Moderator: Tehnika moderatorji
WORD!Treentar napisal/-a:Družba!
Ni avtov, ki so narejeni za "kratke" vožnje, in ni avtov ki so narejeni za "dolge" vožnje (karkoli že pod tema pojmoma kdo razume).
Avtomobil (ko že beseda pove ), je narejen za vožnjo.
Kratko, dolgo, počasno, hitro, vsako...
Če je vse zabasano ker nekdo vozi kratke vožnje, je to znak, da so v alfinem (in v vsaki drugi firmi, da ne bo pomote) razvojnem oddelku raje vrtali po nosu, kot da bi pošteno opravili svoje delo. In ravno alfa-klubi pa forumi bi morali pritiskati na tovarno, naj stvari porihtajo - saj bi jih itak morali že zdavnaj - ne pa da nekateri po forumu zadeve še celo opravičujejo, češ: taka pa onaka vožnja pa nevemkajše.
Avto mora delat! Brezhibno! Al pa marš v keson! Samo ne po enem ali dveh letih, kot tu berem o havarijah ampak tam po 15, 20 letih mogoče...
EGR, senzor tlaka, MAF, mehanika variabilne geometrije turbine se enostavno ne bi smeli zabasat, slabo delovat, pokvarit itd. med trajanjem življenske dobe avta. Za te dele uporabnik sploh ne bi smel vedet da so v avtu, ne pa da jih menjava po tekočem traku (in osiromaši družinski proračun, pol je pa še stara tečna )!!!
Saj to so menda vitalni deli, a ne?
Kaj pri frčoplanu se tudi kar takole tu pa tam kake dize zamašijo in oni pač doli padejo ter fatalno končajo???
Verjetno da pač nabavijo kvalitetne komponente, ne pa kontejnerskega klumpa iz Koreje ipd., ki potem seveda crkuje.
Naj vsem novo leto prinese delujoče EGR, MAF, tlačne in ostale senzorje, skratka, naj vam tudi bolidi novejšega letnika delujejo tako prijazno kot moja 33-ka!
Srečno 2010 vsem na forumu!
Imaš resetiran servisni interval?chocki napisal/-a:sem mislil da je vse normalno in na zalost sem se motil. avto nima vec prave moci, da se pelat vendar ne gre kot bi moral. zgleda da bo treba spet na tester
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov