Na pekidi.com sem ze iskal, ampak pod to kodo mi najde:
Ampak, to ni pipe kar je pri meni narobe, temvec kot neka posodica, nek gumijasti rezervoar.
Jah, ce nic druzga, pol se bom moral zapeljat na uradni servis. Pa ravno sem jo danes hotel dat na internet, ker sem si kupil vecje family vozilo. Ne zeli se it od doma. Sej rade volje bi jo obdrzal, ampak ni vec primerna mojim potrebam.
Haha, tudi na pooblascencu ne vedo kaj je ta del. Bojim se, da mogoce to le ni to in da ko sem to zalepil, sem samo ustavil odtok vode in nima veze s hladilno.
A lahko kdo preveri pri svoji Alfi, ce je ta posodica odprta ali zaprta.
Tnx. Ja se mi je zdelo, da bo tako, ker cudno mi je bilo, da bi ta posoda kar tako pocila...
Hmm. Okej danes jo spet odprem nazaj, kar pa ne resi te tezave z uhajanjem hladilne. Mislim od vceraj stoji normalno, ko sem zlil tekocino, ki naj bi baje zamasila majhne razpoke. Eni pravijo, da to ni vredu, ampak bolje to, kot zaribana masina.
Bom spremljal dogajanje, ce bo se naprej uhajalo, gre takoj k mehaniku na pregled. Druge opcije tu ni. Simptomov, da je pocena glava nisem zasledil. Olje normalno, ne peni, ne kadi belo, cep posodice za vodo je normalen, ni masten, avto se pelje normalno, kaj pa vem kaj ga matra.
99% možnosti da imaš počeno "plastično koleno" na vhodu ali izhodu v pečico notranjega gretja, lahko sta tudi obe. Star dotrajan material- milionkrat pregret... . Mislim da zgornjo dobiš ponaredek spodnjo pa samo original na servisu.
Ali se je kdo srečal s primerom, da pušča ohišje termostata?
Ohišje je na spodnji strani nekoliko mokro (antifriz), pri objemkah ne pušča, prav tako ne pri tesnilu. Termostat sicer deluje BP. Menjan pred cca 4 leti.
Sem iskal po temi, vendar se vedno govori le o dizelskih motorjih (se opravičujem, če sem spregledal kje info. glede bencinarskega).
Lastim si 159 1.750 tbi, ki sem jo uvozil iz tujine.
Po enem mesecu uporabe in prevoženih 2000km (v moji lasti, vozilo jih ima 200.000), sem nek večer prišel do avtomobila in videl ogromno lužo hladilne tekočine. ZAdeva se je večkrat ponovila, vendar le pri ugasnenem motorju in mirovanju vozila.
No, od mehanika sem dobil informacijo, da je 90% prepričan, da naj bi zadeva izhajala iz SESALNEGA KOLEKTORJA.....
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo s tem, oz. kje bi lahko dobil ugodne dele za zamenjavo?