Hja res zanimiva cena... me zanima ce je res dejansko najbolje it stepancicu...pa da za to ceno uredi kot je treba kr itak je bil stalno servisiran pri stepancicu... al raje grem kam drgam? Kaksna priporocila?
jtdm in jtd motorji niso vesoljske ladje ter pretirano kompleksni in jih zna večina mehanikov prav lepo poservisirati. Nepooblaščeni in kozolčarji. Tako da imaš alternative pri serviserjih.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Povej od kod si in ti lahko svetujemo za alternative.
Jz osebno raje avto prodam kot pa da za redni servis odcolam jurja in več. Za avto, ki ni nič posebnega.
Še 1x, redni servis, brez okvar
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Sem iz ljubljane... in ja mogoc se mi gre samo zato kr je od zacetka do zdj servisiran pri stepancicu... ampak cena 1000€? Kr mal velik za tole zver... vem da je dobr met original in garancija in vse... ampak... 1000 za servis... madona k da kupim šestino avta...
Ja bi res prosil za priporocila servisov...hvala za vnaprej me pa se zanima servis avt. Menjalnika....avto ma 185.000...kdaj menjat olje? Eni pravijo da na 300.000. Je pa bil pred 5 meseci pregledan olje in je kao b.p... a useeno servis menjalnika da ali ne? In kdaj? Hvala
V avtomatskem menjalniku se olje in filter menja na 60k km. Delovanje mehatronike in prenosnika navora je odvisno od tega, ni tu samo zaradi tega da maže zobnike. Rad bi videl avtomatika z 300k prevozenimi in original 'oljem'.
Hranata napisal/-a:V avtomatskem menjalniku se olje in filter menja na 60k km. Delovanje mehatronike in prenosnika navora je odvisno od tega, ni tu samo zaradi tega da maže zobnike. Rad bi videl avtomatika z 300k prevozenimi in original 'oljem'.
Oce od mojega kolega je imel M-B ML320 automatik V6 bencin.. 600k z original oljem... menjalnik delal kot nov Se pa strinjam da je treba olje v menjalniku zamenjat recimo vsak 2 ali 3 servis in bo delal brez problemov....ker strosek olja spet ni ogromen.