Zanima me, če se je že kdo podrobneje spoznal z regeneracijo, ki jo izvaja elektronika na omenjenem motorju?
Elektronika samodejno vključi samočiščenje. Takrat lahko avto malenkost pocuka, saj se spremeni količina ali mešanica vbrizga. V povezavi z EGR ventilom naj bi takrat prišlo tudi do izpusta neke zmesi???
Zakaj sprašujem to? Pred dnevi parkiram in ko grem mimo sprednjega pokrova slišim piskanje (podobno kot ekonom lonec). Odprem "havbo" in lociram, da zvok prihaja z leve strani nekako nad debelo cevjo, ki gre na turbino. Piska kot uhajanje zraka - motor stoji. Ni govora o kakšnem kuhanje, temperatura in količina hladilne količine OK. Pojemajoče piskanje popolnoma preneha šele čez 10 ali 15 min. Nisem opazil, da bi kakšna cev kje spuščala, a motor je ob ohišju jermena občutno masten (toliko, da se je celo malo kadilo - a vidno le ob odprti havbi). Mastno je, a nima vonja ali barve, tko da me ne spominja ne na olje, ne na nafto. A zanimivo, da sem kasneje opravil še nekaj voženj, dvakrat tudi zgrel motor na delovno temperaturo in se vozil še vsaj 10 min, a zgoraj opisano stanje se ni ponovilo. Motor tudi lepo normalno vleče in prižgala se ni nobena lučka za napako (tud ob piskanju ne). Alfin mehanik mi je dejal, da je lahko šlo za regeneracijo.
Je imel kdo že podobne izkušnje ali mogoče bolj podrobno ve kako poteka samočiščenje? Je lahko motor zato masten?
Hvala za pomoč!