Če se ti regeneracija ni sprožila, kljub temu, da je bil avto segret, da si ga vsaj 20 minut mela segretega na AC itd... je nekaj več.. zato kot pravi TribesMan, čimprej na servis da sprožijo prisilno regeneracijo in pogledajo vzrok zabasanosti DPF filtra -> verjetno zabasan EGR?
rsr motorsport ponuja demontažo PDF-ja in EGR-ja. Namesto PDF ja montira cev z zaslonko, ki povzroča konstanten in pravilen backpressure in tako ni potrebe po spremembi nastavitev turbine (ali ostalih parametrov). Motor se lažje ohlaja pri velikih obremenitvah, tako lahko prišparaš kak počen kolektor (poči lahko zaradi previsokih temperatur). Pridobiš na odzivnosti motorja, itd... in pozabiš na probleme!
edino vprašanje je, koliko ti pomeni kajenje iz auspuha?
OK, ta je pa lovska, a zato ker ne znajo pravilno nastavit VNT map montirajo "zablindirano" cev?
Približno polovico "dodatka" moči in zmanjšanja porabe gre na račun manjšega backpressurea.
In kajenje sploh ni problem, če je čip napisan pravilno (s tem mislim da se tuner ne poslužuje mape za čas odprtja injektorja - vse preveč pogosta praksa v Sloveniji) lahko dosežeš avto ki ne kadi popolnoma nič, kljub temu da nima DPFja. S tem pa žrtvuješ mogoče 1-2% manjšo moč.
Ker ne znajo nastavit map, vržejo ven DPF in vstavijo cev z zmanjšanim pretokom.
Torej vse kar si dobil je odstranjen DPF.
Konjev nimaš nič več, ker si deloma zamašil cev (da dela turbina normalno), avto kadi (ekologija je slabša), na tehničnem bodo slej ko prej začeli tudi to gledati, avto ima še vedno višjo porabo, kot bi jo lahko imel in slabši izkoristek (zaradi blindirane cevi).
Ja res...RSR vedno znova preseneča...in si kvari ime
TribesMan napisal/-a:OK, ta je pa lovska, a zato ker ne znajo pravilno nastavit VNT map montirajo "zablindirano" cev?
Približno polovico "dodatka" moči in zmanjšanja porabe gre na račun manjšega backpressurea.
In kajenje sploh ni problem, če je čip napisan pravilno (s tem mislim da se tuner ne poslužuje mape za čas odprtja injektorja - vse preveč pogosta praksa v Sloveniji) lahko dosežeš avto ki ne kadi popolnoma nič, kljub temu da nima DPFja. S tem pa žrtvuješ mogoče 1-2% manjšo moč.
Kdaj boš ti kej na to temo preštudiral?
Za eno normalno ceno bi bil jaz za.
Samo mora bit preverjeno, da se ne bom vozil 1krat na teden v lj odpravljat porodne težave..
Ne resno...
ojoj, mislm če že se nardi tko kt v mojem primeru in se da pravo cev čez namesto DPFja in maš pol avto k ma 260 KM in 530 NM, lepš diha, kadi pa samo v obratih nad 3500, pa še to zato da ni turbina preobremenjena ampak gre zasluga za povečanje moči v teh obratih predvsem bogatejši mešanici goriva in zraka. rajš mam da kadi kt da mi enkrat zaropota .
Posledica kajenja pri višjih obratih ni "varčevanje turbine" ampak višja temperatura izpušnih plinov, ki pa je ravno kontra efekt... Višja kot je temperatura, bolj turbina trpi.
To ni bencinar kjer bogata mešanica "hladi" motor. Pri dizlih je ravno kontra, revna mešanica (nič kajenja) pomeni hladnejše izgorevanje in hladnejše izpušne pline.
Visoka temperatura je bolj škodljiva kot malce višji pritisk (razen če že v osnovi pretiravaš s pritiskom).
S kajenjem v turbino vnašaš tudi velike količine saj, ki se slej ko prej primejo na lopatice v turbinah in sčasoma poslabšajo odzivnost le teh... Posledično dobiš turbino ki se počasi odziva, velikokrat zaradi tega dobiš tudi kratkotrajne špice zelo visokega pritiska, ki so zelo škodljive...
Sploh pa hec je v temu da razlika med tem da mašina opazno kadi, ali pa ne kadi popolnoma nič, je približno 1% manjša količina vbrizganega goriva. Na končni moči je to zanemarljivo, saj je tisto gorivo ki ne izgori popolnoma stran vržen denar in ne pripomore k opazno večji moči.
Jaz osebno vedno zagovarjam da dizel ne sme kadit pri polni obremenitvi.
Seveda je logično da bo malo zakadil sem pa tja za kratek čas, še posebej če prej dolgo voziš po mestu je to zelo rado, saj večja hitrost plinov spiha ven saje ki so se nabrale po izpuhu. Kajenje ko je pa avto pod polnim pospeševanjem pa je zame prepovedana stvar.
TribesMan napisal/-a:OK, ta je pa lovska, a zato ker ne znajo pravilno nastavit VNT map montirajo "zablindirano" cev?
Približno polovico "dodatka" moči in zmanjšanja porabe gre na račun manjšega backpressurea.
In kajenje sploh ni problem, če je čip napisan pravilno (s tem mislim da se tuner ne poslužuje mape za čas odprtja injektorja - vse preveč pogosta praksa v Sloveniji) lahko dosežeš avto ki ne kadi popolnoma nič, kljub temu da nima DPFja. S tem pa žrtvuješ mogoče 1-2% manjšo moč.
Ok, res je, da ne dobiš dodatnih konjev, se pač rešiš problemov z EGR DPF, kolektorjem... in dosežeš manjšo porabo. To je torej realna rešitev. Bi pa lahko bila boljša....
Tribes, no, pol pa mi povej, če znaš ti pravilno nastavit delovanje turbine in ostalih parametrov glede manjšega backpressurea. Se lahko kar zmenva, rostfrei cev, pa pripeljem seboj.