Da bi po obnovi turbine vsaj preverili, če vse vsaj približno štima pa niti to ne...
A je pri nas sploh kdo, ki preverjeno dobro obnovi turbino? Zaenkrat slabo kaže, sam za pokasirat so pa vsi dobri.
Ma po mojem niti balansirajo ne, dobiš ne ebay-u že zbalansirana jedra (kao) in to sam sestavijo in rešeno zgleda.
To bi znal vsak sam doma za manj kot pol njihove cene...
Rezultati so pa pol taki kot so.
Ok danes tudi mene obiskala H.E.C. lučka. Skratka, zjutraj ko sem se peljal v službo je prvo USB ponorel. Sam je menjal komade na vsake pol sekunde in jih dajal v Paused (tudi če sem USB potegnil ven in ugasnil avto so se komadi kar sami menjali - kako ne vem če klučka sploh ni blo več v slotu). Nič vzamem kluček iz slota in grem v službo. Po službi zaženem avto in se po circa 2 sec sam ugasne. Čudno pogledam pa ga ponovno prižgem in famozna H.E.C. lučka, medtem so problemi z USB zginli. Avto dela normalno, brez cukanja, brez nekega matranja, nič safe mode, turbina normalno odpira. Avto sem 2x ugasnil in prižgal in lučka ne zgine, prvič takoj ko se je prižgala, drugič po 30km vožnje ko je bil ogret na 90°C pa se H.E.C. lučka ob ponovnem zagonu ponovno pojavi. DPF regeneracija se je izvajala pred ~200km. Kolikor berem imate vsi probleme z EGR ob tej lučki, ampak imate poleg tudi cukanje pa safe mode itd. Meni avto deluje BP, komu kaj jasno (AR 159 1,9 16V)? Drugače pa ja vem na tester
Update: lučka zginla ob naslednjem vžigu, circa 200km narjenih vse ok in se ni pržgala nazaj. Druga stvar, ki sem jo danes opazil in je vrjetno povezana s tem oz. je to bil rezultat te lučke: danes se ustavim v garaži in voham nafto, odstranim pokrov in je malček mokro tam kjer gre cevka preko mašine in gre potem v cevko ki gre v šobe (povratni vod). Če se cevke samo dotaknem nafta kar steče iz cevke ki vse šobe povezuje s cevko ki gre preko motorja (T oblika). Je kdo že imel kakšne podobne probleme/simptome?
Ekola, nafta je spuščala iz že malo slabih cevk povratnega voda nafte. Je zamenjano in zaenkrat je vse suho, bom še malo spremljal. Ko smo prklopli komp je pa pokazalo:
Fuel pump relay control (STO)
Warm-up module control (STO)
Intake manifold swirl control valve (STO) - swirli so pobrani ven!
Na 159ki ( 2009 letnik) mi ob pospeševanju iz nizkih obratov občasno meče ven opozorilo CHECK ENGINE in vozilo vrže v varni program. Zatem se ustavim in vozilo prižigam 4x in izgine in gre normalno dalje dokler se nena spet zgodi,da na polno pospešim iz nižješih obratov - največkrat iz 4. prestave.
Tester na alfa romeo je pokazal napako:
p0091 - Pritisk goriva (regulator na vhodu v visokotlačno črpalko). Občasno pritisk prenizek.
Tudi pri serviserju je na njegovem testerju pokazalo popolnoma enako napako.
Danes je serviser zamenjal ta regulator in že takoj po prvi vžnji ponovno težave.
Prosim za pomoč, kaj bi to lahko bilo.
Serviser je že takoj rekel,da to ni ta regulator ampak najvrjetneje bosch pumpa, katero bi on dal obnovit, ampak sem jaz vztrajal ker so na alfa servisu to napako povedali.
Zdaj pa me zanima vaše mnenje, kaj bi to lahko bilo, ali je res lahko bosch pumpa
napaka je občasna zato sem upal da ni visokotlačna črpalka. serviser pravi da jo bo odstrano in pslal na obnovitev
avto je zdaj stal 2-3 mesece, le na mestu se je občasno vžigal in sem upal da je smao egr zabasan ali kaj podobnega, nisem pa še uspel it na daljšo vožnjo da bi ga spucalo, razen kratke relacije