Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

kukt vidm ma max navor pri 2000 obratih...mozn da je z tvojim kej narobe, sam teh 200 obratov razlike mi ne deluje kot napaka...teško je prek neta kej rečt
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-ne vem kako je z tem ko kadi,ampak na avto cesti sem videl navadno 156 JTD kot moja,pa je kadila nenormalno,da je imela celo levo stran zadka umazano od dima (črno)
-pri meni tega ni
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Če kadi je pogosto problem v tem, da nekje pušča na visokotlačnem delu sesalnega sistema, torej nekje za kompresorjem turbine. Najbolje bo, da skočiš do servisa in oni na hitro preverijo ali pa sam pregledaš vse cevi, objemke in spoje od turbine do sesalnega kolektorja.
Emperor of The Dark Realm
OmegaM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe Okt 22, 2004 9:18 am

Tudi jaz imam s tem tezave.

Sam imam AR 156 SW 2.4JTD 103 kw in se mi to zgodi obcasno, ne vedno tam od 2.800 in vcasih traja do 3500 obratov.

Kadi mi ne, resnicno zlo malo, ko potegne potegne lepo, ampak tu in tam se zna zgodi da ne potegne, oz. dobi ful pospesek vendar ga naenkrat zadusi ter malo traja in spet pospesi.

Cuka mi ne. No edino mogoce vcasih v prvi mojemu bratu in ne meni. Pa se to samo v prvi prestavi. Enako mi je porocal ata.

Avto vsi vozimo veckrat, zato mi je malo cudno in zato se enkrat vprasam glede tega.

Hvala
Uporabniški avatar
AlfaForEver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 11:33 pm
Član Alfa Kluba: 0

Pozdravljeni,
vem da je stvar bila ze dostikrat omenjena pa vseeno bom stvar se enkrat odpru.
Danes ko sem se peljal iz Lj je moja igracka kar na enkrat zacela izgubljat moč. Ko bi morala zagrabit turbinca je kr ni bilo. Ko sem bil parkiran na mestu in sem pritisnil na plin so se obrati zavrtel samo do nekje 3800. :?
Po cca 5 minutah postanka mi je turbina zopet zacela delovat ampak nekje po 10 km spet nic od nje. :cry:
Komu te simptomi znani? Mozno da je umrla turbina oziroma da umira? LMM?
Pa ce mogoce kdo ve kaksna je cena turbine pa LMMja pa ce mrbit kje to obnavljajo.

Lep alfistični pozdrav
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Se je povečalo "sikanje" turbine? Loh da kaka cev popušča al ke ven uhaja
Uporabniški avatar
AlfaForEver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 11:33 pm
Član Alfa Kluba: 0

nobenga sikanja ni bilo slisat. bom zjutraj se enkrat preveru. sam zanimivo je da ko avto ugasnem in nazaj prizgem je nekaj kilometrov vredu, potem pa spet izgubi moč.
Uporabniški avatar
Niko
Alfist
Alfist
Prispevkov: 391
Pridružen: Po Okt 16, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Pozdravljeni,
AlfaForEver, če misliš, da ti je šla turbina, ti lahko posredujem dve številki, na kateri obnavljajo turbine oz. ti montirajo novo (256k+54k delo), lahko pa ti tudi svetujejo glede omenjenih težav.
Prva firma se nahaja na Ptuju, Korenjak št. 02/7801146, druga v Lj. Beja d.o.o. št. 01/3625777.
Lep pozdrav
Forum, Alfa klub, ki združuje ljudi!
Uporabniški avatar
AlfaForEver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 11:33 pm
Član Alfa Kluba: 0

Srcno upam da ni turbina. Bomo vidli zjutraj, kaj bo mehanik povedal. :( :cry:
Uporabniški avatar
AlfaForEver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 11:33 pm
Član Alfa Kluba: 0

Moja lubica je porihtana. Napaka: pocena kovinska cev za povratne pline :? taka simpaticna majhna razpoka na spodnji strani cevi. hvala vsem za pomoč
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

in kolk te je kostalo?
Slika
Uporabniški avatar
AlfaForEver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 11:33 pm
Član Alfa Kluba: 0

Zaenkrat se nic, ker ni imel na zalogi cevi in mi je samo blindiral odprtini na obeh straneh. Po novem letu bomo pa vidl kuk bo kostala tale cevka, po moje ni velik.
Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

Zanima me če bi kdo vedel zakal mi avto ko je mrzel nekaj kilometrov pri normalnem pospeševanju (do 2000 obratov) preveč kadi :? , tam nekje do tretje prestave, ko pa se ogreje pa ne več. Kakšna rešitev?
(motor 2.4 jtd 110kw)
Hvala
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

AlfaForEver napisal/-a:Zaenkrat se nic, ker ni imel na zalogi cevi in mi je samo blindiral odprtini na obeh straneh. Po novem letu bomo pa vidl kuk bo kostala tale cevka, po moje ni velik.
Ni potrebe po novi cevki, ti sam lepo zablindiraj obe strni, za tist dnar pa raj lubico na tortico pel in uživaj v vožnji!
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 8:20 pm

andrejk napisal/-a:Screemer,

ta pojemek ki ga opisuješ pri okoli 2800 vrtljajev je bil pri meni močno izrazit. Avtu je pri teh vrtljajih včasih (ne pri polnem pritisku na gas, ampak pri delnem) zmanjkalo moči in je cuknil. To je začutil tudi vsak sopotnik. Rešitev je bila blokada EGR ventila.
Imel sem zelo podoben problem z AR166 JTD 110kW, ampak pri polnem gasu - v 4., 5. in 6. prestavi (drugje nisem poskusil) pri polnem gasu je pri okoli 2500 konkretno izgubil moč za par sekund (in izgubil nekaj sto obratov!) , včasih se je za trenutek prižgala tudi kontrolna lučka za motor. Pri menjavi v nižjo prestavo je malo pokadil in začel normalno vleči.

Diagnostika (Fiat Avto Trebnje) je pokazala da je ali overboost ventil, ali MAF, ali en ventil pred overboost ventilom, ali ...

Bili so toliko prijazni, da so zamenjali overboost ventil (brez da bi takoj zaračunali), in mi dali par dni, da povem ali je bolje ali ne. No, avto je takoj delal bolje, je pa še vedno malo pod 2500 obrati zelo na kratko (manj kot pol sekunde) malo cuknil, in potem pospeševal normalno naprej, tako da je naslednji osumljenec bil MAF (LMM, luftmeser, debimeter...). Namesto menjave sem najprej poskusil čiščenje (je 150€ cenejše...). Očistil sem ga z izopropil alkoholom in vato na zobotrebcih (vatirane palčke so predebele) po teh navodilih (http://www.alfa156.net/fr_index.html?/tech/MAFguide/), in zdaj ne cuka več in vleče fenomenalno :)

Na MAFu je videti dva senzorja:

ploščica (cca 5mm x 10mm),

Slika

!! namesto "cloth" in "glass cleanerja" raje uporabite vato in izopropil (čistilo za stekla + elektronika = [-X )


in ene žičke, ki so skrite v luknji (do njih pridete tudi s tankim zobotrebcem, na katerega date malo vate):
Slika

OPOZORILO: če boste sami čistili MAF pazite na:

- pred demontažo si označite (ali fotkajte) kako je senzor obrnjen (luknja na koncu senzorja (v njej so ene žičke) je obrnjena proti zračnemu filtru (da zajame zrak).
- ne uporabljajte čistil, ki puščajo sledi (ko se posušijo) ali topijo plastiko (najboljši je izopropil = propanol alkohol - dobi se v Delku pod Emporiumom v Lj ali v neki drugi štromarski trgovini)
- pri čiščenju senzorjev uporabite čimmanj sile
- zamenjajte več koščkov vate, dokler ta ne ostane lepo bela
- po čiščenju posušite senzor (lahko s fenom - vendar z razdalje!)
- !!! resetirajte ECU tako kot piše v navodilih in ga ponovno naučite mešati gorivo in zrak ;) - po resetu 15 prostega teka, nato 15 minut vožnje.

Če čiščenje&reset reši problem, 150€ vložite v rezervni sklad za bodoča popravila vaše lepotice :mrgreen:
Odgovori
  • Informacija