Zadnje novice

Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

OdgovorNapisal/-a bosko001 » So Nov 11, 2006 7:37 pm

Živoj!

Danes sva šla s kolegom zanj gledat eno 156ko 2.4 103kw. Med vožnjo sem opazil, da ko si pohodu gas pri 2000 obratih je pri 2800 za trenutek nehal vlečt, potem pa je včasih vleku naprej normalno, včasih pa ne več tako močno. Mogoče kdo ve kaj je narobe?

Hvala!
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 2:39 pm
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a colibry » So Nov 11, 2006 8:26 pm

LMM po vsej verjetnosti... je pa to zgolj ugibanje.

LP
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3813
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 6:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ronnow » So Nov 11, 2006 10:03 pm

Ali pa turbo luknja #-o
J T D power
Ronnow
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 462
Pridružen: To Feb 21, 2006 10:39 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a Miholl » So Nov 11, 2006 11:43 pm

Ronnow napisal/-a:Ali pa turbo luknja #-o


Pa ne pri teh obratih...
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5176
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a 156SW » Ne Nov 12, 2006 3:24 pm

EGR ventil. Poskusi ga odklopit, bos takoj videl ce je res.
156SW
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe Jul 15, 2005 8:51 pm

OdgovorNapisal/-a bosko001 » Ne Nov 12, 2006 7:49 pm

156SW napisal/-a:EGR ventil. Poskusi ga odklopit, bos takoj videl ce je res.


Sem čist pozabu napisat, da ni egr, ker ga je tip že sam odstranu. Baje se je en kupec ko je to vidu sam obrnu pa šu domov. :lol:
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 2:39 pm
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a peterles » Ne Nov 12, 2006 8:26 pm

Čemu pa je namenjen ta EGR ventil? Kje pa se nahaja (velja za Alfo 166)?
peterles
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Maj 24, 2005 8:28 pm

OdgovorNapisal/-a andrejk » Ne Nov 12, 2006 9:23 pm

EGR v določenem območju delovanja mašine vrača izpušne pline nazaj v cilindre v ponovno izgorevanje, in s tem hladi zgorevalni prostor in zmanjša emisije.. skratka namenjen je ekologiji, menda pa ni najboljši za trajnost mašine, saj jo "svinja" z izgorelimi plini.

Odkar so ga pri meni odklopili gre avto bolje in mi ne pride na misel še kdaj priklapljati.

Nahaja se pa na izpušnem kolektorju.
andrejk
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 3:48 pm

OdgovorNapisal/-a andrejk » Ne Nov 12, 2006 9:27 pm

Še glede vprašanja: poskusite odklopit LMM na cevi, ki vodi iz turbine proti zračnemu filtru.
andrejk
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 3:48 pm

OdgovorNapisal/-a Creed » Ne Nov 12, 2006 11:36 pm

andrejk napisal/-a:EGR v določenem območju delovanja mašine vrača izpušne pline nazaj v cilindre v ponovno izgorevanje, in s tem hladi zgorevalni prostor in zmanjša emisije.. skratka namenjen je ekologiji, menda pa ni najboljši za trajnost mašine, saj jo "svinja" z izgorelimi plini.

Odkar so ga pri meni odklopili gre avto bolje in mi ne pride na misel še kdaj priklapljati.

Nahaja se pa na izpušnem kolektorju.


A lahko mal vec poves? Kje se nahaja? Kje tocno na izpusnem kolektorju. Kaksen zgleda? Kako ste ga odklopi? Ste ga popolnoma odsrawfal? :)

Kup uprasanj :)
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 3:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a andrejk » Po Nov 13, 2006 9:28 am

Tale je rešil tako, da je vstavil aluminijasto ploščico. Možno pa je tudi blokirati vakuumsko cev. V vsakem primeru avto potem vleče bolje, na tehničnem pa zaradi emisij tudi ni bilo problemov.

Slika
andrejk
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 3:48 pm

OdgovorNapisal/-a Creed » Po Nov 13, 2006 11:24 am

Kaj pa ce ventil kar odstranim? Kaj je z tisto sivo gumnasto cevko na sliki? Njen namen?
Zadnjič spremenil Creed, dne Po Nov 13, 2006 2:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 3:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a quattro » Po Nov 13, 2006 11:43 am

pha. isto dela meni 146 od petka. s tem da vcasih poskusi potegnit. pa ga kaj hitro zadusi.
ampak do 2000 obratov se vede normalno. potem, ko bi morala zagrabit turbina, se ne zgodi pa nic. dobesedno kot bi en avto grabil za vrat.
quattro
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:41 pm

OdgovorNapisal/-a mkavci9 » Po Nov 13, 2006 4:09 pm

Moje mnenje je tako.

Imam 156 jtd 105konjev. ERG ventil pomoje ni kriv, ker meni dela isto. Sm ga očistu, zablokiru, odklopil cevko za vakum,.... na začetku sm mislil da vleče boljše, amak ni.
Še vedno pri enih 2700 obratih zgubi moč. V bistvu čutiš da ga malo zmanjka.

Pri očetu se je pri stilotu(115 konjev) zamašil ERG, sicer elektronski.
Avto je kadil, in ko se je segrel ni vlekel. Blokirala sva ga in laufalo je super. Potem so mu na servisu rekli, da to ni dobro, kao za ventile, :?: zato sva ga razdrla in ga spucala. Ena peščica saj je bila noter. In tudi po čiščenju dela normalno.

tako da nevem, če bom imel možnost bom probal zamenjat LMM, in če se bo izkazalo da je fuč, ga bom pač zamenjal, jebiga

lp
rock n' roll
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a bosko001 » Po Nov 13, 2006 4:15 pm

mkavci9 napisal/-a:Moje mnenje je tako.

Imam 156 jtd 105konjev. ERG ventil pomoje ni kriv, ker meni dela isto. Sm ga očistu, zablokiru, odklopil cevko za vakum,.... na začetku sm mislil da vleče boljše, amak ni.
Še vedno pri enih 2700 obratih zgubi moč. V bistvu čutiš da ga malo zmanjka.

Pri očetu se je pri stilotu(115 konjev) zamašil ERG, sicer elektronski.
Avto je kadil, in ko se je segrel ni vlekel. Blokirala sva ga in laufalo je super. Potem so mu na servisu rekli, da to ni dobro, kao za ventile, :?: zato sva ga razdrla in ga spucala. Ena peščica saj je bila noter. In tudi po čiščenju dela normalno.

tako da nevem, če bom imel možnost bom probal zamenjat LMM, in če se bo izkazalo da je fuč, ga bom pač zamenjal, jebiga

lp


Hvala za izčrpen odgovor! Ko boš pa menjal LMM, pa le javi če si rešu težavo, mogoče še komu pomaga! :)
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 2:39 pm
Kraj: Krško

Naslednja

Vrni se na Ostalo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost