DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Tu je potrebno drugače zastaviti vprašanje. Je bil nakup dizla sploh upravičen zaradi uporabe, ali se ga je kupilo zato, ker je danes to moderno in zaradi nižje porabe?
Mislim, da pri nas tiči razlog za nakup v zadnjih dveh razlogih. Potemtakem se dizel uporablja za kratke relacije, za vožnjo po mestu, itd za kar pa dizel seveda ni namenjen, še posebej če ima vgrajen DPF. Stari 8V jtd motorji so takšen način zelo dobro prenašali, pri novih pa vemo kako je. Dizlom bo zaradi ekologije počasi odklenkalo, oziroma bo predrag za vzdrževanje, da bi ga kupil in ne uporabljal tako, kot je bil njegov prvotni namen.

PS
Sicer pa tudi jaz vozim, dizla in mi tudi po cel teden stoji v garaži, vendar imam srečo da nima DPFja. Tako je pač naneslo
:mrgreen:
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Če je samo DPF tak problem se ga da tud znebit in si brez,kakor tudi blokirat EGR,vendar ne kar tako po domače! Če pač hočeš,da potem zadeva deluje normalno brez teh stvari je na žalost treba vložiti nekaj denarja v to! 8)
ARBojci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MS-MB

Misija uspela! :D

Senzor temperature bil menjan, filter bil sčiščen (pošprican s čistilom, opran z wapom, sušenje...3x isti postopek) in takrat so bili izpolnjeni pogoji za prisilno regeneracijo preko računalnika. Potem pa še avtocesta ca. 70 km pod večjimi vrtljaji...rezultat samo 9% zamašenosti.

Zaradi senzorja mi je tudi na sesalnem kolektorju plastične čepke začelo dvigat iz tiste luknjice. To so čepki na vsakem kanalu, kjer gre zračni kanal v cilinder...tisti, ki imate dizla, poglejte. Čepke sva zalila z epox lepilom, ker se jih ne da dobiti posebej, razen skupaj z novim kolektorjem. :)

Mašina diha kot mora, zgleda sem prevozil skoraj 20k km s precej zapacenim filtrom. Mehanik mi je stestiral tudi vse senzorje, vsi delujejo...upajmo da res.

Hvala za koristne nasvete, če bo kdo imel težave, naj si potem malo prebrska o moji izkušnji v tej temi.
Ostali, ki ste svetovali kar nakup in še ne vem kaj...ko boste dejansko prišli do tega problema, zagotovo ne boste razmišljali o novem.
Pa nakup dizla se mi je vsekakor splačal (je nekdo menda očital), ker sem precej v avtu zaradi službe.

Drži pa dejstvo, da so DPF v osebnih avtomobilih glede na njegov življenjski cikel bolj kot ne pesek v oči ekologiji. Dizlom bo počasi populatnost padla, turbobencinarji bodo čez par let enako kot sedaj dizelaši.
159 SW 1.9 JTDm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

ARBojci napisal/-a:Zaradi senzorja mi je tudi na sesalnem kolektorju plastične čepke začelo dvigat iz tiste luknjice. To so čepki na vsakem kanalu, kjer gre zračni kanal v cilinder...tisti, ki imate dizla, poglejte. Čepke sva zalila z epox lepilom, ker se jih ne da dobiti posebej, razen skupaj z novim kolektorjem.
OK pa kaj je to ena zajebancija al kaj? Tisto niso čepki, ampak lopute ki zapirajo dotok zraka v cilinder (eden od dveh sesalnih ventilov ima loputo) za boljši odziv motorja v nizkih obratih. Na spodnji strani je servomotor ki obrača te lopute (ozrima čepke) in regulira pretok zraka. Ta sistem je precej pomemben in nepravilno obratovanje povzroča slabše izgorevanje v nizkih obratih, več saj ipd (DPF problemi so komot povezani tudi s tem)...

Čepkov ne dviguje zaradi prevelikega pritiska, ampak zato ker imajo prvi motorji JTDm serijsko napako na teh loputah in so se predčasno obrabljale in nehale delovat... Mislim da je zadeva rešena od nekje 2007 naprej.
Rešitev problema je seveda menjava sesalnega kolektorja, limanje pa niti ne...

Aja, ko so enkrat obrabljene te lopte se dogaja da mimo uhaja zrak ki je pod pritiskom...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

mitoma napisal/-a:Če je samo DPF tak problem se ga da tud znebit in si brez,kakor tudi blokirat EGR,vendar ne kar tako po domače! Če pač hočeš,da potem zadeva deluje normalno brez teh stvari je na žalost treba vložiti nekaj denarja v to! 8)
tole mene še čaka: Senica mi je poleg chipanja tudi disablal EGR in svetoval, da ga dam še fizično blindirati. Je to že kdo delal? Kje?
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Pa to lohk sam narediš. Par vijakovboš pa že odšraufal in vmes dal plehnato ploščico,...
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Jaz bi dal 2; na vsaki strani cevi EGR po enega. Najbolje da daš rostfrei varianto.

Normalen pleh pridobi luknje po parih letih (beri: korodira) in ti piha "skozi".
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

alex146 napisal/-a:
mitoma napisal/-a:Če je samo DPF tak problem se ga da tud znebit in si brez,kakor tudi blokirat EGR,vendar ne kar tako po domače! Če pač hočeš,da potem zadeva deluje normalno brez teh stvari je na žalost treba vložiti nekaj denarja v to! 8)
tole mene še čaka: Senica mi je poleg chipanja tudi disablal EGR in svetoval, da ga dam še fizično blindirati. Je to že kdo delal? Kje?
pa imaš še DPF na avtu? ker morš imet oboje gor al pa oboje disablat, pa DPF stran, EGR pa blindirat...

ker če EGR blindiraš, pa DPF pustiš normalno, ti gre lahko DPF in še kj drugega rakom žvižgat...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Energy napisal/-a:
alex146 napisal/-a:
mitoma napisal/-a:Če je samo DPF tak problem se ga da tud znebit in si brez,kakor tudi blokirat EGR,vendar ne kar tako po domače! Če pač hočeš,da potem zadeva deluje normalno brez teh stvari je na žalost treba vložiti nekaj denarja v to! 8)
tole mene še čaka: Senica mi je poleg chipanja tudi disablal EGR in svetoval, da ga dam še fizično blindirati. Je to že kdo delal? Kje?
pa imaš še DPF na avtu? ker morš imet oboje gor al pa oboje disablat, pa DPF stran, EGR pa blindirat...

ker če EGR blindiraš, pa DPF pustiš normalno, ti gre lahko DPF in še kj drugega rakom žvižgat...
DPF-ja se nismo dotikali. Mojster je rekel, da ne bi smelo biti težav.
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

alex146 napisal/-a:
Energy napisal/-a:
alex146 napisal/-a: tole mene še čaka: Senica mi je poleg chipanja tudi disablal EGR in svetoval, da ga dam še fizično blindirati. Je to že kdo delal? Kje?
pa imaš še DPF na avtu? ker morš imet oboje gor al pa oboje disablat, pa DPF stran, EGR pa blindirat...

ker če EGR blindiraš, pa DPF pustiš normalno, ti gre lahko DPF in še kj drugega rakom žvižgat...
DPF-ja se nismo dotikali. Mojster je rekel, da ne bi smelo biti težav.
Zanimivo, meni je bilo pa ravno razloženo, da je se dpf lahko zamaši, ker brez delujočega egr-ja ne poteče regeneracija.

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

tud jaz sm tko slišal!
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

tudi jaz... ker vse skupaj je dejansko povezano...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Energy napisal/-a:tudi jaz... ker vse skupaj je dejansko povezano...
yebiga, meni je Senica svetoval drugače. pravi, da je EGR čisto odveč in da dela samo škodo in ni od njega nobene koristi :?:
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

alex146 napisal/-a:
Energy napisal/-a:tudi jaz... ker vse skupaj je dejansko povezano...
yebiga, meni je Senica svetoval drugače. pravi, da je EGR čisto odveč in da dela samo škodo in ni od njega nobene koristi :?:
to je bilo včasih, ko še avti niso imeli DPF... sej boš vidu čez čas, če boš imel kakšne probleme z DPF, mogoče pa jih ne bo...?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če daš DPF ven daš komot tud EGR ven :P
Odgovori
  • Informacija