Uf, glede filtrov prisegam na Mann in pika. So dražji, ampak za to ceno dobiš tudi več filtra. No, razen filtra kabine, ki ga raje menjam bolj pogosto za isti denar na koncu.
Povedal bom tudi zakaj. Pri zračnem ima Mann največ reber, pri oljnem ima najboljša (bela mehka) tesnila in izvedbo, ki se ni spremenila odkar pomnim, pri gorivu je filtrirni del večji. Preizkusil sem UFI in Fiamm (ali nekaj podobnega) filter goriva, ko sem ju po menjavi rezal da bi ocenil umazanost sem malo za šalo iskal filtrirni element, ki je v prejšnjem Mann filtru zavzel velik del prostora. Pri zračnem ima Purflux pol manj reber, pri oljnem pa nisem navdušen nad pretrdimi oringi, ki lahko spuščajo olje mimo v drenažno cev pod filtrom ter plastičnimi prirobnicami s filcem ki mi ne deluje zanesljivo (plastika pa to).
Razlika med filtri pri katerih veš da bodo preživeli tudi kako malo bolj grobo ravnanje - obremenitev napram "lite" verzijam kjer prihraniš največ 20-30 eur po kompletu je pač premajhna.
Je pa tud res da dam v avto raj mal boljši material, ker potem delo opravita Desanka in Levanka v garaži na tleh
Načeloma pa je tako, da t.i. servis delam na 3 leta neglede na kilometre, ker sem imel z odpovedjo jermana po dobrih 3,5 letih enkrat dovolj dobro šolo.