kot bivši lastnik alfe in večni Alfist po srcu se raje obračam na našem forumu po nasvet.
Na BMW 2008 320d, se mi dogaja če grem na daljšo relacijo ali vožjo, da ko se ustavim in izklopim avto, noče takoj vžgati. Potrebno je cca 1h da se avto ohladi in potem prižge normalno. Zamenjal sem rele in pa senzor odmične gredi - vendar to ni to.
Ko je v nedelujoči fazi - zaslišim ob pritisku na gumb start/stop: "KLIK" na levi strani armature, ter ZZZZ iz zadnejga dela vozila (verjetno pumpa goriva).
Posumil sem da bi lahko bil štarter - vendar ne razumem zakaj bi reagiral oz ne delal zgolj na visokh temperaturah?
Ali je možno da je akumulator slab oz napak na akumulatorju (celice v stiku ali kaj podobnega?)
KLIK je dejansko pri armaturi ali morda (tudi) pri motorju?
Če ga pri motorju ni potem morda tuljava ne potegne malega zobnika v zobnik vztrajnika in morda zaradi tega ni signala potem za verglanje. Ste preverili kontakte na zaganjaču?
Sicer je to dolgo nazaj ampak jaz sem imel podobne težave na avtomobilu iz bivše juge.
iskrena hvala za odgovorje. Ključ je na tak da se ga vstavi v nožnico, potem pa pritisne "start-stop".
Nek "rele" smo že menjali ko se je prvič pojavilo pred poletjem, vendar ni rešilo problema.. Zanimivo, potem smo menjali še senzor odmične gredi, in se simptomi kljub veliki vročini niso več pojavljali do prejšnjega meseca. Morda naključje.
Predvidevam da bi lahko bil štarter? Ima kdo občutek koliko pride obnova štarterja?