Glede na to, da spremljam kar precej mrež servsinih služb (VW, Audi, Seat, Škoda, Fiat, Alfa, Lancia, Renault, Peugeot) - smo njihovi dobavitelji, bi lahko trdil, da je servisna mreža Alfe zelo "obrtniška" glede na ostale...
Kot uporabnik imam dolgoletne izkušnje s Stepančičem in Petrovčičem, ki sta obadva približno iz istega testa... Po mojem mnenju, generalno gledano, je še vedno Stepančič za eno luknjo manj lakomen kot Petrovčič... Bog obvaruj, da se s Petrovčičem prej ne zmeniš za račun; bodo notri kar naenkrat postavke, ki tam nimajo kaj iskati...
Pravila igre so zelo slabo določena, vsak od serviserjev torej skrbi v glavnem najprej za svoj žep, šele nato za zadovoljstvo kupca... in to gre na škodo ugleda znamke, ki jo zelo cenim...
Npr. Renault ima zelo stroge inšpekcije, preverjanja pri koristnikih, anonimna telefonska preverjanja... Računi so korektni, narejeni po vnaprej določenih normativih, stroški najbolj pogostih servisnih storitev objavljeni v brošuri, ki je vsem uporabnikom na voljo...
Podobno je s prodajalci - se najaviš, da prideš gledat določen avto, pa ga ne pripravijo (ni očiščen, praske na maski, neoriginalna platišča in gume so bile gor...). Čakam celo uro, da se lahko odpeljemo na poskusno vožnjo. Pravzaprav še sreča, da so takšni, ker drugače bi bila v moji garaži že ena alfa... Naj si gredo pogledat k npr. BMW-ju kako se prodajajo avtomobili... Vsakomur dajo občutek, da jim kot kupec nekaj pomeni... Zato pa npr. Avto Triglavu določeni avtomobili stojijo na parkirišču kot nepremičnine.
Kljub takšnim izkušnjam se spet zanimam za nakup ene alfe - mogoče pa jo bom servisiral pri Zegi. Edino zanj nimam slabih informacij.
Howk!