Zadnje novice

Vse o kitanju...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Vse o kitanju...

OdgovorNapisal/-a WiTBoY » Če Sep 14, 2006 7:18 pm

rad bi avto pravu na baravnje. neki stvari je za pokitat .
zanima me postopek a je treba se kej narest na srov pleh al kr direk gor kit al das prej se mini pol pa kit pa pobrusis da je glatko pa barvanje.

ksn mini how to :)
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 159 2.4 Q4
 
Prispevkov: 3528
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a DaviiD » Če Sep 14, 2006 11:11 pm

Ocistis da ni praha in kaksnih drugih nezazeljenih stvari, potem pa na pleh kit.... pol pa kit brusis do gladkega...
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a axa » Pe Sep 15, 2006 1:16 am

Mogoce kaksno antisilikonsko cistilo prej da res spucas vse od praha do
vsake malenkosti mascobe.
Drugace pa le poskrbi,da bos imel dobre "spahtlne",da so gladki in da je rob tudi gladek,ce ne k bos vlekel z njim s kitom gor bodo razice v samem
kitu kar pomeni vec brusenja, da prids do gladke povrsine.Drugace pa ne brusit na golo roko ampak dej smirgel na leseno ploscico in brusi da bo ravno :)

Aja tam kamor pa ne rabi kitat pa ce je barva pa sam zbrusi z kopreno
in spucaj z antisilikonskim cistilo.Evo to so moji nasveti...upam,da ti pridejo kej prav :)

P.S.Obvezno dej kaksno zascito proti rjavenju,tam kamor nanasas kit.

P.S.Ko bos barval avto na tista mesta kamor je kit dej ksn sloj sprickita vec zaradi tega,ker navadni(ti.rumeni kit) reagira z barvo in zna kasnej pridt do odstopanj ali podobno.
axa
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 939
Pridružen: To Apr 20, 2004 1:36 pm

OdgovorNapisal/-a 33-fonda » Pe Sep 15, 2006 12:43 pm

Aja tam kamor pa ne rabi kitat pa ce je barva pa sam zbrusi z kopreno
in spucaj z antisilikonskim cistilo

kaj je koprena?

kolko se zbrusi prejšnjo barvo?Lak je treba verjetno tudi zbrusit doli?
kšno brus karto bi blo najbolje uporabit(kolk grobo?)

jst sm mislu prvo z malo bolj grobo tolk da gre malo bolj na hitro pol malo manj grobo da je povsot enako in pole še s prow fino da postane gladko.Pol sm mislu dat špric kit nato pobarvat in pole še enkrat špric kit samo dosti več.


ko peštam.Alfa rešuje mene in jst rešujem njo....Popolno sožitje :)
33-fonda
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Avg 16, 2006 1:34 pm
Kraj: NG-Solkan

OdgovorNapisal/-a dejan031 » Pe Sep 15, 2006 5:04 pm

ti kar pokitaj tud če ga daš malo več ni problema, pol pa zbrisi s papirjem, na koncu ponrusi z papirjem od 1000 ali več da ko boš barval se pol nebo posnalo kod da bi blo zrajsano.

lp
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1476
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 1:43 pm
Kraj: cerkno

OdgovorNapisal/-a Alfač » Pe Sep 15, 2006 8:36 pm

Najprej na golo pločevino naneseš antikorozivni sloj (temeljno barvo) ni pa nujno.Nato naneseš kit in ga obrusiš s 120 papirjem,na koncu pa ga zgladiš z 220 papirjem,da grobe rise zgladiš.Nato sledi nanos špric kita,ki ga najprej obdelaš na suho s 320 ali 400 papirjem nato pa še na vodo s 1000 papirjem.Sledi lakiranje.Pa veliko uspeha.

LP
Alfač
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 26, 2004 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a darkoper » Pe Sep 15, 2006 8:38 pm

1 Obrusi poškodbo (papir 80)
2 pokitaj
3 obrusi še enkrat (papir 80)
4 pokitaj še enkrat-tokrat bolj "fino"
5 pobrusi še enkrat (papir 120)

vsa brušenja opravljaj z brusnim blokom ( ne samo papir v roki)

6 obvezno nanesi "špric kit" ( za manjše poškodbe ga dobiš v sprayu)
7 špric kit obrusi z vodobrusnim papirjem ( in vodo)
8 cel kos ( blatnik, vrata ali karkoli) "zamatiraj" z brusno krpo
9 avto, blatnik, vrata ali karkoli je priplavljeno za lakiranje

Če boš lakiral sam ne pozabi očistiti površino z antisilikonom in lepljivo krpo za.

srečno
darkoper
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:49 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 33-fonda » So Sep 16, 2006 1:16 am

najlepša hvala za informacije 8)
tolk da mal vem ker mislim da če bo šlo po sreči naslednje leto barvat.

vso srečo pri barvanju :wink: in kitanju :mrgreen:
ko peštam.Alfa rešuje mene in jst rešujem njo....Popolno sožitje :)
33-fonda
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Avg 16, 2006 1:34 pm
Kraj: NG-Solkan

OdgovorNapisal/-a WiTBoY » So Sep 16, 2006 10:46 am

kok litrov barve se pa rab za 33tko celo ? a je bols kupt barvo k je ze z lakom. al pol lakirat avto k je ze pobarvan ? pa kaj je bols barva na nitro osnovi al una druga ?
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 159 2.4 Q4
 
Prispevkov: 3528
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a nightrider31 » So Sep 16, 2006 12:26 pm

ce nisi se nikoli lakiral potem je boljse ze umesana barva in dvokomponentna,saj nitro ima manjso odpornost :wink:
nightrider31
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe Sep 10, 2004 4:41 pm
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a dejan031 » So Sep 16, 2006 12:30 pm

lak se lahko primeša navadni barvi kot bela itd.., metalne barve se mora vedno polakirat, če bi u metalno zmešau lak pol bi dobil bolj mat barvo in ne lepe sijoče metalne.
za avto pobarvat pa bi kakšna dva litra barve blo dost.

lp
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1476
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 1:43 pm
Kraj: cerkno

OdgovorNapisal/-a darkoper » So Sep 16, 2006 1:58 pm

Glede na to, da je avto bel, kupi 2K barvo, mislim da je najceneje Mobihel
Ne ga srat z nitro :cry: , boš pol skoz poliru #-o , da ne bo mat.

Varijanta z bazno barvo in prozornim lakom pa bo še enkrat dražja :?: , pa še dela je še enkrat več #-o .

LP
darkoper
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:49 am
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a WiTBoY » So Sep 16, 2006 2:20 pm

hvala za use nasvete. drugac barva je crna NERO 601.
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 159 2.4 Q4
 
Prispevkov: 3528
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a Alfač » So Sep 16, 2006 2:57 pm

Vsekakor je boljša varianta z lakom.Kajti lak je veliko bolj odporen na atmosferske vplive kot akrilna barva in veliko dlje drži lesk.Če pa boš vseeno barval z akrilom pa nabavi barvo še letos,zato ker po novem letu navadne barve ne bodo več v prodaji zaradi zakonodaje.Prodalo se bo le še zaloge.Večina avtohiš in ličarjev pa že sedaj dela z vodnimi barvami,ki pa se itak vse delajo na lak.Vse skupaj pa pomeni še nekaj višjo ceno.
Alfač
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 26, 2004 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a darkoper » So Sep 16, 2006 3:19 pm

WiTBoY napisal/-a:hvala za use nasvete. drugac barva je crna NERO 601.


Sorry, :roll: ampak v opisu avtomobila ti piše bela

Za Alfača: to z akrilno barvo-ukinjanje-pa ne vem, če je čisto res.
Vodne barve so samo baze,prozorni lak pa je še vedno akril, tko da okoljevarsveniki bevskajo tja v tri dni.
Prvič svinjajo z vodno barvo, potem pa z akrilnim prozornim lakom.

Se pa strinjams tabo, da je bolje baza plus lak, ampak ke kosta #-o

Pa lep pozdrav
darkoper
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:49 am
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Ostalo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov