DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Ali naj se vseeno pripravim za nakup novega DPF-a ali je samo fora, da ga moram pred tehnicnim pregledom nekje ene 50km dobr spucat?

Ker ce padem, potem imam se kaksen mesec fore, da zrihtam zadevo. To zadevo rihtat v Avstriji ne bo poceni, tako da ce bi, bi to rihtal v Sloveniji.

Seveda najraje bi, da vsaj letos nic ne vlagam v taksne drage spasse...ampak ce bo treba, bo pac treba.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne išči problemov tam kjer jih ni...
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Že 20 let nazaj je bilo priporočljivo avto ''prepihat'' na avtocesti/relaciji zato, da so plini na tehničnem ok, kaj šele sedaj, ko sta EGR in DPF (pa še kaj ko ne poznam) v igri. Avto ogret, en krog po obvoznici in je to to pa še užival boš. Ne komplicirat za brezveze. DPF se menja ko je hin, ne pa preventivno... No razen če imaš viška denarja :mrgreen:
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Očisti Dpf;odstrani z dpf-ja senzor pritiska,s sredstvom(jaz osebno Wuerth DPF cleaner) našpricaj skozi odprtino v dpf;pusti 20 minut,nato pa preko računalnika izvedi prisilno regeneracijo in bo filter očiščen.
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

tudi brez DPFa gre tehnični skozi 8) ...pred tem sem ga samo malo prepucal in ni blo nobenih pripomb - razen da mi leva luč sveti prenizko (ker mam pač precej nizko nastavljene kratke luči) :D
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Tut jst mislm da dpf nima nobene vloge na tehničnem. Sej merijo vse isto kot takrat ko jih ni bilo.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

vse navedeno najbrž drži, če zanemariš, da gre na tehničnega v avstriji...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

No takole. Samo, da vas obvestim, da niti en od vas ni imel prav! Stavki kot so kaj kompliciras, ne isci problemov tam kjer jih ni, dpf nima vloge na tehnicnem, mi ne povedo nicesar.

Skratka, dajte naslednjic malo bolj konstruktivne nasvete napisat. Uporabnik GORA je sicer dal nasvet, ampak jaz nimam problema, da se regeneracije ne bi delale.

Skratka na tehnicnem sem padel. Pred tehnicnim sem ga razpihal na avtocesti in sicer vozil sem se skoraj 70km v visokih obratih...in to ni pomagalo. Ko sem prisel na tehnicni so bile vrednosti 2x vecje od dovoljenih. Zadnjic je bilo enako, z razliko, da ko je tip, ki je naredil en krog v visokih obratih, je avtomobil ob merjenju plinov delal regeneracijo. Tokrat je bila regeneracija narejena v petek, v ponedeljek sem pa imel tehnicni.

Sedaj se sprasujem kje tocno lezi problem. Regeneracije se normalno delajo, niti enkrat nisem imel problema s tem. MES vedno pokaze normalnih 10min regeneracije, tudi temperatura je normalna...
Jaz ne iscem problemov tam kjer jih ni, ampak tu je ocitno problem, saj poznam avtomobil in ocitno je nekaj narobe. Ze to, da je izpusna cev okrog in okrog crna je en pokazatelj, da nekaj ne stima. Cevi avtomobilov z DPF filtrom morajo biti ciste in ne crne.

Nakup novega DPF filtra?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1011
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Za začetek poglej če ti ga kakšna diza ne serje. DPF nima za brezveze probleme
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Tudi zapackan EGR in s tem vsisni ne pomaga DPF-ju, to je večinoma razlog za zabit DPF in "črno" izpušno cev.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Izpušna cev bo črna šele ko satovje DPFja poči in začne prepuščat nefiltrirane delce...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

EGR je TribesMan naredil manj agresivnega. Mogoce, da ga cisto ugasnem? Parametri v MEC so vsi normalni, v voznji nimam tezav, avto leti kot strela...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

EGR je lahko tudi delujoc, ce dela pravilno, problem je v tem ker rad zasteka v malenkost odprtem polozaju in to se zgodi tudi ce je manj agresivno nastavljen. To povzroca vec dimnosti, trpi pa DPF.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri 2.0 motorju EGR ne zašteka, razen če crkne servo motor... Ampak v tem primeru EGR kompletno odpove in javi napako.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Nisem imel v mislih elektromagnet/ motorcek ampak saje ki se nabirajo in preprecijo popolno zaprtje. Ne vem ce je tudi to kaj bolje urejeno pri 2.0.
Drugace da bi tako trpel dpf ostane samo se slab MAF.
Odgovori
  • Informacija