Moderator: Tehnika moderatorji
Turbo luknja je pri 120KM veliko manj opazna, ali drugače, 120KM deluje že povsem spodobno takrat, ko 150KM še nabira korajžo, da bi skočil.Denis 159 napisal/-a:To kateri motor je bol kakovosten nebi vedu..ampak če kupuješ avto vzemi s 150 KM..ker po moje je 120 skor prešvoh..jaz imam 1.9 jtdm 150 KM pa bo naslednja kar z 2.4 mašino..ker me moti tista "turbo luknja"..
Predvsem pravijo da avtom iz tujine prevrtijo kilometre nazaj...
Točno tko, sam potem ji pa hitro poide sapa. Sem že večkrat napisal pa bom še enkrat, za povprečnega voznika je 120 konjev povsem dovolj,...ROBERTH napisal/-a:Turbo luknja je pri 120KM veliko manj opazna, ali drugače, 120KM deluje že povsem spodobno takrat, ko 150KM še nabira korajžo, da bi skočil.Denis 159 napisal/-a:To kateri motor je bol kakovosten nebi vedu..ampak če kupuješ avto vzemi s 150 KM..ker po moje je 120 skor prešvoh..jaz imam 1.9 jtdm 150 KM pa bo naslednja kar z 2.4 mašino..ker me moti tista "turbo luknja"..
Predvsem pravijo da avtom iz tujine prevrtijo kilometre nazaj...
Ravno to sem se tudi jaz že spraševal, se pravi 120km+čip, vendar me zanima kako je z drugimi zadevami, recimo sklopka, vztrajnik, itd. Je v modelu s 120 km enako kot pri 150 km motorju?GregorS napisal/-a:Najboljše boš pa dobil, če boš naredo tak kot jaz. Kupo sem s 120KM, potem pa daš čipat pri kakšnem mojstru (jaz sem recimo pri Senici, res super narejeno in se potrudijo maksimalno) na 155KM in še večji navor maš.
Sem dal enemu peljatmoj avto, ki ma navadno 150KM in me je takoj vprašal, če mam čipano, tako da je razlika med navadno 150 in čipano 120 kr opazna
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov