Moderator: Tehnika moderatorji
Sašo, ker se je v moj avto očitno naselil enak orkester nadležnih čričkov (ta posebej rad zaigra pri istih obratih, na istem mestu) me zanima, če si jih uspel utišati?Štef napisal/-a:Pozdravljeni!
Vprašal bi, če je že kdo uspešno odslovil orkester čričkov, ki se uglaša iz sredine armaturne plošče AR 159 ob močnem pospeševanju v srednjem območju vrtljajev?
Bral sem, da imajo nekateri probleme s škripanjem vetrobranskega stekla...predvsem, če se ne odstrani dveh belih plastičnih kock-distančnikov. Distančnike so mi na servisu odstranili, a ropot ne poneha. Škripanje je popolnoma neodvisno od ceste in je pogojeno izključno z močnim pospeševanjem in še to le v razponu cca 2000 do 3000 obratov. Je zelo izrazito in se pojavi vsakič v zgoraj navedenem režimu vožnje. Avto je sicer 2.4 JTDm, a bi si skoraj upal trditi, da ropot ne prihaja izpod motornega pokrova oz. podvozja.
Če je kdo reševal podobne težave mu bom hvaležen za vsako informacijo.
Hvala
LP
Saso
Uroš, hvala. Si me kar pomiril. Upam, da zvok res povzroča ena izmed stvari, ki si jih opisal. Mislim, da so možne vse opcije razen vetrobranskega stekla. Tega sem menjal dva dni nazaj pri Stepančiču, vibracije pa kljub temu niso izginile. Čez kakšen teden ali dva grem zopet k njim, saj mi morajo naložiti nov software (zaradi ugašanja motorja pri zagonu). Jih bom prosil, da težavo odpravijo. Tvoj odgovor si bom sprintal ter ga za vsak slučaj vzel s seboj.Uroš napisal/-a:vzroki vibracije od spredaj so v glavnem znani in pri večini podobni, zato preveri sledeče
1.lego kocke vrži ven
2.preveri ali ne škripa vetrobransko steklo (v tišini jo z rokami potisni ven iz avta in se sliši šum-škrip)
3.pletenica menjalnika (vpoklic)
4.vpetje nosilca (pozabil sem od česa) na požarni steni, potrebno je podložit gumo (bil je vpoklic !)
vse ostalo je manj verjetno, ne trdim pa da ni možno, poznata pa vse te finte tako Zega kot Stepančič !
V glavnem zadeva se uredi v pol ure in je za večno mir !
Čričke, ki so prerasli v ropotanje, so mi šele danes odpravili. Vzrok je bil v senzorju/tipalu slabega zraka oz. njegovem nosilcu, ki je privit na karoserijo. Zanimivo je, da so se te težave baje pogosto pojavljale pri kovinski izvedbi nosilca, moj nosilec pa je plastičen. Za popravilo je bilo potrebno veliko časa, živcev ter nekaj vezic in gumica. Upam, da so črički za vselej pokopani.bugisan napisal/-a:Super! Bom govoril z njim in poročal o tem, kako uspešen bo poseg. Hvala še enkrat.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov