Prva diganoza tester je pokazal senzor pritiska zraka ce se ne motim? Je pa rekel mehanik da turbina na mestu zvizga,kar vceraj ni delala niti danes zjutraj ko sem mu peljal avto. Pravi mehanik da se bo jutri malo bolj posvetil avtu, ter da mozno da je kaksna cev kje pocila pa zato safe mode in zvizganje...
Avto smo pobrisal vse napake, mehanik ga je sel forsirat nic ni izpisalo napake, dokler vceraj ga nisem prevzel in sem se vozil cel dan nakar zvecer avto spet gre v safe mode, se ustavim avto ni hotel vec speljati z mesta, obrati so zelo pocasi lezli gor nikamor se ni premaknil, podobno izkusnjo sem imel na prejsnji 159 pa je bil egr zapacan. Ni blo druge kot asistenco klicat danes se bo egr odprl pa overboost ventil oz ta senzor se bo zamenjal. Ce ima kdo kaksen predlog z besedo.
Pucat EGR je v večini primerov bolj jalovo početje, če šteka mehanizem, je to ponavadi zelo težko "spucat". Oziroma tudi če boš to naredil je velika verjetnost da bo čez par tisoč kilometrov spet ista zgodba.
Če že, moraš zadevo kompletno razstavit, tudi elektromagnet razdret, izbit ven "batek", pošmirglat, namazat, sestavit nazaj...
Če boš samo spucal loputo ventila to ne bo nič pomagalo, ker ponavadi ni problem v loputi ampak v elektromagnetu.
Če se EGR mehansko še zapre do konca, in šteka samo občasno med delovanjem, potem je načeloma vseeno ali blindiraš ali ne...
Je pa bolj sigurno če blindiraš... to pa lahko narediš pred ali po izklopu.
evo spet se javljam, napak se ostaja. Egr smo spucal je bil zapacan do dobra...overboost senzor smo zamenjal, ker je po ciscenju se vedno javljal napako. Sem kupil en senzor pa je bila napaka se vedno prisotna, je mehanik pol dal bosch-ovga in napaka je se vedno prisotna. Se vedno overboost napako vrze ven ko ga 3-4x pritisnes. Vse cevke od vakuma, cevi od trubine so pregledane vse zgleda ok. Pretvornik tlaka pravi mehanik da nebi menjal, ker ne kaze napake. Ideje kaj se lahko naredimo? Je mozno da je kaj na turbini narobe?
VNT ne poznam je pa kaj? Sva se malprej slisala spet z mehanikom, pravi da najverjetneje je neka membrana sla v turbini ampak da ni preprican da bo sel kasneje na original tester z njo da pogleda, parametre med voznjo zakaj ga mece v safe mode... Zaradi te membrane nek ventil se ne zapre pravocasno in ustvari prevec tlaka, tako nekako sem ga razumel.
"Membrana" ki jo omenja/s je ravno to kar sem omenjal... VNT. Malo googlaj kaj je VNT da ti bo bolj jasno kaksno ima funkcijo. Samo to ni nobene membrana ampak so variabilne loputke v turbini katere se premikajo s pomocjo kontrolerja da turbo zagotavlja pravilni tlak ob dolocenih obratih motorja.
colibry hvala za napotitev na google.
Malo update ce bo komu v pomoc. Vceraj se zamenjan vakumsku ventil, vse pobrisane napake. Avto se pelje kot sus, brez napak. Turbine nisem hotel dajat dol do zadnjega. Hvala za pomoc vsem ter Tribesmanu in nasvete.