obrabljene kot zadnje.
Od fauveja je še najbolj vzdržljiv prvi z imenom syncro. Potem ko so elektroniko začeli gor obešat je blo zmeraj slabše. V firmi, kjer dela brat, so na vseh transporterjih morali pomenjati komplet zadnji del (visco+diferencial), ker se pogon ni več vklapljal. Stalni pogoni z mehanskimi diferenciali pa so bili vedno zakon glede vzdržljivosti (quattro in Q4). Pač samo zobniki in olje.
Ni pa za posploševat teh imen, ker proizvajalci uporabljajo pod istim imenom zelo različne izvedbe. Že subaruji se precej razlikujejo med seboj, čeprav imaš lahko popolnoma enak model pred seboj z drugačnim motorjem ali pa menjalnikom.