Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepo napisano.

A dve malenkosti:
- označevanje je brezpredmetno, razen če ti uspe zdevo prišraufat samo z enim šraufom saj je sredina lukenj nekoliko iz sredine senzorja, pa še puščica označuje smer pretoka zraka
-pa kakor sem imel izkušenj z izopropilom, potem ta zadeva zelo rada za sabo pušča motno sled. :?

Osebno se bom odločil za kombinacijo Meglia (vsestransko čistilo), spiranja pod tekočo vodo in končno še z destilirano in sušenja z zrakom.
Pač tako kakor sem očistil že kar nekaj zakajenih osnovnih plošč računalnikov (PC), sicer brez izpiranja z destilirano vodo (še vse delujejo BP). 8)
Vprašanje je le kdaj se bom pripravil še zadevo stestirat v Belli ... :lol:


PS
Voda in elektreonika gresta brez problema skupaj, le malce moraš vedet kaj delaš. :wink:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 8:20 pm

Oj,
El Barto napisal/-a:Lepo napisano.
-pa kakor sem imel izkušenj z izopropilom, potem ta zadeva zelo rada za sabo pušča motno sled. :?
Hvala! Čisti izopropil ne pušča sledi, edino če kaj raztopiš z njim :mrgreen: - npr umazanijo na površini ali pa kakšno snov v krpi/vati (rabiš neobarvano, neodišavljeno vato) - npr. nekatere papirnate brisače tudi v kombinaciji z destilirano vodo puščajo sled ;)

Lahko pa za vsak slučaj po sušenju še dahneš na senzor in ga zdrgneš s suho vato.

Priporočam tole (primerno tudi za čiščenje optike -> ziher ne pušča sledi;)):
http://www.delko.si/sql/eshop/catalog/p ... 1e22bb1861
Slika
El Barto napisal/-a: Voda in elektreonika gresta brez problema skupaj, le malce moraš vedet kaj delaš. :wink:


Voda je OK (problem je kak amonijak&druga čistila v "glass cleanerju"), samo je bolje da je destilirana - če zaide v notranjost senzorja (skozi kako majhno odprtino, tako da je zadevo potem težko izprati z destilirano - kot v "waterproof" ruski uri :mrgreen:), lahko pri navadni vodi ostanejo kake mineralne usedline, ki v kombinaciji z vlago prevajajo elektriko.
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 8:20 pm

Če imate težave cukanjem, izgubo moči (npr. takoj po zagonu hladnega motorja) ne spreglejte te teme:

viewtopic.php?t=12920&highlight=pogosti ... +romeo+156
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 8:20 pm

Žal je bila rešitev s čiščenjem v mojem primeru kratkotrajna :( -
zdaj se avto zbudi v "safe mode-u" - gre le do 3000 RPM, počasi kot traktor. Če mu dvignem vrtljaje (najlažje v dolino ;) se sčasoma zbudi in dela normalno, dokler ga spet ne ugasnem... Po odklopu MAF dela OK, le da bolj kadi.

Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

ZAR1620000 napisal/-a:
Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp
kako to da ne najdem na spisku MAF za 156 V6?

ga V6 sploh nima? :P :lol:
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 8:20 pm

Cuore Sportivo napisal/-a:
ZAR1620000 napisal/-a:
Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp
kako to da ne najdem na spisku MAF za 156 V6?

ga V6 sploh nima? :P :lol:
Itak da ne, 2.5 ne rabi meriti zrak, ker stalno zauga kolikor more :mrgreen:
Vprašaj na servisu, če je MAF kaj drugačen za 2.5 V6 kot za druge. Po moje da ni.

Tale MAF za 100€ sicer deluje dobro, bom pa poročal še čez kakih 1000km. Na pogled je enak kot tastar originalni (samo manj umazan :mrgreen: ), pakiranje tudi izgleda originalno.

Kdo rabi pogojno delujoč MAF? ;) Merilec temperature na njem ne deluje OK, sicer pa je kul - vsaj potem ko dvigneš vrtljaje nad 3000 RPM :D No, ohiše je ziher v redu, če misli kdo kupiti sam senzor, in rabi še ohišje, oz. za potrebe testiranja...

Prodam še rabljen, očiščen in podmazan overboost ventil za JTD :)

Oboje skupaj za 9,95€ :mrgreen:
Uporabniški avatar
Alfa Dog
Alfist
Alfist
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Mar 25, 2007 4:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Pivka, Ljubljana

A kdo ve, kakšen ključ je treba imet za odšraufat MAF? Vem da je torx z luknjo, ampak me zanima točen naziv in velikost.

Zdi se mi, da je to TORX BO, vendar nisem prepričan:
http://catalogs.shoplocal.com/jlindustr ... 3&fsid=833
Odštevamo čas do nove alfe...
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Ni navaden torx, vsaj pri 156 ne. Navaden torx ima 6 krako "zvezdo", medtem ko ta za MAF ima 5 krako.
Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Alfa Dog napisal/-a:A kdo ve, kakšen ključ je treba imet za odšraufat MAF? Vem da je torx z luknjo, ampak me zanima točen naziv in velikost.

Zdi se mi, da je to TORX BO, vendar nisem prepričan:
http://catalogs.shoplocal.com/jlindustr ... 3&fsid=833
Kombinirke (da odviješ stare), pa dva navadna šrufa (za les z lečasto glavo na križni ali normalni tox).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alfa Dog
Alfist
Alfist
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Mar 25, 2007 4:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Pivka, Ljubljana

Danes sem zadevo odmontiral in očistil (tako kot je napisano). Mislim da je problem rešen, Alfa spet lepo in enakomerno vleče. Prej se mi je dogajalo, da so pri 2500-2800 nenadoma obrati malo padli, potem je pa spet začela vleči. V glavnem, zdaj je vse lepo in prav.

Ključ za tisti zaj#&an torx šrauf sem si pa sposodil - oznaka je TS20, če bo kdo kupoval.
Odštevamo čas do nove alfe...
dromly
Alfist
Alfist
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Apr 21, 2008 4:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Šmarje-sap

Ko vidim da že tarnate nad problemi z jtd imam tudi jaz enega zdi se mi da v 5pr avto ne gre preko 4000rpm cca180km/h kje je vzrok? Ali bi mogel 4pr bolj razvit? Ps ali je LMM=luftmesser?(mislim da ga je tester zaznal kot okvaro :evil: ) s čim tam zatesniš? Prosim za vaše domneve :D
Hm kača je šla ostal mi je samo še križ in težave... bed carma:) (PIŠI KAKO PRIĆAŠ) JTD POWER!!!!!!!
izistyle
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0

:D
Odgovori
  • Informacija