Zdej imam eno drugo vprašanje. Park luči. Kako povečati svetilnost, oziroma kaj dat noter, da bodo bolj svetile. Sedaj glih za glih da je videt, da sploh gorijo.
A mi lahko kdo pove, kako sploh zamenjat žarnico? Italijani so res genijalci. Konektor ti dajo pod žarnico, da s prsti sploh do njega ne moreš. Zdej al sem jaz blesav, al pa Italijani mislijo, da imam 50 členkov na prstih.......
Luči pa tudi ne morem ven potegnit, ker so vijaki torx......
Težava menjave žarnic ni samo italijanski šmorn; je kar pri vseh novejših vozilih isto ...
Dandanes je potrebno sneti odbijač in demontirati komplet luč, da zamenjaš usr..o žarnico
Kabel je fiksno vpet v svoj del konektorja in ta je obrnjen navzdol pravokotno. Pa še kovinski je tako da se drsi. Ne morem ga dol iz žarnice porinit. Bi moral imet otroške prste, da bi prišel zraven.
Kabl je vpet ob strani. Tam ga odpni, pa bo dost dolg, da gre žarnica ven. Konc koncev, če pa ti reeees ne gre, je pa postopek tak, da imaš odbijač dol v manj kot 10-ih minutah, pa luč vzameš ven, pa na mizi zamenjaš žarnico.
Mali updejt: včeraj menjal xenon žarnice na moji 159. V manj kot 10-ih minutah zamenjane obe. Mal je smotano narejen, ker je treba sponko na strani kabla umaknt, da gre kabel od žarnice mimo. Potem pa gre žarnica bp ven iz luči, kabel odpneš, ga pripneš na novo žarnico pa jo porineš nazaj v luč, sponke pripneš in rešeno.