Malce si narobe tole predstavljaš.
Obrati turbine so določeni predvsem glede na zahtevan pritisk v sesalnem kolektorju in na pretok zraka (kompresor je na isti osi kot turbina, torej se turbina ne more vrtet nič hitreje kot če je DPF na mestu). Razloga zakaj bi šlo, v primeru da odstraniš DPF, v motor več zraka pa ne vidim, saj ničesar ne spreminjaš na sesalni strani.
Lopatice v turbini samo določajo kako hitro se bo vrtela turbina in posledično kompresor, ter s tem določajo pretok zraka in pritisk bo za turbino...
Problem je ker če odstraniš DPF se pozicija lopatic (odklon) spremeni za nek "offset". Zato pa pride do problema da lopatice v turbini veliko prej pridejo do meje kjer nimajo več kam it da bi zmanjšale pritisk kompresorja.
Ko se ti zgodi to, dobiš boost creep. Kar je posledica nezmožnosti kontrole boosta, ker so lopatice že v skrajni legi. Dobiš povišan pritisk v sesalnem kolektorju in seveda se turbina vrti hitreje kot je to dobro za njo.
Torej, kar je posledica odstranitve DPFja je, da lahko v cilinder vbrizgaš malce manj nafte. Ker drugače turbina ne more več sfolgat vseh izpušnih plinov. Ampak se vse skompenzira ker imaš veliko manjši backpressure in motor lažje diha, posledično nimaš toliko izgub in moč je vseeno večja.
Tko da, ja, se da samo z preprogramiranjem vse zrihtat 100%. In te zadeve že obstajajo in ljudje s tem vozijo naokoli že več kot eno leto pa ni nobenih zabeleženih okvar, sam ne v Sloveniji...
Pomanjkanje dynota pomeni samo to da se moraš znajti na drugačen način. (lep odsek ravne ceste, 4. prestava pa gas od 1500 do 4500... vmes pa z računalnikom pobiraš podatke iz ECUja, da vidiš kaj se dogaja s pritiskom in odklonom lopatic). Problem je ker moraš za kompletno mapiranje ta postopek ponovit vsaj 5x, raje pa še kaj več. Torej moraš avto "čipat" vsaj 6x da prideš do končnega rezultata...
Pa vsakič vmes logirat podatke in popravljat mape. No saj z dynotom je postopek isti, razlika je sam to da si v garaži in se ti ni treba vozit naokoli, kar pa na koncu prihrani kar nekaj časa, pa seveda je vpliv zunanjih faktorjev manjši (čeprav je to precej diskutabilno, ker na dynotu je hlajenje motorja in posledično vstopnega zraka v mašino bistveno manjše, tako da so razmere drugačne kot potem "na cesti")
"Rešitev" od RSRa pa ni rešitev ničesar.
Aja, pa glede garancije, tunerji dajejo garancijo na software, ne na mehaniko. Upam da razumeš razliko.
Nihče pri zdravi pameti ti ne bo šel garantirat, da bo po taki modifikaciji, vse delovalo še nevemkolk let, ker že na nepredelanih avtih zadeve crkujejo...
Iz svojih izkušenj ti povem da ima približno ena tretjina avtov ki jih dobim v tuning vsaj manjše težave z motorjem, za katere lastniki sploh ne vedo. Tunerji pa glih tko ne, ker ti vsi gor vržejo sam generično mapo in adijo. Seveda se potem dogajajo razne lučke ko avto mal bolj tiščiš, pa čudne odpovedi.
My 2 c...