Švoh konektor (oksidiran) na enem od senzorjev verjetno. Na moji se je to dogajalo v dežju. En čas sem še toleriral to, potem pa sta kar dva krepnala in sem ju pač dal menjat. Pašejo pa tudi od 166 s zadnjega odbijača
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
že od nakupa alfe 159 sem imel probleme z pdc senzorji pa se nisem nikoli preveč posvečal temu,zdaj je pa čas,da odpravim napako skupaj z vašo pomočjo.problem je v sprednjem skrajno levem senzorju,ki je neaktiven.senzor deluje,vendar priklopljen ne prsketa.zamenjal sem napeljavo v odbijaču in še vedno ne deluje.zanima me ali je kdo imel podoben primer in kako ga je odpravil.zanima me tudi kje se nahaja centrala,da bi jo pregledal,če se sploh da kaj pregledati.hvala lp
imam stiri delujoce senzorje na zalogi,vendar spredaj na skrajno levem konekotrju noben ne deluje.witboy a mogoce ves po kateri strani poteka napeljava senzorjev?mogoce je kje kratek stik in zato ne deluje..?ne vem,to samo ugibam,ker mi ni jasno zakaj zadeva ne funkcionira.bom pa pogledal se centralo pa si probal sposodit kje kaksno,ki je 100% delujoca,mogoce je pa prav to krivec.
kje tocno naj bi bil ta konektor na kraku,je viden iz zgornje strani?ali je to mogoce konektor,ki povezuje napeljavo iz odbijaca tam pri airboxu?ker tega pri airboxu in use stiri,ki povezujejo senzorje sem nasprical s kontakt sprejem ampak levi senzor se vedno ne deluje.
Nisem zasledil še te teme glede alf samo me zelo zanima naknadna vgradnja original senzorjev za alfo 159 ( ki tudi pol prikazuje na ekranu pri vozniku )? se splača oziroma koliko dela in denarja je potrebno zato ?
In še eno vprašanje kakšen je kaj ta motor z 120konji? ( glede porabe ? nekateri pravijo da popije več kot pa model z 150 konji ), pa se splača čipirat ?
120 konjska 8V je praktično motor brez napak; zelo majhna turbo luknja, poraba podobna kot pri 150 konjski, za čipano pa pravijo, da gre boljše kot 150KM 16V in še poraba se zmanjša ....
Ja, se jo splača čipat. Imamo tudi velemojstra čipanja tu na forumu
MaStr napisal/-a:120 konjska 8V je praktično motor brez napak; zelo majhna turbo luknja, poraba podobna kot pri 150 konjski, za čipano pa pravijo, da gre boljše kot 150KM 16V in še poraba se zmanjša ....
Ja, se jo splača čipat. Imamo tudi velemojstra čipanja tu na forumu
Tudi mene parking senzorji ne sljivijo po posto. Levi konstantno tuli, neglede na to koliko sem priblizan do ovire. MES diagnostika ne pokaze nobenih napak.
Zaenkrat se se niso samopopravili. Ko ta levi tuli ostali ne delujejo.
Kaj pol zamenjat senzor?