Italjan napisal/-a:Se popolnoma strinjam, da je za "povprečnega uporabnika vozila" (pojem leti na motoroznastvo), cela štala kupit dele, samo ne razumem folka ki teži za nasvet, nazadnje pa ti pove, da itak misli peljat avto na pooblaščen servis. Jasno, da se ti zdi potem vse skupaj malo mim... ...še bolj pa se ti zdi mim, ko ti pol spet pride jamrat da je blo drago
Ja ce mislijo peljat na uradni servis pa res ne rabijo nasveta, pelje placa in to je to. Takih tudi jaz ne razumem, najprej te matra cel dan kaj pa ce bi tole kaj pa uno olje kaj pa tist tip, potem pa rece ja jest bom vseen pelju na pooblascen servis, stran vrzen cas.
Italjan napisal/-a:Ja 3.0 12v za tolk gnarja kot sem napisal. Bi se še vozil če nebi prišlo do manjše voznikove (moje) napake....
To me pa zanima predvsem, ker je ene par for kako prides veliko ceneje skozi kot v primeru da se naredi res tako kot je treba.
Prva je, da se ne menja hidravlicnega napenjalca jermena(v primeru, da motor rohni v alfi, v lanciah so imele tudi bimetalne-mehanske, ki pa so samo za odtenek cenejsi) ampak po moznost samo na novo pretesni ali se to ne.
Druga pa je, da se privarcuje nekaj ur dela in dve tesnili pokrovov ventilov, tako, da se zaznamuje TDC pozicijo na zunanji strani pri jermenicah, namesto, da se uporabi posebno orodje za fiksiranje odmicnih gredi. Vcasih to sicer ni problem, vcasih pa se zna zgodit, da je po takem posegu motor vsaj na eni glavi zamaknjen za zob. Tudi vecina ponaredkov teh dveh tesnil, ki sem jih drzal v rokah niso primerni - so iz drugacnih materialov, saj hitro zacnejo puscat (predvsem na sprednji glavi) ali pa celo pocijo.
Ce pa je temu tipu h kateremu si peljal uspelo vse to narediti, kot je treba in s primernim materialom pa lahko recem samo kapo dol.