Jaz uporabljam tole za šraufat kolesa, s tem da je moja dolga več kot 50 cm: http://www.uniororodje.si/cgi-bin/cms.c ... &prod=6292" onclick="window.open(this.href);return false;
Opcijsko imam pa tudi zračno pištolo.
Kot nastavek pa tole: http://www.uniororodje.si/cgi-bin/cms.c ... &prod=7168" onclick="window.open(this.href);return false;
Občasno je treba zadevo malce poskakat, da šrauf spusti če je vse suho in zarjaveto, ko pa enkrat vse skupaj lepo namažem, pa ni noben problem šraufat. Mažem pa z navadno litijevo mastjo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Banny napisal/-a:Mas v avtu kljuc za vijake. Tistga ne bos zlomu. Ddj ga na srauf in z nogo se nasloni gor. Malo z obcutkom, ma bo sigurno srauf popustiv
kod je rekel SilverMan ...... tistega sem zvil najprej saj je ročaj prazen ni polna cev in se je zvil :S potem sem lani kupi UNIOR teleskopski kljuc 30e pa je crknil pri nastavku gedori ter sedaj se krizni ..... z pistolo se je lani takoj odtegnilo tako da bo sedaj ponovno pela pistola vendar bom nazaj zategnil sam na roke se sreča imam asistenco če do česar pride na cesti
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Spyke napisal/-a:No ja mogoce so pa novejsi teleskopski kjuci slabse kvalitete po mojmo lahk skacem pa se neda. Najrajs se ti sprime vijak pri konusu na aluminij zato poglej ce je konus lep.
Na vatu so navadna platišča -zimske pnevmatike sedaj sem mislil dati alu kamor imam nameščene letne
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Če je z navojem na vijaku in na pestu vse vredu, privito z občutkom ali z moment ključem, ni nikoli težav pri premontaži.
In če so navoji na vijakih malo namazani z mastjo pa tudi niso magnet za prah in ostali svinjarijo, saj nikjer ne gleda navoj iz luknje. Razen par mm na pestu in to je to.
Damijan napisal/-a:Če je z navojem na vijaku in na pestu vse vredu, privito z občutkom ali z moment ključem, ni nikoli težav pri premontaži.
Sem napisal da so se platišča menjala ob menjavi rok privili so z pištolo in vsi vemo kako se tam dela 10x bumbumbumbum pa naprej na drugo,.... in potem je to polsedica
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
Dobro, o vulkanizerjih, uporabi pnevmatskega sranja in njihovem delu/odnosu pa ne bi nič pisal ali komentiral, ker ne pomnim, kdaj sem nazadnje koristil kje vulkanizersko uslugo.
No iz vprašanja na koliko kg se privije ALU platišče smo prišli v čisto x temo .... bilo je nekaj koristnih zadev glede vijakov,... mislim da se lahko tema zbriše oz zaklene ( kako se to naredi nisem glih seznanjen ) .... hvala za vse odgovore ! meni osebno še vedno TOP forum kjer ni nekega norčevanja z vprašanj takšnih ali drugačnih nevemo vsi vsega zato si pomagamo bravo fantje
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev
martinjansek napisal/-a:No iz vprašanja na koliko kg se privije ALU platišče smo prišli v čisto x temo .... bilo je nekaj koristnih zadev glede vijakov,... mislim da se lahko tema zbriše oz zaklene ( kako se to naredi nisem glih seznanjen ) .... hvala za vse odgovore ! meni osebno še vedno TOP forum kjer ni nekega norčevanja z vprašanj takšnih ali drugačnih nevemo vsi vsega zato si pomagamo bravo fantje
Jaz sem tudi enkrat zlomil unior nastavek. Od takrat me vulkanizer ne vidi vec, povedal sem mu 3
in razglasil se okoli profesionalnost ko me kdo praša. Pač ce se neju ne da rabit moment naj zapre delavnico.
axel napisal/-a:Jaz sem tudi enkrat zlomil unior nastavek. Od takrat me vulkanizer ne vidi vec, povedal sem mu 3
in razglasil se okoli profesionalnost ko me kdo praša. Pač ce se neju ne da rabit moment naj zapre delavnico.
Drugace, ko menjam sam doma pa zatisnem na 12kg..
super
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev